logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PSPR wybrało nowe władze

  PR 18.02.2019, przeczytano 153 razy
ilustracjastrzałka

Członkowie Polskiego Stowarzyszenie Public Relations na walnym zebraniu członków 8 lutego 2019 roku w Katowicach wybrali nowy zarząd i radę nadzorczą. Na czele PSPR stanęła Luiza Jurgiel-Żyła, wiceprezesami zostali Emilia Zakrzewska i Bartosz Milczarczyk. W zarządzie znaleźli się także Agnieszka Bednarczyk i Cyprian Maciejewski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pspr-wybralo-nowe-wladze,381294,artykul.html

- Polskie Stowarzyszenie Public Relations to najstarsza organizacja branży PR w Polsce. 25-letnia historia PSPR to wielkie nazwiska, ważne regulacje branżowe i setki przepracowanych społecznie godzin przez ludzi, którym zależy na tym, aby PR w Polsce spełniał najwyższe standardy – mówi Luiza Jurgiel-Żyła, Prezeska PSPR. – Objęta przeze mnie funkcja to ogromna odpowiedzialność. Jako najważniejszy cel kadencji mojego zarządu uważam integrację członków, bo tylko działając razem możemy dokonać znaczących rzeczy - dodaje.

Luiza Jurgiel-Żyła to PR Manager w Cresa Polska, międzynarodowej firmie doradczej w branży nieruchomości komercyjnych. Wcześniej przez siedem lat pracowała w agencji FIRST Public Relations, ostatnio na stanowisku Account Director, przy boku Piotra Czarnowskiego, który od zawsze był jej autorytetem. W PSPR jest od 2009 roku, kiedy wspierała ogólnopolski cykl PR Regionów zainicjowany przez Szymona Sikorskiego.

Na Wiceprezesa zarządu ponownie wybrano Emilię Zakrzewską, ekspertkę ds. Public Relations i Business Development, która od ponad 12 lat doradza polskim i zagranicznym spółkom z branży usług profesjonalnych i finansowych. Swoje doświadczenia zdobywała  pracując dla największych polskich i zagranicznych kancelarii prawnych i instytucji finansowych. Emilia jest wykładowcą na Uniwersytecie Wrocławskim oraz Uniwersytecie Warszawskim, absolwentką studiów MBA i doktorantką na Uniwersytecie Warszawskim.

Na pierwszym zebraniu zarząd zdecydował, że drugim wiceprezesem zostanie Bartosz Milczarczyk, PR-owiec urodzony w Warszawie, który od kilkunastu lat pracuje na rzecz jej mieszkańców. Zaczynał w dziale marketingu Wodociągów Warszawskich, gdzie po krótkim czasie został rzecznikiem. Potem przez ponad 7 lat był rzecznikiem prasowym Urzędu m.st. Warszawy. Obecnie jest wicedyrektorem Stołecznego Biura Turystyki i kieruje kluczowymi obszarami promocji Warszawy na arenie międzynarodowej. Z wykształcenia politolog o specjalności PR. Ukończył również podyplomowe studia MBA.

W zarządzie zasiądą także Agnieszka Bednarczyk i Cyprian Maciejewski. Agnieszka Bednarczyk prowadzi Agencję Public Relations Strategia FM. Public relations zajmuje się od 24 lat, w szczególności komunikacją z mediami, CSR, organizacją wydarzeń promocyjno-biznesowych, komunikacją inwestycyjną oraz kryzysową. Obsługuje międzynarodowe i polskie sieci handlowe, korporacje, samorządy, instytucje i firmy lokalne. Była producentem koncertów i imprez masowych Radia RMF FM. Zajmowała się komunikacją społeczną Urzędu Miasta Częstochowy. Wykładowca, ekspert, trener biznesu. Realizacje komercyjnych projektów łączy z działalnością społeczną. W 2008 roku była nominowana do PRotonów. W PSPR działa od 2010 roku, w tym w latach 2016 - 2018 zasiadała w zarządzie śląskiego oddziału Stowarzyszenia.

