logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przystanek Woodstock w mediach społecznościowych

  PR 23.07.2016, przeczytano 880 razy
ilustracja

Za nami 22 Przystanek Woodstock. Kurz po festiwalu w Kostrzynie już opadł, ale… nie w mediach społecznościowych. Organizatorzy z ogromną dbałością podeszli do działań w social media. Prowadzona komunikacja nie ograniczała się jedynie do publikowania informacji i wysyłania komunikatów. Była aktywnym dialogiem z użytkownikami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przystanek-woodstock-w-mediach-spolecznosciowych,29369,artykul.html

Internetowy Woodstock

Oprócz oficjalnej strony internetowej, festiwal Woodstock miał również swoje konta na Facebooku, Twitterze, Instagramie, YouTube, Google+ i Pintereście. Przystanek w mediach społecznościowych funkcjonował przede wszystkim pod hashtagiem #Woodstock2016.

#Woodstock2016

Towarzyszący Przystankowi znacznik #Woodstock2016, tylko w trakcie trwania festiwalu (14-16.07.2016), został użyty na Instagramie ponad 6,5 tys. razy, wywołując ponad 660 tys. interakcji. Najbardziej lubianymi postami zawierającymi #Woodstock2016 były wpisy autorstwa Youtuberki urodowej Red Lipstick Monster (@redlipstickmonster) oraz modelki Zuzy Kołodziejczyk (@zuzol).


 
Wśród najbardziej komentowanych (oprócz postów @redlipstickmonster) znalazły się  wpisy z oficjalnego profilu Przystanku Woodstock na Instagramie (@woodstockpoland), @kotaleczka, Filipa Aleksandra Chajzera (@filipi_chajzer) oraz Damiana Kostka (@free3hands).

Top10 najaktywniejszych autorów

Autorzy postów z #Woodstock2016 najczęściej używali również hashtagów: #woodstock, #love, #festival, #lovewoodstock, #music, #przystanekwoodstock, #kostrzyn, #poland oraz #kostrzynnadodra.

@woodstockpoland

Od początku lipca (do 19.07.) oficjalne konto @woodstockpoland zyskało prawie 6 tys. nowych obserwujących i niemal 86 tys. interakcji (polubień i komentarzy). Konto przystanku Woodstock używało nieco innych hashtagów niż ich uczestnicy. Oto top10 hashtagów najczęściej używanych przez @woodstockpoland.

Przystanek Woodstock na Facebooku

Festiwal nad Ozrą wzbudził ogromne zainteresowanie na Facebooku. Hasło woodstock 2016 było wyszukiwane ponad 93 tys. razy, zaś #woodstock2016 - ponad 91 tys. razy. Fanów wydarzenia na Facebooku przybywało jeszcze na długo przed festiwalem i… nadal przybywa. Od 1. lipca (do 19.07.2016) profil polubiło ponad 16 tys. użytkowników, zaś tylko w trakcie dni festiwalowych strona zdobyła prawie 3,5 tys. nowych fanów.


 
Mimo, iż sam festiwal zakończył się już kilka dni temu, facebookowa strona Przystanku nadal zyskuje nowych zainteresowanych. Coraz więcej jest również osób, które o tym mówią (liczba osób, które polubiły, skomentowały, udostępniły posty strony, wspomniały o niej lub wykonały inną akcję związaną z profilem Przystanku Woodstock na Facebooku). Po festiwalu aktywniejsi stają się zagraniczni użytkownicy, szczególnie z Wielkiej Brytanii, Niemiec, Holandii i Stanów Zjednoczonych.


 

Jak @WoodstockPoland ćwierkał na Twitterze?

Nie zabrakło również działań na Twitterze. W ciągu 10 dni (11-20.07.2016) @WoodstockPoland zaćwierkał aż 200 razy, zyskując ponad 700 nowych obserwujących. W analizowanym okresie najwięcej nowych followersów. 17 lipca oficjalne konto festiwalu zaczęło obserwować 150 osób.

Źródło: NapoleonCat.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764