logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PSPR otwiera się na podmioty - dodatkowe komentarze

  PR 22.02.2021, przeczytano 211 razy
ilustracjastrzałka

Cztery podmioty, które jako pierwsze wstąpiły w szeregi PSPR, to: agencja relacji inwestorskich - InnerValue, PRtech, dostawca rozwiązań i oprogramowania – netPR.pl, PRtech (usługi informacyjne, badania, analiza) – Press Service Monitoring Mediów, agencja PR – Genesis PR. Znamienny jest fakt, że do członkostwa przekonały je bardzo konkretne i zróżnicowane argumenty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pspr-otwiera-sie-na-podmioty---dodatkowe-komentarze,390316,artykul.html

Wojciech Iwaniuk, prezes zarządu InnerValue

Zdecydowaliśmy się przystąpić do Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, aby mieć realny wpływ na ewaluację branży PR w kraju. Branża ta bowiem pełni kluczową rolę w budowie wizerunku oraz często jest nieodłącznym elementem podejścia strategicznego w biznesie. Tak więc chcemy  brać czynny udział w tworzeniu dobrych praktyk PR oraz uczestniczyć w kluczowych rozmowach z innymi uczestnikami tego sektora. Jako agencja z kilkunastoletnim doświadczeniem jesteśmy pełni entuzjazmu na rozpoczynającą się współpracę. Ostatecznie o przystąpieniu do organizacji przekonało nas utworzenie klubu relacji inwestorskich, w których się specjalizujemy i czujemy, że szczególnie w tym obszarze możemy wnieść wartość do działań PSPR.

Piotr Ślusarczyk, pełnomocnik zarządu, koordynator prac rozwojowych, netPR.pl

Od blisko 20 lat inwestujemy w rozwój technologii dla branży public relations przekuwając pomysły PR-owców na konkretne narzędzia wykorzystywane zarówno przez duże korporacje, agencje PR, jak i freelancerów. Zapewnienie ciągłego rozwoju wymaga nie tylko dużych nakładów inwestycyjnych i stabilności biznesowej, ale też wymiany opinii i wychodzenia naprzeciw zmianom na rynku oraz w świecie technologii - właśnie dlatego Polskie Stowarzyszenie Public Relations jest dla nas ważnym partnerem. Chcemy być dużym wsparciem, jak i też inicjatorem ciekawych projektów realizowanych przez organizację.

Piotr Dominiczak, koordynator współpracy z PSPR, netPR.pl

W netPR.pl od zawsze jesteśmy silnie zaangażowani we wspieranie branży public relations i cieszymy się, że od teraz będziemy mogli robić to formalnie, jako firma będąca członkiem wspierającym Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Jeszcze w tym miesiącu zapewnimy wsparcie techniczne dla dwóch webinariów organizowanych przez PSPR. Jesteśmy także w trakcie rozbudowy serwisu internetowego, który wkrótce będzie znacznie lepiej promował największą wartość stowarzyszenia, czyli ludzi. Wiemy, że współpracując możemy skutecznie edukować i rozwijać branżę public relations.

Sebastian Bykowski, wiceprezes zarządu, dyrektor generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Od wielu lat wspieramy środowisko PR. Zaproszenie nas do członkostwa w pierwszej i najstarszej samorządowej organizacji zawodowej tej branży w Polsce jest dla nas nie tylko powodem do radości, ale także zaszczytem i wyrazem zaufania ze strony Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Widzimy wiele korzyści dla obu stron w takim partnerstwie. Ze swojej strony chcemy się dzielić naszą wiedzą, doświadczeniem, najlepszymi praktykami, również tymi międzynarodowymi. Doskonale wiemy, jak bardzo usługi, które świadczymy, związane z monitoringiem czy analizą mediów, są potrzebne specjalistom ds. PR w ich codziennych obowiązkach. Wspieramy ich w sytuacjach kryzysowych, w badaniu wizerunku marek i firm, które reprezentują, doradzamy w doborze mediów i kluczowych liderów opinii. Jednocześnie kontakt ze środowiskiem osób zajmujących się public relations jest dla nas źródłem licznych inspiracji, sposobem na wsłuchiwanie się w potrzeby profesjonalistów od komunikacji. Jednym z owoców takiego dialogu jest nasza najnowsza platforma do monitoringu mediów - Inforia. Jej funkcjonalności są skutkiem właśnie wsłuchiwania się w najnowsze trendy technologiczne oraz oczekiwania i potrzeby specjalistów od PR. Również kształt proponowanych przez nas raportów, badań i analizy mediów, to efekt dialogu ze środowiskiem public relations oraz obserwacji międzynarodowych trendów. Liczymy, że nasze członkostwo w PSPR będzie sprzyjać jeszcze aktywniejszemu dialogowi, lepszemu zrozumieniu potrzeb i oczekiwań środowiska PR, a tym samym służyć jego rozwojowi.

Bardzo ważna jest dla nas również możliwość pracy z Polskim Stowarzyszeniem Public Relations w tworzeniu i promowaniu nowych standardów branżowych. Z początkiem 2021 roku, w związku z nowym orzecznictwem sądowym, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wprowadził rozwiązania umożliwiające klientom korzystanie z dostępu do materiałów prasowych bez jakichkolwiek obaw o naruszanie praw wydawców. Jako lider branży wzięliśmy na siebie ciężar edukacji rynku w tym zakresie. Choć te zmiany związane są z dodatkowymi kosztami licencyjnymi, to jesteśmy przekonani, że dzięki naszym propozycjom i dodatkowym możliwościom analitycznym przyczynią się one do jeszcze wyższej jakości usług i powstawania najlepszych rozwiązań dla odbiorców z branży komunikacji marketingowej, HR czy dla managerów różnych specjalności. Liczymy na to, że wspólnie z klientami, PSPR, a także samymi wydawcami zbudujemy bezpieczne, również kosztowo oraz odpowiadające współczesnym potrzebom, nowoczesne usługi informacyjne, które nie będą budzić żadnych wątpliwości prawnych. Będzie to nowy standard profesjonalnych usług monitoringu mediów, a także praktyk specjalistów do spraw public relations.

Eliza Misiecka, prezes zarządu Genesis PR

Zależy nam na udziale w budowaniu jak najlepszych standardów w polskim PR. PSPR jest bardzo aktywne w tym obszarze i podejmuje wiele ważnych inicjatyw. Mamy nadzieję, że będziemy mogli wspólnie pracować nad dobrymi rozwiązaniami z korzyścią dla całego rynku. Dziś w PR potrzebny jest wyrazisty głos w odniesieniu do ważnych spraw branżowych i mocno liczymy, że PSPR będzie kontynuować takie podejście. Bardzo nas cieszy, że PSPR w ostatnich latach dokonało tak spektakularnej reaktywacji – im więcej branżowych podmiotów wspierających dobre praktyki w naszym zawodzie, tym lepiej. Mam nadzieję, że mocniej rozwinie się także współpraca między organizacjami w branży PR – potrzebujemy racjonalnego, mądrego i efektywnego dialogu, dość już fasadowych akcji! Zwłaszcza teraz – w okresie pandemii, kiedy zmieniają się zwyczaje konsumentów i narzędzia komunikacji – potrzeba nam silnych, branżowych organizacji, które wspólnie działają dla dobra całego sektora.

Źródło: Polskie Stowarzyszenie Public Relations

www.polskipr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejni Top Dostawcy wystawcami wrześniowego Festiwalmarketingu.pl
12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.
Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online
W dniach 23-25 marca 2021r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w...
Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas
Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.
Startuje drugi sezon programu „To ma sens”
Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już...
Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764