logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Publbox nowym klientem Biura Podróży Reklamy

  PR 27.03.2018, przeczytano 501 razy

Agencja Biuro Podróży Reklamy rozpoczyna współpracę z PublBox, po wygranym konkursie ofert. Celem współpracy jest zbudowanie i utrwalenie świadomości marki PublBox na rynku polskim. Agencja odpowiedzialna jest za opracowanie i wdrożenie strategii działań digital oraz PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/publbox-nowym-klientem-biura-podrozy-reklamy,35943,artykul.html

Startuje właśnie pierwsza kampania przygotowana przez Biuro Podróży Reklamy dla PublBox. Potrwa miesiąc, obejmie social media, mailingi i działania SEA. Kampania ma charakter B2B i skierowana jest do marketerów oraz branży digital - do wszystkich osób potrzebujących na co dzień prowadzić swoje działania social mediowe.
 
PublBox to serwis do automatyzacji działań w mediach społecznościowych. Klientami serwisu są małe i średnie firmy, blogerzy, organizacje pozarządowe, specjaliści ds. social media w agencjach. 

PublBox obsługuje Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, LinkedIn, Pinterest, Google +, Telegram, co jest nie bez znaczenia dla osób korzystających z wielu serwisów społecznościowych równolegle, gdyż pozwala w prosty sposób i za pomocą jednego serwisu zarządzać wszystkimi fanpage’ami. Ogromną zaletą PublBox jest możliwość tworzenia ciekawych postów bez znajomosci edytora graficznego, w obrębie aplikacji i korzystanie z dużej ilości atrakcyjnych grafik. PublBox dostępny jest w formie aplikacji webowej oraz aplikacji natywnych na iOS i Androida.

Źródło: Biuro Podróży Reklamy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764