logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Public Dialog dla Ardor Auctions

  PR 20.05.2015, przeczytano 475 razy

Agencja odpowiada za PR produktowy i korporacyjny oraz organizację wydarzeń specjalnych m. in. pierwszej w Polsce, profesjonalnej aukcji samochodów klasycznych, nietypowych oraz kolekcjonerskich. Za obsługę odpowiedzialny jest senior account manager Artur Cheba wraz z zespołem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/public-dialog-dla-ardor-auctions,24909,artykul.html

Dom Aukcyjny Ardor Auctions, to pierwsza w Polsce instytucja wyspecjalizowana 

w aukcjach motoryzacji klasycznej i zabytkowej, która przeprowadzi licytację takich pojazdów w Warszawie na Stadionie Narodowym. Jej celem będzie zaprezentowanie potencjalnym nabywcom 60 wyjątkowych samochodów.

Klienta pozyskano dzięki rekomendacji.

Źródło: Public Dialog

www.publicdialog.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Na tej drukarce wielkoformatowej Mutoh powstają… maty podłogowe
Firma Flocmat korzysta z drukarek sublimacyjnych japońskiej marki Mutoh do produkcji… spersonalizowanych mat podłogowych. Poznajcie kolejną historię sukcesu druku cyfrowego.
Panasonic na ISE 2019
W tym roku Panasonic zaprezentuje podczas targów ISE swoje najnowsze technologie audio-wizualne dla branży rozrywkowej, edukacyjnej, do pokazów publicznych, prezentacji firmowych i pracy grupowej. Podczas wydarzenia firma stworzy m.in supernowoczesną ulicę handlową i futurystyczną salę lekcyjną.
Podczas tegorocznej edycji targów ISE Ricoh zaprezentuje najnowsze rozwiązania ułatwiające współpracę, urządzenia i systemy dla sal konferencyjnych oraz z zakresu digital signage. Uczestnicy targów będą mogli m.in. poznać możliwości autorskiego oprogramowania Smart Meeting Assistant i jako pierwsi przetestować najnowszą serią monitorów interaktywnych....
Arkady Wrocławskie z nową linia kreatywną
Arkady Wrocławskie konsekwentnie realizują nową strategię rozwoju, która w centrum zainteresowanie stawia rodziny z dziećmi. Zlokalizowane w samym sercu Wrocławia centrum handlowe zaprezentowało właśnie linię kreatywną inspirowaną dziecięcymi kolorowankami. Działaniom Arkad Wrocławskich w 2019 roku towarzyszyć będzie też claim: „otwarte na rodziny”.
Prowly z Chief People & Culture Officerem
Prowly, firma technologiczna oferująca rozwiązania dla branży PR, zacieśnia współpracę z Izą Klat, która dołącza do zespołu jako Chief People & Culture Officer. Wcześniej związana m.in. z Google, wspiera teraz coachingowo i doradczo startup Joanny Drabent i Sebastiana Przyborowskiego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone