logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PSPR Days w Kinie Atlantic w Warszawie

  PR 18.11.2023, przeczytano 324 razy
ilustracja

PR-techy i ich zadania, PR w raportowaniu zrównoważonego rozwoju, wyzwania pracy rzecznika prasowego, komunikacja kryzysowa i AI w social media - między innymi o tym rozmawiać będą uczestniczki i uczestnicy PSPR Days - dwudniowego wydarzenia dla branży PR już w piątek i sobotę, 17 i 18 listopada w Kinie Atlantic. Organizatorzy spotkania dla specjalistów i specjalistek szeroko rozumianego polskiego sektora public relations przygotowali przekrojowy program. Po konferencji merytorycznej i uroczystości wręczenia nagrody „Lwy PR” w piątek, w sobotę odbędą się w warsztaty z zakresu PR kryzysowego oraz szkolenie eksperckie z przygotowywania postępowań na usługi PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pspr-days-w-kinie-atlantic-w-warszawie,402123,artykul.html

O tym, jaki wpływ mają nowe regulacji dotyczące raportowania zrównoważonego rozwoju na działy PR Podczas tegorocznego wydarzenia PSPR Days porozmawia w Kinie Atlantic grono ekspertów i ekspertek branży public relations - Ubiegłoroczny panel o ESG i wyraźna obecność tego tematu w biznesie zainspirowały nas do dalszej dyskusji. To doskonały moment na rozmowę o tym, czy działy PR powinny odpowiadać za raportowanie zrównoważonego rozwoju i w jakim zakresie - mówi moderatorka panelu i członkini PSPR Anna Kula.

Szykuje się też dyskusja o najnowszych trendach i jak z nich korzystać. Wzajemne oczekiwania branży wobec najnowocześniejszych PR-techów działających w branży zostaną zaś wyrażone w panelu z Sebastianem Bykowskim, Prezesem Zarządu PSMM Monitoring&More, Piotrem Ślusarczykiem, menadżerem produktu w netPR, Maciejem Wróblewskim, Head of Marketing w Prowly. Rozmowę poprowadzi członek PSPR Marcin Herman.

Sprawdzeni w bojach rzecznicy i rzeczniczki prasowe podzielą się zaś refleksją o tym, co wzmacnia a co szkodzi rzecznikowi prasowemu, mówiąc o dos and don’ts tego zawodu - i nie chodzi tylko o aspekty zdrowotne. Będzie mowa również o zarządzaniu komunikacją korporacyjną w czasach wysokiej zmienności, a także wskazówki o tym, jak wykorzystywać narzędzia sztucznej inteligencji w erze digitalizacji - czyli AI w social media.

Niezmiennym punktem PSPR Days jest uroczystość wręczenia nagrody „Lwy PR” dla osoby o nadzwyczajnym dorobku zawodowym lub za szczególne osiągnięcie w mijającym roku. - Ideą „Lwów” jest honorowanie konkretnych osób, postaci niezwykłych w naszej branży. I niezwykłość tę rozumiemy bardzo różnorodnie, czego odzwierciedleniem są obrady Kapituły nagrody. Obrady przebiegły sprawnie i już w piątek dowiemy się, kto będzie laureatem lub laureatką nagrody środowiska public relations - mówi dr Maria Buszman, przewodnicząca Kapituły nagrody Lwy PR.

Pierwszego dnia konferencji w loterii wizytówkowej będzie też szansa na wygraną aż 20 książek wydawnictwa PWN z serii marketing oraz z tematyki PR/komunikacja społeczna, w tym najnowsza publikacja profesora Dariusza Tworzydło, której patronuje PSPR.

PSPR Days to nie tylko konferencja, ale także szkolenia i warsztaty - w sobotę uczestnicy i uczestniczki wezmą udział w szkoleniu eksperckim z przygotowywania postępowań na usługi PR, które poprowadzą: Karolina Janik, Alicja Suprowicz-Wiśniowska oraz Cyprian Maciejewski, a takżę w warsztatach z symulacji kryzysowej konferencji prasowej z Izabelą Pieńkowską, dr Katarzyną Kopeć-Ziemczyk oraz Barbarą Krysztofczyk.

