logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pu Hetman stawia na komunikację i rozpoczyna współpracę z Keypr

  PR 13.04.2021, przeczytano 201 razy

Firma PU HETMAN po raz pierwszy w historii zdecydowała się rozpocząć działania komunikacyjne w zakresie PR. Na swojego przedstawiciela wybrała agencję keyPR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pu-hetman-stawia-na-komunikacje-i-rozpoczyna-wspolprace-z-keypr,391024,artykul.html

PU HETMAN – firma zajmująca się gospodarowaniem odpadami oraz ochroną środowiska – z początkiem kwietnia 2020 roku rozpoczęła współpracę z agencją keyPR. Współpraca obejmie obsługę PR, działania strategiczne, wsparcie działań edukacyjnych, linkowanie oraz obsługę działań firmy z instytucjami w zakresie CSR oraz komunikację kryzysową.

- Współpraca z agencją Key PR to dla nas szansa na dotarcie zarówno do nowych, jak i dotychczasowych Klientów z informacją o naszych usługach w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów. Jesteśmy ekspertem na rynku nowoczesnej gospodarki odpadami i chcemy promować circular economy. Planujemy również stworzenie własnych certyfikatów ekologicznych, które chcemy przyznawać na rynku segregacji odpadów, pokazując w ten sposób, jak ważna jest ekologia i recykling – mówi prezes Mieczysław Sławomir Ciechomski.

Dzięki współpracy z PU HETMAN, agencja Key PR poszerzy swoje kompetencje o obszar ekologii i zarządzania odpadami. W portfolio firmy pojawia się coraz więcej projektów z zakresu CSR i ochrony środowiska.

Umowa o współpracy została podpisana na rok, po stronie PU Hetman, za komunikację odpowiada Paulina Kresa, po stronie key PR  - Karolina Kowalska.

Źródło: Key PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zdrovit promuje Litorsal Slim
Wczoraj wystartowała nowa kampania Natur Produkt Zdrovit promująca suplement diety Litorsal Slim. Media w kampanii TV zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
More Bananas od kwietnia 2021 zarządza działaniami marketingowymi w digitalu marki Get Dressed. Agencja wdroży szeroki wachlarz działań, od opracowania strategii komunikacji, przez strategię promocji, projektowanie materiałów graficznych, realizację kampanii reklamowych, prowadzenie komunikacji  w mediach społecznościowych, audyt, konsultacje aktualnie istniejącej strony...
Blueffect 2021. Era Post Cookie. Przepis na lepszy świat czy cyfrowy armagedon?
Już 27 maja odbędzie się X. edycja Blueffect, wydarzenie podczas którego eksperci i praktycy digital marketingu dzielą się wiedzą, wskazują trendy i najlepsze rozwiązania. Konferencja odbędzie się online, udział jest bezpłatny.
Agencja KERRIS Group wygrała przetarg na stworzenie nowej strony www dla marki Jan Niezbędny z portfolio Serantis Group.
„Ej, wszystko okej” - akcja promocyjna piłkarzy Ekstraklasy wspierająca tematykę zdrowia psychicznego
Dariusz Gałęzewski – Prezes Fundacji OSHEE i Marcin Jędrychowski  - Dyrektor Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie podpisali list intencyjny będący deklaracją współpracy na rzecz wspierania zdrowia psychicznego. W ramach projektu prowadzonego pod hasłem „WALCZ, ZWYCIĘŻAJ, ŻYJ!” partnerzy skupią się na prowadzeniu kampanii edukacyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764