
PR-techy i ich zadania, PR w raportowaniu zrównoważonego rozwoju, wyzwania pracy rzecznika prasowego, komunikacja kryzysowa i AI w social media - między innymi o tym rozmawiać będą uczestniczki i uczestnicy PSPR Days - dwudniowego wydarzenia dla branży PR już w piątek i sobotę, 17 i 18 listopada w Kinie Atlantic. Organizatorzy spotkania dla specjalistów i specjalistek szeroko rozumianego polskiego sektora public relations przygotowali przekrojowy program. Po konferencji merytorycznej i uroczystości wręczenia nagrody „Lwy PR” w piątek, w sobotę odbędą się w warsztaty z zakresu PR kryzysowego oraz szkolenie eksperckie z przygotowywania postępowań na usługi PR.
O tym, jaki wpływ mają nowe regulacji dotyczące raportowania zrównoważonego rozwoju na działy PR Podczas tegorocznego wydarzenia PSPR Days porozmawia w Kinie Atlantic grono ekspertów i ekspertek branży public relations - Ubiegłoroczny panel o ESG i wyraźna obecność tego tematu w biznesie zainspirowały nas do dalszej dyskusji. To doskonały moment na rozmowę o tym, czy działy PR powinny odpowiadać za raportowanie zrównoważonego rozwoju i w jakim zakresie - mówi moderatorka panelu i członkini PSPR Anna Kula.
Szykuje się też dyskusja o najnowszych trendach i jak z nich korzystać. Wzajemne oczekiwania branży wobec najnowocześniejszych PR-techów działających w branży zostaną zaś wyrażone w panelu z Sebastianem Bykowskim, Prezesem Zarządu PSMM Monitoring&More, Piotrem Ślusarczykiem, menadżerem produktu w netPR, Maciejem Wróblewskim, Head of Marketing w Prowly. Rozmowę poprowadzi członek PSPR Marcin Herman.
Sprawdzeni w bojach rzecznicy i rzeczniczki prasowe podzielą się zaś refleksją o tym, co wzmacnia a co szkodzi rzecznikowi prasowemu, mówiąc o dos and don’ts tego zawodu - i nie chodzi tylko o aspekty zdrowotne. Będzie mowa również o zarządzaniu komunikacją korporacyjną w czasach wysokiej zmienności, a także wskazówki o tym, jak wykorzystywać narzędzia sztucznej inteligencji w erze digitalizacji - czyli AI w social media.
Niezmiennym punktem PSPR Days jest uroczystość wręczenia nagrody „Lwy PR” dla osoby o nadzwyczajnym dorobku zawodowym lub za szczególne osiągnięcie w mijającym roku. - Ideą „Lwów” jest honorowanie konkretnych osób, postaci niezwykłych w naszej branży. I niezwykłość tę rozumiemy bardzo różnorodnie, czego odzwierciedleniem są obrady Kapituły nagrody. Obrady przebiegły sprawnie i już w piątek dowiemy się, kto będzie laureatem lub laureatką nagrody środowiska public relations - mówi dr Maria Buszman, przewodnicząca Kapituły nagrody Lwy PR.
Pierwszego dnia konferencji w loterii wizytówkowej będzie też szansa na wygraną aż 20 książek wydawnictwa PWN z serii marketing oraz z tematyki PR/komunikacja społeczna, w tym najnowsza publikacja profesora Dariusza Tworzydło, której patronuje PSPR.
PSPR Days to nie tylko konferencja, ale także szkolenia i warsztaty - w sobotę uczestnicy i uczestniczki wezmą udział w szkoleniu eksperckim z przygotowywania postępowań na usługi PR, które poprowadzą: Karolina Janik, Alicja Suprowicz-Wiśniowska oraz Cyprian Maciejewski, a takżę w warsztatach z symulacji kryzysowej konferencji prasowej z Izabelą Pieńkowską, dr Katarzyną Kopeć-Ziemczyk oraz Barbarą Krysztofczyk.
Tradycyjnie już - i tak będzie w czasie PSPR Days - w ramach akcji #solidarnośćPRowców - branża wspiera Agnieszkę Bednarczyk, która cały czas walczy o powrót do normalnego życia po wypadku. Aby ją wesprzeć, będzie można zrobić sobie profesjonalne biznesowe zdjęcia portretowe w zaaranżowanym studio Konrada Werkowicza w zamian za określony datek. Dodatkowo i również w celu wsparcia naszej koleżanki w recepcji konferencji będą też do zakupienia gadżety z logo PSPR. Cześć przychodów z biletów również przekazane zostanie dla naszej Koleżanki.
Partnerem głównym PSPR Days jest PSMM Monitoring & More, partner technologiczny to NetPR.pl , Wydawnictwo PWN jest partnerem konferencji a infowire.pl to partner medialny wydarzenia. Relację ze spotkania branży public relations przygotuje fotograf Łukasz Kamiński oraz ekipa wideo Peuna Qlatka.
Źródło: PSPR