logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przyłbice od Wirtualnej Polski trafią do dziesięciu szpitali

  PR 10.04.2020, przeczytano 491 razy
ilustracjastrzałka

WP dołącza do grona firm wspierających medyków, którzy każdego dnia walczą ze skutkami pandemii. W ramach akcji #PodarujPrzylbiceSzpitalowi tysiąc przyłbic trafi do 10 szpitali jednoimiennych lub przeznaczonych do walki z koronawirusem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przylbice-od-wirtualnej-polski-trafia-do-dziesieciu-szpitali,386539,artykul.html

Specjalistyczny sprzęt medyczny i akcesoria ochronne to kluczowe środki niezbędne do walki z pandemią koronawirusa. Przyłbice w połączeniu z innym sprzętem ochronnym niwelują ryzyko zakażenia się pracowników służb medycznych. Dlatego dużą pomocą są akcje drukowania czy wycinania elementów przyłbic z różnych projektów dostosowanych do potrzeby chwili.

Wirtualna Polska dołącza do wsparcia i na początek przekaże szpitalom łącznie tysiąc przyłbic medycznych zakupionych na koszt firmy. Wkrótce znajdą się w 10 ośrodkach ulokowanych m.in. we Wrocławiu, Grudziądzu, Gdańsku, Gorzowie Wielkopolskim, Kędzierzynie-Koźlu, Poznaniu czy Elblągu.

– Wirtualna Polska aktywnie wspiera walkę z pandemią już od kilku tygodni. W ramach akcji #WspieramSzpitale pośredniczymy w wymianie kontaktów i potrzeb. Udostępniamy informacje o zapotrzebowaniu poszczególnych szpitali, by każdy, kto tylko może, mógł włączyć się w pomoc. Teraz sami dołączamy do działań i przekazujemy tysiąc przyłbic do 10 szpitali. Doceniamy wysiłek całego personelu medycznego, jaki każdego dnia wkłada w opiekę nad nami i naszymi najbliższymi. Mamy nadzieję, że dodatkowe przyłbice pomogą im samym zachować bezpieczeństwo – mówi Joanna Pawlak, prezes WP Media SA.

Przyłbice od Wirtualnej Polski zostaną przekazane w ramach akcji #PodarujPrzylbiceSzpitalowi. Jej celem jest pomoc publicznym placówkom medycznym i służbom mundurowym w zapewnieniu im przyłbic ochronnych niezbędnych podczas walki z COVID-19. Akcja działa w serwisie Facebook, każdy może ją również wesprzeć poprzez wpłatę TUTAJ. Przyłbice od WP wyprodukowała firma Top Design z Gdańska.

Pandemia to wyjątkowa sytuacja, z którą muszą mierzyć się wszyscy Polacy. Dziennikarze WP cały czas przygotowują materiały służące edukacji, zachowaniu bezpieczeństwa, zachęcające do pozostania w domu, niespotykania się i załatwiania tylko niezbędnych potrzeb. Najświeższe informacje można znaleźć m.in. w sekcji specjalnej na Stronie Głównej WP oraz w programie specjalnym „Koronawirus”, który emitowany jest od poniedziałku do piątku o godzinie 13:50 na Stronie Głównej WP oraz w Telewizji WP.

Źródło: Wirtualna Polska Media S.A.

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764