logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PSPR wybrało nowe władze

  PR 18.02.2019, przeczytano 177 razy
ilustracjastrzałka

Członkowie Polskiego Stowarzyszenie Public Relations na walnym zebraniu członków 8 lutego 2019 roku w Katowicach wybrali nowy zarząd i radę nadzorczą. Na czele PSPR stanęła Luiza Jurgiel-Żyła, wiceprezesami zostali Emilia Zakrzewska i Bartosz Milczarczyk. W zarządzie znaleźli się także Agnieszka Bednarczyk i Cyprian Maciejewski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pspr-wybralo-nowe-wladze,381294,artykul.html

- Polskie Stowarzyszenie Public Relations to najstarsza organizacja branży PR w Polsce. 25-letnia historia PSPR to wielkie nazwiska, ważne regulacje branżowe i setki przepracowanych społecznie godzin przez ludzi, którym zależy na tym, aby PR w Polsce spełniał najwyższe standardy – mówi Luiza Jurgiel-Żyła, Prezeska PSPR. – Objęta przeze mnie funkcja to ogromna odpowiedzialność. Jako najważniejszy cel kadencji mojego zarządu uważam integrację członków, bo tylko działając razem możemy dokonać znaczących rzeczy - dodaje.

Luiza Jurgiel-Żyła to PR Manager w Cresa Polska, międzynarodowej firmie doradczej w branży nieruchomości komercyjnych. Wcześniej przez siedem lat pracowała w agencji FIRST Public Relations, ostatnio na stanowisku Account Director, przy boku Piotra Czarnowskiego, który od zawsze był jej autorytetem. W PSPR jest od 2009 roku, kiedy wspierała ogólnopolski cykl PR Regionów zainicjowany przez Szymona Sikorskiego.

Na Wiceprezesa zarządu ponownie wybrano Emilię Zakrzewską, ekspertkę ds. Public Relations i Business Development, która od ponad 12 lat doradza polskim i zagranicznym spółkom z branży usług profesjonalnych i finansowych. Swoje doświadczenia zdobywała  pracując dla największych polskich i zagranicznych kancelarii prawnych i instytucji finansowych. Emilia jest wykładowcą na Uniwersytecie Wrocławskim oraz Uniwersytecie Warszawskim, absolwentką studiów MBA i doktorantką na Uniwersytecie Warszawskim.

Na pierwszym zebraniu zarząd zdecydował, że drugim wiceprezesem zostanie Bartosz Milczarczyk, PR-owiec urodzony w Warszawie, który od kilkunastu lat pracuje na rzecz jej mieszkańców. Zaczynał w dziale marketingu Wodociągów Warszawskich, gdzie po krótkim czasie został rzecznikiem. Potem przez ponad 7 lat był rzecznikiem prasowym Urzędu m.st. Warszawy. Obecnie jest wicedyrektorem Stołecznego Biura Turystyki i kieruje kluczowymi obszarami promocji Warszawy na arenie międzynarodowej. Z wykształcenia politolog o specjalności PR. Ukończył również podyplomowe studia MBA.

W zarządzie zasiądą także Agnieszka Bednarczyk i Cyprian Maciejewski. Agnieszka Bednarczyk prowadzi Agencję Public Relations Strategia FM. Public relations zajmuje się od 24 lat, w szczególności komunikacją z mediami, CSR, organizacją wydarzeń promocyjno-biznesowych, komunikacją inwestycyjną oraz kryzysową. Obsługuje międzynarodowe i polskie sieci handlowe, korporacje, samorządy, instytucje i firmy lokalne. Była producentem koncertów i imprez masowych Radia RMF FM. Zajmowała się komunikacją społeczną Urzędu Miasta Częstochowy. Wykładowca, ekspert, trener biznesu. Realizacje komercyjnych projektów łączy z działalnością społeczną. W 2008 roku była nominowana do PRotonów. W PSPR działa od 2010 roku, w tym w latach 2016 - 2018 zasiadała w zarządzie śląskiego oddziału Stowarzyszenia.