Tradycyjnie już - i tak będzie w czasie PSPR Days - w ramach akcji #solidarnośćPRowców - branża wspiera Agnieszkę Bednarczyk, która cały czas walczy o powrót do normalnego życia po wypadku. Aby ją wesprzeć, będzie można zrobić sobie profesjonalne biznesowe zdjęcia portretowe w zaaranżowanym studio Konrada Werkowicza w zamian za określony datek. Dodatkowo i również w celu wsparcia naszej koleżanki w recepcji konferencji będą też do zakupienia gadżety z logo PSPR. Cześć przychodów z biletów również przekazane zostanie dla naszej Koleżanki.

Partnerem głównym PSPR Days jest PSMM Monitoring & More, partner technologiczny to NetPR.pl , Wydawnictwo PWN jest partnerem konferencji a infowire.pl to partner medialny wydarzenia. Relację ze spotkania branży public relations przygotuje fotograf Łukasz Kamiński oraz ekipa wideo Peuna Qlatka.

Źródło: PSPR

polskipr.pl

Dodatkowe informacje:

Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest pierwszą i najstarszą samorządową organizacją zawodową tej branży w Polsce istniejącą od 1994 roku. Zrzesza ona pracowników działów PR w firmach, samorządach i administracji publicznej, wykładowców wyższych uczelni oraz pracowników agencji PR. PSPR prowadzi szeroką i różnorodną działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą PR poprzez inicjowanie i współorganizację konferencji i seminariów, prowadzenie szkoleń specjalistycznych, wspieranie przedsięwzięć sprzyjających wymianie informacji i doświadczeń z zakresu PR oraz wyznaczanie standardów zawodowych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Uniqa walczy z hejtem i powołuje fundację
Co czwarty uczeń deklaruje, że czuje się źle z powodu tego, co się dzieje w sieci, a co trzecia ofiara hejtu w Internecie nie dzieli się z nikim swoimi przeżyciami – to wnioski płynące z „Raportu o cyberprzemocy w szkołach podstawowych – edycja 2022”, opracowanego przez UNIQA i Instytut Lema. W odpowiedzi na rosnącą skalę zjawiska, UNIQA wzmacnia...
Kampania #mniejplastiku wyróżniona w raporcie „Odpowiedzialni za przyszłość”
Kampania edukacyjna #mniejplastiku została przedstawiona jako jeden z dobrych przykładów działalności biznesu na rzecz środowiska w raporcie „Odpowiedzialni za przyszłość”. 
Rebranding Project Management
Firma Project Management, koordynująca i optymalizująca realizację inwestycji budowlanych zaprezentowała swoje nowe logo. Nowoczesne i eleganckie, kolorystyką nawiązuje do profesjonalizmu, z jakim firma podchodzi do wykonywania swoich obowiązków. Jak podkreślają jej przedstawiciele, to pierwszy krok ku kompleksowej zmianie identyfikacji wizualnej, która wkrótce...
Streetboard: nowe nośniki OOH
Na rynek właśnie wchodzi nowy rodzaj reklamy zwany StreetBoard. To innowacyjne tablice składające się z modułów o wymiarach 1,2 metra na 1,8 metra, które są zlokalizowane tuż obok odbiorców. Często są to chodniki, ścieżki rowerowe czy przejścia podziemne. StreetBoard dostępny jest w kilku wariantach składających się od jednego do trzech modułów,...
Bądź Mikołajem... kampania Velobanku
W Black Friday ruszyła świąteczna, wielokanałowa kampania produktowa VeloBanku. Działania będą prowadzone w telewizji, radiu, internecie, prasie, social mediach, obejmą także PR, własne kanały kontaktu z klientem oraz akcje niestandardowe. W każdym z nich opowiedziane będą historie ludzi, którzy w okresie świątecznym stają się Mikołajami dla swoich bliskich. Jakimi?...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764