Cyprian Maciejewski pracuje w gdańskim magistracie, pierwotnie w Biurze Prasowym Kancelarii Prezydenta, obecnie w Wydziale Gospodarki Komunalnej. Od wielu lat działa w PSPR i PTKS. To doświadczony praktyk specjalizujący się w komunikowaniu i budowaniu relacji dla podmiotów z sektorów przemysłowego i komunalnego: energetyka, gospodarka odpadami, infrastruktura, budownictwo. Wcześniej był rzecznikiem prasowym jednego z największych zakładów zagospodarowania odpadów w Polsce (ZU Sp. z o.o.). Przez 6 lat pracował jako PR Manager w trójmiejskiej agencji Ambermedia. Udziela się także jako prelegent, moderator debat i konsultacji społecznych, copywriter, szkoleniowiec.

- Cieszę się, że nowy zarząd tworzą osoby z bardzo różnym doświadczeniem, reprezentanci kilku miast. Kadencję zaczniemy od badania potrzeb członków PSPR tak, aby stworzyć jak najlepszy program działań w tej kadencji i włączyć w niego wielu ekspertów, których w PSPR nie brakuje – mówi Emilia Zakrzewska, Wiceprezes PSPR.

Skład Rady Nadzorczej PSPR pozostał praktycznie niezmienny. Tworzą go: Jan Matysik (prezes zarządu agencji Cumulus PR), Mateusz Witczyński (Communication Manager w polskim oddziale Astaldi), Andrzej Pawelczak (rzecznik prasowy i dyrektor ds. PR firmy Animex), Marcin Jańczuk (dyrektor ds. PR i marketingu w spółce Metrohouse Franchise) oraz Michał Sobiło (doradca ds. PR).

Źródło: Polskie Stowarzyszenie Public Relations

www.polskipr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Neolt do wielkoformatowej post-produkcji
Wydrukowanie grafiki na ploterze wielkoformatowym to często połowa jego procesu produkcyjnego. Nie rzadko trzeba jeszcze ją zabezpieczyć poprzez laminację czy też porozcinać na formatki. Z pomocą przychodzą właśnie urządzenia post-produkcyjne.
Rusza nowa multimedialna kampania marketingowa skierowana do klientów biznesowych. Tym razem Alior Bank promuje Rachunek ,,4x4”. Głównym przekazem kampanii jest możliwość dopasowania przez klienta rachunku do potrzeb firmy poprzez wybór odpowiednich rozwiązań proponowanych w pakietach: gotówkowym, krajowym, zagranicznym i oszczędnym. Wśród wykorzystanych w niej narzędzi po raz...
Premiera „W domu”: VOX wydał książkę, która zachęca do uważności i dodaje odwagi
VOX znów zaskakuje. Obok nowości drzwiowych czy meblowych, w swoim Pawilonie podczas Targów Meble Polska premierowo zaprezentował … książkę. „W DOMU” to – poprowadzona wraz z zaproszonymi na łamy ekspertami ze świata psychologii, mediów i designu – opowieść o tym, że przy tworzeniu pięknych wnętrz wcale nie musimy podążać za...
Rozpoznawanie obrazów – przełom w marketingu e-commerce
Funkcjonalność wykorzystywana do tej pory jedynie przez światowych gigantów e-commerce jest teraz dostępna dla wszystkich właścicieli e-sklepów.
Lubisie startują z komunikacją promującą prosty skład produktów
Marka Lubisie startuje z nową komunikacją, której celem jest promowanie krótkiej listy składników w recepturze produktów. Od teraz na opakowaniach ciastek będzie znajdować się lupka z czytelnymi i intuicyjnymi piktogramami informującymi o prostych składnikach takich jak jajko, mleko i mąka. Zmiany są elementem globalnej strategii producenta, Mondelēz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764