logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PSPR Day już 25 listopada

  PR 07.11.2022, przeczytano 169 razy

Polskie Stowarzyszenie Public Relations zaprasza na kolejną edycję PSPR Day. Święto wszystkich ludzi tworzących szeroko rozumiany sektor zawodowy odbędzie się 25 listopada w Warszawie. Oprócz konferencji merytorycznej przewidziano uroczystość ogłoszenia laureata (lub laureatów) nagrody „Lwy PR” oraz część integracyjną. Wydarzenie jest otwarte także dla osób spoza Stowarzyszenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pspr-day-juz-25-listopada,397880,artykul.html

- Program PSPR Day 2022 stworzyliśmy we współpracy z członkami i członkiniami Stowarzyszenia. Dzięki temu odpowiada na potrzeby profesjonalistów. Dyskutowane będą kwestie rynku pracy, zarówno ujęte z punktu widzenia pracownika jak i pracodawcy. Będziemy rozmawiać o zarobkach specjalistów PR, bazując na wynikach naszego wewnętrznego badania pilotażowego – zapowiada Luiza Jurgiel-Żyła, prezeska PSPR. - Paneliści ocenią też perspektywy pokoleniowe, odpowiadając na pytanie czy i na jakich warunkach „Zetki” będą pracować w zawodzie public relations – dodaje.

Nieodzowna jest również pogłębiona debata na temat ewoluujących potrzeb kompetencyjnych PR-owców, miękkich i twardych, w tym czysto technologicznych. Temu poświęcony będzie jeden z paneli z udziałem m.in. przedstawicieli członków wspierających Stowarzyszenie – tzw. PRtechów.

- Wśród prelekcji znajdzie się także miejsce dla trzech tematów bardzo aktualnych. Po pierwsze za sprawą grupy roboczej składającej się z ukraińskich członków PSPR weźmiemy na warsztat takie zagadnienia jak warwashing czy wpływ trwającej wojny na komunikację biznesową. Po drugie porozmawiamy o rekomendacji UOKiK w zakresie influencer marketingu, która jest niezwykle istotna w obszarze brand/product PR, spojrzymy także w przyszłość i zastanowimy się czy temat ESG trafi do działów PR – wyjaśnia Bartosz Milczarczyk, wiceprezes PSPR.

Zwieńczeniem oficjalnej części PSPR Day będzie wręczenie nagrody „Lwy PR”, a także rozmowa z laureatem / laureatami. W poprzedniej edycji nagrodę za całokształt dorobku zawodowego i wpływ na branżę otrzymał Ryszard Solski.

Konferencja odbędzie się 25 listopada Warszawie w gościnnych progach SEN Events (Solec, ul. Wioślarska 6). Oficjalny program zostanie zaprezentowany w najbliższych dniach. Rozpocznie się również sprzedaż biletów.

Koszt uczestnictwa: Członkowie i Członkinie PSPR - 150 zł brutto / osoby spoza PSPR - 300 zł brutto. W cenie lunch oraz serwis kawowy. Od trzech lat nie ustaje akcja #solidarnośćPRowców, dlatego też 10% przychodu z biletów PSPR przekaże swojej członkini Agnieszce Bednarczyk na leczenie po ciężkim wypadku.

Wstępny program wydarzenia:

09:30

Rejestracja

09:55

Otwarcie wydarzenia

10:00

Zderzenie pokoleń: Czy i na jakich warunkach Zetki będą pracować w PR?

10:30

Rynek pracy 4.0 - kogo szukamy i dlaczego nie możemy znaleźć?

11:15

Ile zarabiamy? Prezentacja wyników pilotażowego badania zarobków PRowców

11:30

Przerwa kawowa

11:45

PR-owiec 4.0: człowiek orkiestra? – panel dyskusyjny Klubu Rzeczników i Rzeczniczek PSPR

12:30

Jakich narzędzi będzie potrzebował PR-owiec 5.0? – panel dyskusyjny z udziałem PR-techów

13:15

TBA

13:35

Gdy temat ESG trafi do działu PR.. czyli ESG nowym RODO

14:00

obiad

14:45

Wytyczne UOKiK dla działań w social mediach - oczekiwania vs rzeczywistość

15:30

How the war in Ukraine changed communications and corporate social responsibility: in Ukraine, in Poland and all over the world.

16:15

przerwa kawowa

16:30

Wręczenie Lwa PR 2022

16:45

Rozmowa z laureatem/laureatami Lwów PR 2022

17:15

Zakończenie spotkania / After Party w Śnie

 

Źródło: Polskie Stowarzyszenie Public Relations

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
Fachowiec w… konfesjonale, czyli kolejna odsłona kampanii Atlasa
Atlas wchodzi w kolejną fazę komunikacji związanej z nowym Gruntem NKP. To innowacyjny produkt, który dzięki swoim właściwościom nie kapie, nie chlapie i zapewnia w 100 proc. czystą pracę. Nawiązując do możliwości gruntu, ale także haseł kampanii, firma przygotowała spot, którego akcja dzieje się w… konfesjonale, a głównymi postaciami są Fachowiec...
Medallia wspiera Schneider Electric w zwiększaniu satysfakcji klientów dzięki przekazaniu spersonalizowanych informacji pracownikom w czasie rzeczywistym
Medallia nawiązał współpracę z firmą Schneider Electric, aby zmodernizować proces zbierania, mierzenia i zarządzania satysfakcją klientów. Koncentrując się na uwagach odbiorców, Schneider Electric wdrożył innowacyjne sposoby wspierania działań związanych z ich obsługą oraz satysfakcją poprzez zmianę sposobu postrzegania podróży klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764