logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przyprawiaj wygodnie – kolejna odsłona kampanii Kamis

  PR 25.01.2022, przeczytano 1159 razy
ilustracja

Ruszyła tegoroczna kampania marki KAMIS promująca przyprawy i zioła w wygodnych słoiczkach. Za realizację działań w Polsce oraz adaptację formatów na rynek rumuński odpowiada agencja Insignia. Kampania trwa do końca lutego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przyprawiaj-wygodnie-%E2%80%93-kolejna-odslona-kampanii-kamis,394517,artykul.html

Najnowsza kampania „Przyprawiaj wygodnie” jest kontynuacją działań marki. Jej komunikacja opiera się na wyróżnikach produktu, takich jak wygoda używania, łatwość przyprawiania, świeżość zachowana na dłużej i nowoczesny design. W materiałach kampanijnych marka prezentuje cały przekrój produktów w słoiczkach, aby podkreślić różnorodność i szeroką dostępność przypraw.

Insignia odpowiada za opracowanie koncepcji i realizację materiałów digital, w tym produkcję materiałów video oraz realizację materiałów graficznych i animowanych do mediów społecznościowych. Tegoroczną kampanię wspiera również dedykowany spot TV, który agencja realizowała w zeszłym roku we współpracy z Papaya Films.

W tym roku kampania „Przyprawiaj wygodnie” została również zaadaptowana na rynek rumuński. W tym celu agencja przygotowała billboard sponsorski do telewizji oraz materiały digital – video na YouTube oraz media społecznościowe. Po stronie Insignii był koncept na adaptację materiałów oraz produkcja we współpracy z Papaya Films tj. nagranie lektora i realizacja materiałów video.

- Praca przy projektach dla marki KAMIS zawsze jest ciekawa i stanowi wyzwanie. W zeszłym roku prowadziliśmy dla klienta launch w tej kategorii produktowej na polskim rynku, a w tym roku miałam przyjemność rozwijać kampanię o nowe produkcje i formaty digitalowe, które mają za zadanie ugruntować pozycję marki KAMIS w tej kategorii. Cieszę się, że nasze realizacje spotkały się z zainteresowaniem również w zagranicznych oddziałach McCormick, dzięki czemu w tym roku mieliśmy możliwość zaadaptowania kampanii również na rynek rumuński – Kinga Zborowska, Senior Account Manager, Insignia.

Insignia odpowiada za kreację i realizację kampanii. Zakupem mediów w Polsce zajął się Starcom Polska, a w Rumunii – Spark Foundry UK. Kampania trwa do 28 lutego.

Źródło: Insignia sp. z o.o.

www.insignia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764