logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PSPR w Radzie Programowej studiów Public Relations & Brand Management na UJ

  PR 12.10.2024, przeczytano 305 razy
ilustracja

Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR), jako Partner Merytoryczny oficjalnie dołączyło do Rady Programowej studiów podyplomowych Public Relations & Brand Management (#PRBM), realizowanych w Instytucie Ekonomii, Finansów i Zarządzania (Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej) Uniwersytetu Jagiellońskiego. PSPR reprezentuje Renata Poreda, członkini zarządu, która będzie pełnić rolę doradczą i wspierać aktualizację programu, aby jak najlepiej odpowiadał na wyzwania dynamicznie zmieniającej się branży PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pspr-w-radzie-programowej-studiow-public-relations-and-brand-management-na-uj,406073,artykul.html

PR. Zawsze etycznie

Absolwenci studiów #PRBM będą przygotowani do zarządzania markami i relacjami organizacji w sposób etyczny, wyposażeni w praktyczne narzędzia do budowania reputacji marek oraz efektywnego radzenia sobie z wyzwaniami współczesnego świata. Renata Poreda, członkini zarządu PSPR, zasiadająca w Radzie Programowej, podkreśla:

Cieszę się niezmiernie, że Polskie Stowarzyszenie Public Relations dołączyło do Rady Programowej podyplomowych studiów #PRBM. To świetny przykład otwartości na dialog i współpracę z najstarszą organizacją branżową w Polsce, za który serdecznie dziękuję. Wspólnie postaramy się tworzyć kierunek, który łączy akademicką wiedzę z realiami branży tak, by uczestniczki i uczestnicy byli lepiej przygotowani do wyzwań współczesnego PR-u. Zależy nam również na tym, aby promować etykę zawodową, zgodną z kodeksami etyki PR, która jest fundamentem odpowiedzialnej pracy PR-owca.

Zintegrowane podejście do komunikacji marki. Zawsze praktycznie

Studia podyplomowe #PRBM na Uniwersytecie Jagiellońskim oferują kompleksowe podejście do zarządzania wizerunkiem i komunikacją marki lub organizacji, łącząc kluczowe elementy public relations, komunikacji marketingowej i strategii budowania tożsamości. Współczesne marki muszą skutecznie zarządzać swoją reputacją oraz prowadzić spójną i zintegrowaną komunikację we wszystkich kanałach – od tradycyjnych mediów po social media. Uczestnicy studiów zdobędą praktyczną wiedzę na temat strategicznego planowania i koordynacji działań PR oraz zarządzania marką, poprzez realizacje kampanii, tworzenie spójnej narracji marki lub organizacji oraz zarządzanie ich wizerunkiem w oparciu o dane rynkowe i potrzeby interesariuszy.

Dołączenie PSPR do Rady Programowej #PRBM to doskonały przykład współpracy między nauką a organizacją branżową, która umożliwi jeszcze lepsze dostosowanie studiów do potrzeb biznesowych. Dr hab. Jerzy Rosiński, prof. UJ, kierownik studiów #PRBM, przewodniczący Rady Programowej kierunku, prodziekan ds. rozwoju, zaznacza:

Na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ dążymy do ciągłego rozwoju programów studiów podyplomowych w taki sposób, aby odzwierciedlały one realne potrzeby rynku. Wierzymy, że dzięki współpracy z PSPR, program studiów Public Relations & Brand Management będzie stale dostosowywany do dynamicznych zmian w branży oraz zapewni uczestniczkom i uczestnikom bezpośredni kontakt z liderami branży PR. Naszym celem jest, aby absolwenci byli doskonale przygotowani do stawienia czoła wyzwaniom współczesnej komunikacji i zarządzania marką.

Cykliczne spotkania i stały rozwój programu

Rada Programowa będzie spotykać się cyklicznie i analizować treści nauczania oraz proponować zmiany, które pozwolą uczestniczkom i uczestnikom zdobyć najbardziej aktualną wiedzę i umiejętności w zakresie zarządzania marką, relacjami z jej otoczeniem, komunikacji kryzysowej czy nowoczesnych narzędzi PR, takich jak sztuczna inteligencja (AI) czy automatyzacja działań PR. W gronie wykładowców studiów pojawią się też ekspertki – członkinie PSPR: Urszula Podraza oraz Ewa Zachwiej.

Źródło: Polskie Stowarzyszenie Public Relations

polskipr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PROMO SHOW: Wspólne Siły Branży i Mediów Międzynarodowych
Szerokie wsparcie medialne od partnerów – czołowych izb branżowych i mediów, zapewniły PROMO SHOW międzynarodową promocję wydarzenia i dotarcie do szerokiej grupy odbiorców w Europie i poza jej granicami.
DIMAQ Voice #55: projektowania tożsamości marki, regulacje w komunikacji elektronicznej, handel online
Jak ewoluuje branding w erze cyfrowej? W jaki sposób nowe przepisy i wyroki sądowe wpłyną na targetowanie reklam? Co warto zrobić, aby jak najlepiej wykorzystać ostatnie tygodnie roku i zwiększyć ROI w handlu mobilnym? Już 17 grudnia o godzinie 15:00 rusza 55. edycja DIMAQ Voice – bezpłatnego wydarzenia online dla pasjonatów i profesjonalistów branży...
 Obiektywy Voigtlander APO Ultron 90 mm f/2,0
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
 Obiektywy Voigtlander Nokton 28 mm f/1,5
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów bezlusterkowych Sony E.
Lidl Polska inspiruje do pomagania na pokazie świątecznego spotu
W środę, 4 grudnia, w warszawskim Kinogramie odbyło się wyjątkowe spotkanie połączone z pokazem świątecznego spotu Lidl Polska, wyreżyserowanego przez oscarowego reżysera Toma Hoopera. Wśród zgromadzonych gości pojawili się klienci – zwycięzcy konkursów organizowanych przez podcasterkę Natalię Kusiak i aktora Macieja Musiała, dziennikarze, a także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764