logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przystanek Woodstock: Lech Premium podsumowuje działania promocyjne

  PR 04.08.2014, przeczytano 5916 razy
ilustracjastrzałka

6 ton rozdanego lodu, 80 kilometrów przejechanych przez mobilną kuchnię i łazienkę, prawie 1000 nakarmionych osób, 100 uczestników w turniejach piłki siatkowej rozegranych w Strefie Orzeźwienia. Lech Premium – Sponsor Główny 20. Przystanku Woodstock pozytywnie wpłynął na życie festiwalowiczów. To były 3 dni wspólnego grania i prawdziwego orzeźwienia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przystanek-woodstock%3A-lech-premium-podsumowuje-dzialania-promocyjne,22320,artykul.html

Sponsor Główny – Lech Premium przygotował atrakcje na miarę jubileuszowych obchodów kultowego Przystanku Woodstock. Już w środę na festiwalowe pole wyjechały atrakcje Lecha. Każdy, kto wypełnił kupon konkursowy, mógł wygrać wizytę mobilnej kuchni lub łazienki. Przemierzały one całą festiwalową wioskę, oddając do dyspozycji zwycięzców profesjonalnego kucharza lub w pełni wyposażony prysznic. Łącznie Leszek nakarmił prawie 1000 osób, a z jego prysznica skorzystało 150 Woodstockowiczów.

Od pierwszego festiwalowego poranka do ostatnich koncertów członkowie zespołu Leszka orzeźwiali uczestników imprezy. W upalne dni rozdali prawie 10 tysięcy kubełków z lodem. W sumie woodstockowicze otrzymali go aż 6 ton! Uczucie chłodu nie trwało jednak długo – dzięki świetnym dj’om zabawa w strefie trwała od rana do nocy, a atmosfera była naprawdę gorąca. Wielkim wzięciem cieszył się bezalkoholowy Lech Free dostępny w stworzonej po raz pierwszy przy Akademii Sztuk Przepięknych Strefie Zero.

To był pierwszy Woodstock, na którym Sponsor zadbał o Strefę Orzeźwienia – sekcję pryszniców na otwartej przestrzeni, które przez całą dobę odwiedzane były przez setki tysięcy osób. Postawiono tam m.in. nowe przebieralnie, z których każda została funkcjonalnie wyposażona. Festiwalowicze szczególnie dbali o Strefę Orzeźwienia, dlatego Lech niespodziewanie wynagrodził ich dodatkowym boiskiem do piłki siatkowej. Sponsor wysypał 10 ton piasku, aby codziennie można było rozgrywać turnieje.

Lech Premium bawił się na Woodstocku dobrze i odpowiedzialnie. Na festiwalowych parkingach stanęły specjalne strefy z alkomatami. Dodatkowo wszyscy kierowcy mogli skorzystać z aplikacji „Sprawdź Promile”. Sponsor Główny dołożył wszelkich starań, aby uczestnicy imprezy wracali trzeźwo i bezpiecznie z Kostrzyna.

Źródło: KOMPANIA PIWOWARSKA SA

fot. Bartek Muracki, Piotr Barmachowski

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764