logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pu Hetman stawia na komunikację i rozpoczyna współpracę z Keypr

  PR 13.04.2021, przeczytano 394 razy

Firma PU HETMAN po raz pierwszy w historii zdecydowała się rozpocząć działania komunikacyjne w zakresie PR. Na swojego przedstawiciela wybrała agencję keyPR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pu-hetman-stawia-na-komunikacje-i-rozpoczyna-wspolprace-z-keypr,391024,artykul.html

PU HETMAN – firma zajmująca się gospodarowaniem odpadami oraz ochroną środowiska – z początkiem kwietnia 2020 roku rozpoczęła współpracę z agencją keyPR. Współpraca obejmie obsługę PR, działania strategiczne, wsparcie działań edukacyjnych, linkowanie oraz obsługę działań firmy z instytucjami w zakresie CSR oraz komunikację kryzysową.

- Współpraca z agencją Key PR to dla nas szansa na dotarcie zarówno do nowych, jak i dotychczasowych Klientów z informacją o naszych usługach w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów. Jesteśmy ekspertem na rynku nowoczesnej gospodarki odpadami i chcemy promować circular economy. Planujemy również stworzenie własnych certyfikatów ekologicznych, które chcemy przyznawać na rynku segregacji odpadów, pokazując w ten sposób, jak ważna jest ekologia i recykling – mówi prezes Mieczysław Sławomir Ciechomski.

Dzięki współpracy z PU HETMAN, agencja Key PR poszerzy swoje kompetencje o obszar ekologii i zarządzania odpadami. W portfolio firmy pojawia się coraz więcej projektów z zakresu CSR i ochrony środowiska.

Umowa o współpracy została podpisana na rok, po stronie PU Hetman, za komunikację odpowiada Paulina Kresa, po stronie key PR  - Karolina Kowalska.

Źródło: Key PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764