logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PSPR wybrało nowe władze

  PR 18.02.2019, przeczytano 659 razy
ilustracjastrzałka

Członkowie Polskiego Stowarzyszenie Public Relations na walnym zebraniu członków 8 lutego 2019 roku w Katowicach wybrali nowy zarząd i radę nadzorczą. Na czele PSPR stanęła Luiza Jurgiel-Żyła, wiceprezesami zostali Emilia Zakrzewska i Bartosz Milczarczyk. W zarządzie znaleźli się także Agnieszka Bednarczyk i Cyprian Maciejewski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pspr-wybralo-nowe-wladze,381294,artykul.html

- Polskie Stowarzyszenie Public Relations to najstarsza organizacja branży PR w Polsce. 25-letnia historia PSPR to wielkie nazwiska, ważne regulacje branżowe i setki przepracowanych społecznie godzin przez ludzi, którym zależy na tym, aby PR w Polsce spełniał najwyższe standardy – mówi Luiza Jurgiel-Żyła, Prezeska PSPR. – Objęta przeze mnie funkcja to ogromna odpowiedzialność. Jako najważniejszy cel kadencji mojego zarządu uważam integrację członków, bo tylko działając razem możemy dokonać znaczących rzeczy - dodaje.

Luiza Jurgiel-Żyła to PR Manager w Cresa Polska, międzynarodowej firmie doradczej w branży nieruchomości komercyjnych. Wcześniej przez siedem lat pracowała w agencji FIRST Public Relations, ostatnio na stanowisku Account Director, przy boku Piotra Czarnowskiego, który od zawsze był jej autorytetem. W PSPR jest od 2009 roku, kiedy wspierała ogólnopolski cykl PR Regionów zainicjowany przez Szymona Sikorskiego.

Na Wiceprezesa zarządu ponownie wybrano Emilię Zakrzewską, ekspertkę ds. Public Relations i Business Development, która od ponad 12 lat doradza polskim i zagranicznym spółkom z branży usług profesjonalnych i finansowych. Swoje doświadczenia zdobywała  pracując dla największych polskich i zagranicznych kancelarii prawnych i instytucji finansowych. Emilia jest wykładowcą na Uniwersytecie Wrocławskim oraz Uniwersytecie Warszawskim, absolwentką studiów MBA i doktorantką na Uniwersytecie Warszawskim.

Na pierwszym zebraniu zarząd zdecydował, że drugim wiceprezesem zostanie Bartosz Milczarczyk, PR-owiec urodzony w Warszawie, który od kilkunastu lat pracuje na rzecz jej mieszkańców. Zaczynał w dziale marketingu Wodociągów Warszawskich, gdzie po krótkim czasie został rzecznikiem. Potem przez ponad 7 lat był rzecznikiem prasowym Urzędu m.st. Warszawy. Obecnie jest wicedyrektorem Stołecznego Biura Turystyki i kieruje kluczowymi obszarami promocji Warszawy na arenie międzynarodowej. Z wykształcenia politolog o specjalności PR. Ukończył również podyplomowe studia MBA.

W zarządzie zasiądą także Agnieszka Bednarczyk i Cyprian Maciejewski. Agnieszka Bednarczyk prowadzi Agencję Public Relations Strategia FM. Public relations zajmuje się od 24 lat, w szczególności komunikacją z mediami, CSR, organizacją wydarzeń promocyjno-biznesowych, komunikacją inwestycyjną oraz kryzysową. Obsługuje międzynarodowe i polskie sieci handlowe, korporacje, samorządy, instytucje i firmy lokalne. Była producentem koncertów i imprez masowych Radia RMF FM. Zajmowała się komunikacją społeczną Urzędu Miasta Częstochowy. Wykładowca, ekspert, trener biznesu. Realizacje komercyjnych projektów łączy z działalnością społeczną. W 2008 roku była nominowana do PRotonów. W PSPR działa od 2010 roku, w tym w latach 2016 - 2018 zasiadała w zarządzie śląskiego oddziału Stowarzyszenia.

Cyprian Maciejewski pracuje w gdańskim magistracie, pierwotnie w Biurze Prasowym Kancelarii Prezydenta, obecnie w Wydziale Gospodarki Komunalnej. Od wielu lat działa w PSPR i PTKS. To doświadczony praktyk specjalizujący się w komunikowaniu i budowaniu relacji dla podmiotów z sektorów przemysłowego i komunalnego: energetyka, gospodarka odpadami, infrastruktura, budownictwo. Wcześniej był rzecznikiem prasowym jednego z największych zakładów zagospodarowania odpadów w Polsce (ZU Sp. z o.o.). Przez 6 lat pracował jako PR Manager w trójmiejskiej agencji Ambermedia. Udziela się także jako prelegent, moderator debat i konsultacji społecznych, copywriter, szkoleniowiec.

- Cieszę się, że nowy zarząd tworzą osoby z bardzo różnym doświadczeniem, reprezentanci kilku miast. Kadencję zaczniemy od badania potrzeb członków PSPR tak, aby stworzyć jak najlepszy program działań w tej kadencji i włączyć w niego wielu ekspertów, których w PSPR nie brakuje – mówi Emilia Zakrzewska, Wiceprezes PSPR.

Skład Rady Nadzorczej PSPR pozostał praktycznie niezmienny. Tworzą go: Jan Matysik (prezes zarządu agencji Cumulus PR), Mateusz Witczyński (Communication Manager w polskim oddziale Astaldi), Andrzej Pawelczak (rzecznik prasowy i dyrektor ds. PR firmy Animex), Marcin Jańczuk (dyrektor ds. PR i marketingu w spółce Metrohouse Franchise) oraz Michał Sobiło (doradca ds. PR).

Źródło: Polskie Stowarzyszenie Public Relations

www.polskipr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764