logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przyszłość 4.0 w kampanii Comarch ERP

  PR 30.05.2016, przeczytano 901 razy
ilustracjastrzałka

Powstał nowy spot reklamowy firmy Comarch – producenta i dostawcy nowoczesnych rozwiązań dla mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Hasłem „Comarch ERP 4.0 - Wybierz Przyszłość” firma nawiązuje do rewolucji Przemysłu 4.0 - terminu powstałego w Niemczech (Industrie 4.0) i odnoszącego się do inteligentnego przedsiębiorstwa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przyszlosc-4.0-w-kampanii-comarch-erp,28716,artykul.html

Można już oglądać nowy spot reklamowy firmy Comarch – producenta i dostawcy nowoczesnych rozwiązań dla mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Hasłem „Comarch ERP 4.0 - Wybierz Przyszłość” firma nawiązuje do rewolucji Przemysłu 4.0 - terminu powstałego w Niemczech (Industrie 4.0) i odnoszącego się do inteligentnego przedsiębiorstwa.

Krakowski producent pokazuje w spocie reklamowym, że znacznie szybciej i łatwiej można zarządzać firmą, korzystając z rozwiązań w chmurze lub z aplikacji mobilnych zintegrowanych z systemem ERP w centrali, przekonuje, że planowanie produkcji i procesów sprzedaży dzięki systemom ERP 4.0 są efektywniejsze. Rozwiązania Comarch ERP 4.0 bazują bowiem na założeniach czwartej rewolucji przemysłowej i oparte są m.in. na automatyzacji i samooptymalizacji, kompleksowości rozwiązań, mobilności oraz chmurze obliczeniowej, a także są zgodne z trendem Internetu Rzeczy.

Na potrzeby kampanii stworzyliśmy nową trzydziestosekundową reklamę. Przekaz medialny kierujemy do osób decyzyjnych z firmy każdej wielkości i z każdej branży – decydując się na współpracę z nami, już od dziś mogą oni bowiem wykorzystywać w biznesie nowoczesne technologie, które w bardzo konkretny sposób zmieniają sposób pracy, realizację procesów obsługi klienta, produkcji i sprzedaży. W reklamie główną rolę odgrywają przedsiębiorcy. Pokazujemy również interfejsy naszych produktów oraz dostęp do nich z każdego rodzaju urządzeń – mówi Gabriela Nadczuk, dyrektor marketingu Comarch ERP.

Widzowie będą mieli okazję oglądać kampanię przez 6 tygodni w TVN24, pakietach tematycznych TVN, TVP i Polsatu .

Za planowanie i zakup mediów odpowiadał Dom Mediowy MEC. Producentem spotu reklamowego jest dom produkcyjny Propeller Film.

Źródło: Comarch

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

NAV agency rozpoczyna współpracę z marką Stumbras
Z początkiem nowego roku agencja kreatywna NAV agency poszerzyła swoje portfolio klientów o markę wódki Stumbras z segmentu alkoholi premium.
Wirtualny influencer Pepsi w Polsce
Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero, który został wirtualnym ambasadorem marki. Idea aktywacji związana jest z globalnym rebrandingiem, który przyniósł m.in. zmianę Pepsi Max na Pepsi Zero. Kampania...
Firma Oponiarska Dębica SA rozpoczęła rekrutację około 200 pracowników na stanowiska m.in. operatorów produkcji i elektromechaników. Poszukiwane są zarówno osoby z doświadczeniem w branży, jak i te chcące postawić pierwsze kroki w zawodzie. Fabryka opon w Dębicy świętuje w tym roku 85-lecie istnienia, z czego ostatnie 29 lat to czas...
Wojciech Bablok z Deloitte do Walk
Wojciech Bablok dołącza do zespołu ESG Grupy Walk jako Sustainability Marketing Director. Będzie odpowiedzialny m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
Glapiński i Kotowicz Partnerami Zarządzającymi w platformie Foap.com
Do zarządu globalnej platformy Foap.com zrzeszającej ponad 4,5 miliona tw ó rc ó w w USA, Europie i Azji dołączają Micha ł Glapiński (jako Chief Strategy & Growth Officer/Managing Partner) oraz Edyta Kotowicz (jako Executive Creative Director/Managing Partner). Glapi ński i Kotowicz będą współtworzyli zarząd z obecnym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764