logo
WIADOMOŚCI

Public Dialog dla Ardor Auctions

jacekra  PR 20.05.2015, przeczytano 460 razy

Agencja odpowiada za PR produktowy i korporacyjny oraz organizację wydarzeń specjalnych m. in. pierwszej w Polsce, profesjonalnej aukcji samochodów klasycznych, nietypowych oraz kolekcjonerskich. Za obsługę odpowiedzialny jest senior account manager Artur Cheba wraz z zespołem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/public-dialog-dla-ardor-auctions,24909,artykul.html

Dom Aukcyjny Ardor Auctions, to pierwsza w Polsce instytucja wyspecjalizowana 

w aukcjach motoryzacji klasycznej i zabytkowej, która przeprowadzi licytację takich pojazdów w Warszawie na Stadionie Narodowym. Jej celem będzie zaprezentowanie potencjalnym nabywcom 60 wyjątkowych samochodów.

Klienta pozyskano dzięki rekomendacji.

Źródło: Public Dialog

www.publicdialog.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Agencja Lawenda Public Relations rozpoczęła współpracę z Narodową Organizacją Turystyczną Czarnogóry. Firma jest odpowiedzialna za promocję tego kraju wśród klientów indywidualnych oraz biznesowych.  
Forum GDD #Error
W tym roku Gdynia po raz kolejny stanie się miejscem wymiany myśli i doświadczeń specjalistów branży projektowej i entuzjastów dobrego wzornictwa. Hasło 11. edycji  festiwalu Gdynia Design Days – ERROR – mieści szereg interpretacji. Jak je rozumieć?
Już 6 czerwca Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych wręczy po raz pierwszy nagrodę specjalną za najlepszą optymalizację strony pod kątem SEO w ramach konkursu na Złotą Stronę Emitenta. Partnerem nagrody specjalnej jest On Board Think Kong.
Open Source Day 2018
Blisko 20 praktycznych sesji technicznych skupionych wokół 6 bloków tematycznych takich jak np. konteneryzacja, automatyzacja, data science, monitoring czy bezpieczeństwo IT czeka na uczestników konferencji Open Source Day 2018 odbywającej się 23 maja w Warszawie. Już od 11 lat wydarzenie jest platformą wymiany wiedzy dla specjalistów zainteresowanych otwartym oprogramowaniem i źr&...
Marki szukają sposobów na zwiększenie sprzedaży i zatrzymanie klientów
Firmy coraz częściej inwestują w kampanie lojalnościowe budujące emocjonalną więź z klientem. Dobrze przeprowadzona akcja przekłada się na nawet kilkuprocentowy wzrost sprzedaży. Ponad 70 proc. osób, które czują, że ich lojalność jest wynagradzana, deklaruje chęć polecenia danej marki swoim znajomym i rodzinie. Częściej też odwiedzają oni jej sklepy i wydają w nich więcej pieniędzy. Trend dostrze...
 
wtorek 22.05.2018, 73 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone