logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PSPR Day już 25 listopada

  PR 07.11.2022, przeczytano 347 razy

Polskie Stowarzyszenie Public Relations zaprasza na kolejną edycję PSPR Day. Święto wszystkich ludzi tworzących szeroko rozumiany sektor zawodowy odbędzie się 25 listopada w Warszawie. Oprócz konferencji merytorycznej przewidziano uroczystość ogłoszenia laureata (lub laureatów) nagrody „Lwy PR” oraz część integracyjną. Wydarzenie jest otwarte także dla osób spoza Stowarzyszenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pspr-day-juz-25-listopada,397880,artykul.html

- Program PSPR Day 2022 stworzyliśmy we współpracy z członkami i członkiniami Stowarzyszenia. Dzięki temu odpowiada na potrzeby profesjonalistów. Dyskutowane będą kwestie rynku pracy, zarówno ujęte z punktu widzenia pracownika jak i pracodawcy. Będziemy rozmawiać o zarobkach specjalistów PR, bazując na wynikach naszego wewnętrznego badania pilotażowego – zapowiada Luiza Jurgiel-Żyła, prezeska PSPR. - Paneliści ocenią też perspektywy pokoleniowe, odpowiadając na pytanie czy i na jakich warunkach „Zetki” będą pracować w zawodzie public relations – dodaje.

Nieodzowna jest również pogłębiona debata na temat ewoluujących potrzeb kompetencyjnych PR-owców, miękkich i twardych, w tym czysto technologicznych. Temu poświęcony będzie jeden z paneli z udziałem m.in. przedstawicieli członków wspierających Stowarzyszenie – tzw. PRtechów.

- Wśród prelekcji znajdzie się także miejsce dla trzech tematów bardzo aktualnych. Po pierwsze za sprawą grupy roboczej składającej się z ukraińskich członków PSPR weźmiemy na warsztat takie zagadnienia jak warwashing czy wpływ trwającej wojny na komunikację biznesową. Po drugie porozmawiamy o rekomendacji UOKiK w zakresie influencer marketingu, która jest niezwykle istotna w obszarze brand/product PR, spojrzymy także w przyszłość i zastanowimy się czy temat ESG trafi do działów PR – wyjaśnia Bartosz Milczarczyk, wiceprezes PSPR.

Zwieńczeniem oficjalnej części PSPR Day będzie wręczenie nagrody „Lwy PR”, a także rozmowa z laureatem / laureatami. W poprzedniej edycji nagrodę za całokształt dorobku zawodowego i wpływ na branżę otrzymał Ryszard Solski.

Konferencja odbędzie się 25 listopada Warszawie w gościnnych progach SEN Events (Solec, ul. Wioślarska 6). Oficjalny program zostanie zaprezentowany w najbliższych dniach. Rozpocznie się również sprzedaż biletów.

Koszt uczestnictwa: Członkowie i Członkinie PSPR - 150 zł brutto / osoby spoza PSPR - 300 zł brutto. W cenie lunch oraz serwis kawowy. Od trzech lat nie ustaje akcja #solidarnośćPRowców, dlatego też 10% przychodu z biletów PSPR przekaże swojej członkini Agnieszce Bednarczyk na leczenie po ciężkim wypadku.

Wstępny program wydarzenia:

09:30

Rejestracja

09:55

Otwarcie wydarzenia

10:00

Zderzenie pokoleń: Czy i na jakich warunkach Zetki będą pracować w PR?

10:30

Rynek pracy 4.0 - kogo szukamy i dlaczego nie możemy znaleźć?

11:15

Ile zarabiamy? Prezentacja wyników pilotażowego badania zarobków PRowców

11:30

Przerwa kawowa

11:45

PR-owiec 4.0: człowiek orkiestra? – panel dyskusyjny Klubu Rzeczników i Rzeczniczek PSPR

12:30

Jakich narzędzi będzie potrzebował PR-owiec 5.0? – panel dyskusyjny z udziałem PR-techów

13:15

TBA

13:35

Gdy temat ESG trafi do działu PR.. czyli ESG nowym RODO

14:00

obiad

14:45

Wytyczne UOKiK dla działań w social mediach - oczekiwania vs rzeczywistość

15:30

How the war in Ukraine changed communications and corporate social responsibility: in Ukraine, in Poland and all over the world.

16:15

przerwa kawowa

16:30

Wręczenie Lwa PR 2022

16:45

Rozmowa z laureatem/laureatami Lwów PR 2022

17:15

Zakończenie spotkania / After Party w Śnie

 

Źródło: Polskie Stowarzyszenie Public Relations

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony  XYN wspomoże tworzenie treści przestrzennych
Sony Corporation poinformowało o wprowadzeniu zintegrowanego rozwiązania sprzętowo­‑programowego XYN (wym. zin), które będzie wspomagać tworzenie treści przestrzennych. Rozwiązanie XYN, wykorzystujące unikatowe, opracowane przez Sony technologie przetwarzania obrazu, wykrywania i wyświetlania, dokładnie rejestruje obiekty, ruch osób i tła...
Desperados z kampanią „The Beer With Latin Vibe”
Desperados w najnowszej kampanii „The Beer With Latin Vibe” zachęca konsumentów do uwolnienia swojej fantazji i życia pełnią życia. Inspiracją dla kampanii są symbole i motywy zaczerpnięte ze współczesnej kultury latynoskiej, które podkreślają swobodę, pewność siebie i odwagę, by cieszyć się wyjątkowymi...
Canal+ z kampanią „Czarnych Stokrotek”
3 stycznia ruszyła premiera CZARNYCH STOKROTEK – unikalnego na polskim rynku mystery thrillera, ze znakomitą obsadą, w której znaleźli się m.in. Karolina Kominek, Dawid Ogrodnik, Edyta Olszówka, Tomasz Schuchardt i Alicja Wieniawa-Narkiewicz. Najnowszą produkcję wprowadza kampania obejmująca standardowe i niestandardowe działania komunikacyjne, m.in. OOH, digital,...
Nowy spot reklamowy BIK
7 stycznia 2025 r. wystartowała nowa kampania reklamowa BIK, która utrwala przekonanie, że bycie w BIK to coś pozytywnego. To sposób na potwierdzenie swojej wiarygodności w wielu sytuacjach życiowych.
Pewna droga do domu w kampanii biur nieruchomości Freedom
Koniec 2024 roku to dla sieci biur nieruchomości Freedom moment, w którym marka stawia na działania mające na celu ugruntowanie pozycji lidera i budowanie szerokiego dotarcia do swoich potencjalnych klientów. 24 grudnia zainaugurowana została ogólnopolska kampania wizerunkowa „Pewna droga do domu”, która nie tylko zwiększy rozpoznawalność marki, ale także wyrazi pełne...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764