logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PSPR Day 2024 pod hasłem „Back to the Future”

  PR 04.10.2024, przeczytano 335 razy
ilustracja

Najbardziej aktualne case studies z branży PR, debata ekspercka oraz studio podcastowe - znamy program PSPR Day 2024, konferencji merytorycznej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Wydarzenie odbędzie się w piątek,18 października 2024 r. w Warszawie. W jubileuszowym, trzydziestym roku funkcjonowania organizacji, coroczne spotkanie branży PR odbędzie się pod hasłem Back to the Future. Bilety są dostępne w sprzedaży dla wszystkich - zarówno członków jak i osób spoza stowarzyszenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pspr-day-2024-pod-haslem-_back-to-the-future_,405960,artykul.html

Dyskusja o relacjach branży mediów i PR, analiza amerykańskiej kampanii wyborczej, polska premiera najnowszego branżowego raportu Global Alliance for PR and Communication Management – to tylko niektóre z punktów tegorocznej agendy PSPR Day.

Cyprian Maciejewski, prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, podkreśla znaczenie tego wydarzenia dla rozwoju branży: – PSPR Day to miejsce, gdzie nie tylko spotykają się najlepsi eksperci z naszego sektora, ale również rodzą się innowacyjne pomysły, które mogą wpłynąć na kształtowanie przyszłości public relations w Polsce. Tegoroczna edycja jest wyjątkowa ze względu na szerokie spektrum tematów, jakie poruszymy – od bieżących obszarów związanych z komunikacją kryzysową w czasie powodzi aż po przyszłość relacji z mediami w czasach dynamicznych zmian.

Program tegorocznej edycji PSPR skupia się na wyzwaniach i możliwościach, jakie stoją przed branżą obecnie i w nadchodzących latach, w tym na wpływie technologii cyfrowych na dobrostan pracowników branży PR oraz oczekiwań dotyczących działań z zakresu ESG w komunikacji. – Wraz z Radą Programową PSPR Day postawiliśmy w tym roku na różnorodność form prezentacji zagadnień aktualnych w branży: oprócz tradycyjnych dyskusji będą inspirujące wykłady oraz case studies członkiń i członków stowarzyszenia - mówi Mykhailo Krasiuk, członek zarządu PSPR, który koordynował prace Rady.

Organizatorzy proponują również nowość – studio podcastowe podczas PSPR Day - wspólną inicjatywę PSPR i agencji Lorem Ipsum Team, która jest członkiem wspierającym stowarzyszenia. – Zapraszamy do wyjątkowych, dźwiękowych spotkań w czasie PSPR Day. Ich mottem będzie "PR. Wczoraj. Dziś. Jutro. Rozmowy na 30-lecie PSPR". Wspólnie z Pawłem Zawadzkim i Rafałem Kątnym, autorami dobrze znanego podcastu “Co rzecze Rzecznik”, porozmawiamy z uczestnikami i uczestniczkami naszego wydarzenia na miejscu. Zarówno o przyszłości branży, jak i refleksjach o polskim PRze z perspektywy trzech dekad PSPR – mówi Renata Poreda, członkini zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

18 października wydarzenie poprowadzą członkowie PSPR z wewnętrznego Klubu Eksperckiego Rzeczniczek i Rzeczników Prasowych Katarzyna Kopeć-Ziemczyk oraz Tomasz Kułakowski. Jak zaznacza Roksana Obuchowska, wiceprezeska PSPR – Naszym celem jest nie tylko edukacja, ale także budowanie silnej, wspierającej się społeczności specjalistów PR, którzy wspólnie będą kształtować wizerunek polskiej branży PR.

PSPR Day w Centrum Konferencyjnym West Gate przy al. Jerozolimskich 92 w Warszawie, składać się będzie z dwóch części: konferencji merytorycznej oraz kolacji integracyjnej dla wszystkich uczestników konferencji. Wydarzenie to stanowi również doskonałą platformę do integracji środowiska PR. Wieczorne spotkanie będzie nie tylko okazją do kontynuowania rozmów na tematy zawodowe, ale również do nawiązania nowych relacji oraz zacieśnienia współpracy między uczestnikami. - Skoro mamy również jubileusz funkcjonowania PSPR, to wszystkich uczestników i uczestniczki zapraszamy na kolację integracyjną, która odbędzie się w miejscu konferencji – mówi Żaneta Przybylska wiceprezeska Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Tegoroczna edycja PSPR Day odbywa się pod hasłem Back to the Future w roku, kiedy mija 30 lat od rozpoczęcia działalności Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. PSPR to samorządna organizacja zawodowa branży PR, działająca na rzecz rozwoju branży i wspierania osób zajmujących się zawodowo PR-em. W gronie członków znajdują się pracownicy działów PR w firmach, agencji PR, w samorządach i administracji, a także wykładowcy wyższych uczelni. To przedstawiciele branży z całej Polski.

Program PSPR Day 2024 to m.in.:

  • Panel dyskusyjny o relacjach media – branża PR,
  • Możliwość zdobycia najnowszych książek z dziedziny komunikacji i PR od PWN - partnera PSPR,
  • Prezentacje case studies członków i członkiń PSPR prezentujące m.in. nieszablonowe rozwiązania PR, o współpracy na linii agencja PR-klient, 
  • Dyskusje na temat roli nowych technologii w strategiach PR.

Więcej szczegółów oraz pełny program konferencji można znaleźć na stronie Polskiego Stowarzyszenia Public Relations pod adresem polskipr.pl/informacje/841491/poznaj-oficjalny-program-pspr-day-2024-i-wez-udzial. Tam też znajduje się link do zakupu biletów wstępu. Jak zawsze członkom PSPR przysługuje ulga 50%.

Źródło: Polskie Stowarzyszenie Public Relations

polskipr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Głos marki i piosenka MediaMarkt
MediaMarktSaturn wprowadza kompleksowy branding audio, który uzupełnia design i wzmacnia pozycjonowanie marki
Firma TEBA, dostawca ploterów z 35-letnim doświadczeniem na rynku, wraz z firmą Mimaki Europe, liderem w dziedzinie cyfrowych drukarek atramentowych, organizują Dni Otwarte w dniach 4-6 grudnia w Natolinie k. Łodzi. Tematem przewodnim będzie prezentacja innowacyjnej technologii druku transferowego atramentami pigmentowymi na tekstyliach TRAPIS (Transfer Pigment System). Będzie to...
Targi RetailShow2024 - 20-21 listopada w Centrum EXPO XX
Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow 2024, największa impreza dla przedstawicieli sektora retail w Polsce, odbędzie się w dniach 20-21 listopada br. w warszawskim Centrum EXPO XXI. Podczas dwudniowego wydarzenia zostanie zaprezentowana oferta blisko 200 firm z Polski i ze świata. Centralnym punktem na mapie targów będzie Modelowy Sklep prezentujący najnowsze...
Child grooming w sieci - kampania edukacyjna
W dobie powszechnego dostępu do internetu dzieci narażone są na różne niebezpieczne pułapki, w tym child grooming – zjawisko, które polega na nawiązywaniu kontaktu przez dorosłych z zamiarem wykorzystania seksualnego. To działania, które mogą zaczynać się bardzo niewinnie – od zwykłej rozmowy, przez „przyjazne” wsparcie emocjonalne, aż...
Zarząd Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB podjął decyzję o powołaniu Rady ds. loterii promocyjnych i audioteksowych. Inicjatywa ta ma na celu zgromadzenie ekspertów i wypracowanie standardów rynkowych w obszarze, który ma istotne znaczenie w działaniach marketingowych wielu marek i firm na polskim rynku..
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764