logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ptasie Mleczko na każdą okazję – agencja Plej dla E.Wedel

  PR 21.02.2025, przeczytano 375 razy
ilustracjastrzałka

Ptasie Mleczko od lat towarzyszy Polakom w celebrowaniu codziennych chwil i wyjątkowych okazji. Teraz, dzięki nowej kampanii E.Wedel, zrealizowanej przez agencję Plej, konsumenci mogą odkryć je na nowo – biorąc udział w konkursie i odwiedzając wyjątkową strefę w warszawskiej Pijalni Czekolady E.Wedel.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ptasie-mleczko-na-kazda-okazje-%E2%80%93-agencja-plej-dla-e.wedel,407670,artykul.html

Kampania angażuje na wielu poziomach

Współczesny marketing to nie tylko reklama – to doświadczenia, które budują emocjonalną więź z marką. Plej, jako agencja odpowiedzialna za strategię i realizację kampanii, zadbała o każdy aspekt akcji: od kreatywnej koncepcji, przez organizację konkursu i produkcję materiałów wizualnych, aż po współpracę z influencerami i aranżację wyjątkowej strefy w Pijalni Czekolady E.Wedel.

– Chcieliśmy, by ta kampania była czymś więcej niż promocją – to zaproszenie do świata, w którym Ptasie Mleczko jest symbolem ciepłych, wspólnych chwil. Właśnie dlatego postawiliśmy na wielowymiarową narrację i interaktywne doświadczenia – mówi Hosanna Salamon Creative Group Head w agencji Plej.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Fani czekoladowych pianek będą mieli okazję przenieść się do świata, w którym króluje Ptasie Mleczko – i to dosłownie! We wszystkich Pijalniach Czekolady E.Wedel w Polsce można spróbować wyjątkowych deserów z piankami Ptasie Mleczko, a w lokalu przy ul. Krakowskie Przedmieście 45 w Warszawie powstała specjalnie zaprojektowana strefa, w której można poczuć klimat kampanii, zrobić pamiątkowe zdjęcia i odkryć nowe sposoby delektowania się kultowymi piankami.

– Nasza kampania to nie tylko komunikacja w digitalu – to realne doświadczenia, które angażują i pozwalają na interakcję z marką. Zależało nam na tym, by Ptasie Mleczko stało się czymś więcej niż produktem – inspiracją do wspomnień o dzieciństwie i dzielenia się słodkimi chwilami – podkreśla Anna Leśniewska-Kowalczyk, Senior Account Manager w agencji Plej.

Konkurs: Ptasie Mleczko na każdą okazję

Jednym z głównych elementów kampanii jest kreatywny konkurs, w którym do wygrania jest voucher o wartości 200 zł do Pijalni Czekolady E. Wedel oraz limitowane zestawy pianek z kolekcji specjalnej w zestawie z dedykowaną bluzą od 2005.

Aby wziąć udział, wystarczy:

  • Kupić dowolne opakowanie produktu Ptasie Mleczko
  • Zarejestrować paragon na stronie podarujptasienaokazje.wedel.pl
  • Odpowiedzieć na pytanie: na jaką okazję podarujesz Ptasie Mleczko?

– Ptasie Mleczko od lat jest symbolem drobnych gestów i słodkich niespodzianek. Tym razem chcemy, by konsumenci sami podzielili się swoimi historiami i pokazali, jakie okazje warto celebrować w towarzystwie naszych pianek. Pijalnie Czekolady E.Wedel to idealne miejsce na takie spotkania – pełne wyjątkowych smaków, ciepłej atmosfery i słodkich przyjemności – mówi Aleksandra Pańka Brand Manager w E.Wedel.

Akcja jest wspierana szeroko zakrojoną kampanią obejmującą: social media, działania digitalowe, materiały POS  oraz współpracę z influencerami. Więcej informacji o kampanii i konkursie na stronie: podarujptasienaokazje.wedel.pl

Źródło: Plej

plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Program wykładów i spotkań Gdynia Design Days 2025
Architektura, dźwięk, typografia, sztuczna inteligencja, czy cykl projektowania produktowego to tylko wybrane zagadnienia, które zostaną poruszone podczas spotkań. Na stronie festiwalu dostępny jest już program wykładów oraz dyskusji, a także możliwość zapisania się na nie.
Akademia Lasera z kolejną wejściówką dla Signs.pl!
Colop Polska zaprasza do udziału w warsztatach laserowych – Akademia Lasera. Firma zorganizowała już ponad 119 edycji szkoleń, które są prowadzone od 2007 roku. Skorzystało z nich już ponad 1900 kursantów.
Lumix: aktualizacje oprogramowania aparatu i obiektywów
Panasonic z przyjemnością ogłasza nową aktualizację oprogramowania dla aparatu LUMIX S1RII, wprowadzenie aplikacji LUMIX Flow i LUMIX Lab wspierających workflow, a także aktualizacje dla obiektywów z serii S. Te zmiany zostały zaprojektowane tak, aby płynnie zintegrować zaawansowane funkcje z naszych najnowszych modeli, LUMIX S1II oraz S1IIE, z aparatem LUMIX S1RII, zwiększając...
Canon otrzymuje Platynowy Medal EcoVadis
Canon ogłosił, że otrzymał prestiżowy status Platinum za swoje działania na rzecz zrównoważonego rozwoju od globalnej organizacji EcoVadis. Wyróżnienie to plasuje Canon w gronie 1% wszystkich ocenianych przedsiębiorstw.
Vivo startuje z kampanią #jeszczebliżej
Marka vivo wprowadza na polski rynek trzy nowe smartfony: X200 Pro, V50 Lite oraz Y19s. Premierze telefonów towarzyszy kampania #jeszczebliżej realizowana w obszarach digital i influencer marketingu. Ideą kampanii jest podkreślenie ludzkiej strony technologii. Ma ona przypominać, że innowacje powinny służyć zacieśnianiu więzi z rodziną i przyjaciółmi. Za realizację...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764