Cyprian Maciejewski pracuje w gdańskim magistracie, pierwotnie w Biurze Prasowym Kancelarii Prezydenta, obecnie w Wydziale Gospodarki Komunalnej. Od wielu lat działa w PSPR i PTKS. To doświadczony praktyk specjalizujący się w komunikowaniu i budowaniu relacji dla podmiotów z sektorów przemysłowego i komunalnego: energetyka, gospodarka odpadami, infrastruktura, budownictwo. Wcześniej był rzecznikiem prasowym jednego z największych zakładów zagospodarowania odpadów w Polsce (ZU Sp. z o.o.). Przez 6 lat pracował jako PR Manager w trójmiejskiej agencji Ambermedia. Udziela się także jako prelegent, moderator debat i konsultacji społecznych, copywriter, szkoleniowiec.

- Cieszę się, że nowy zarząd tworzą osoby z bardzo różnym doświadczeniem, reprezentanci kilku miast. Kadencję zaczniemy od badania potrzeb członków PSPR tak, aby stworzyć jak najlepszy program działań w tej kadencji i włączyć w niego wielu ekspertów, których w PSPR nie brakuje – mówi Emilia Zakrzewska, Wiceprezes PSPR.

Skład Rady Nadzorczej PSPR pozostał praktycznie niezmienny. Tworzą go: Jan Matysik (prezes zarządu agencji Cumulus PR), Mateusz Witczyński (Communication Manager w polskim oddziale Astaldi), Andrzej Pawelczak (rzecznik prasowy i dyrektor ds. PR firmy Animex), Marcin Jańczuk (dyrektor ds. PR i marketingu w spółce Metrohouse Franchise) oraz Michał Sobiło (doradca ds. PR).

Źródło: Polskie Stowarzyszenie Public Relations

www.polskipr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacja STGU z Łódź Design Festival 2019
STGU odwiedziło Łódź Design Festival 2019 – hasło tegorocznej edycji to „dobre życie”. W świetle ostatnich alarmujących doniesień o dramatycznym stanie naszego środowiska naturalnego, hasło „dobre” jednoznacznie przywodzi na myśl „harmonijne, etyczne”, zamiast powiedzmy „luksusowe” czy „wygodne”. I rzeczywiście...
#Wciążzmieniamy – Coca-Cola kontra problemy środowiskowe i społeczne
Nie chcemy tylko produkować napojów. Chcemy dokonywać realnych zmian – ta myśl towarzyszy nowej kampanii Coca-Cola pod hasłem #WCIĄŻZMIENIAMY. Za jej sprawą marka chce stawić czoła zarówno problemom środowiskowym, jak i społecznym. Polska jest pierwszym krajem, w którym kampania zostanie uruchomiona.
Santander Bank Polska z wyróżnieniem za rebranding
Santander Bank Polska został wyróżniony w kategorii Marka Roku za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawną komunikację marki.
Olympus Tough TG-6: aparat kompaktowy gotowy na każdą przygodę
Olympus TG-6 to najnowszy, jeszcze bardziej funkcjonalny, kompaktowy aparat Tough. Tak jak inne modele z tej serii jest wodoodporny, a także odporny na pył, kurz, mróz, wstrząsy, upadki i zgniatanie. Wytrzymały TG-6 został wyposażony w system czujników, pozwala uchwycić najdrobniejsze szczegóły fotografowanych obiektów, gwarantuje doskonałą kolorystykę...
Sony na Targach Film Video Foto w Łodzi
Już w najbliższy czwartek, 23 maja, rozpoczną się XXII Targi Sprzętu Fotograficznego, Filmowego, Audio-Video oraz Technologii Multimedialnych. Targi w Łodzi to najważniejsze wydarzenie branżowe, które od ponad 20-stu lat przyciąga amatorów nowinek technologicznych. Podczas Targów odbędą się warsztaty, seminaria oraz ciekawe spotkania z ekspertami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764