Związek Polskiego Leasingu (ZPL) przyjął strategię na lata 2018-2020. Nowa strategia polskiej organizacji leasingowej zakłada realizację złożonych projektów – w tym projektów z obszaru komunikacji. Rekomendowanym partnerem ZPL w strategicznym doradztwie w zakresie komunikacji będzie agencja Public Dialog, która została wybrana na drodze konkursu ofert.
Strategia definiuje na nowo misję ZPL, opierając ją na 5 filarach, wśród których należy wyróżnić: rozwój, bezpieczeństwo, wizerunek, jedność, platforma. Wśród obszarów priorytetowych dla polskiej branży leasingowej znalazły się działania odnoszące się do digitalizacji procesu leasingowego, projektów badawczych, motoryzacji czy otwarcia się na nowe trendy.
Ze strony Związku Polskiego Leasingu za współpracę z agencją odpowiada Anna Polak. Po stronie agencji realizację projektów będzie wspierał zespół koordynowany przez Miłosza Kozickiego. Agencja Public Dialog została wybrana w kilkuetapowym procesie konkursowym, a współpraca będzie miała charakter projektowy. Do konkursu ofert zostało zaproszonych kilka firm.
Związek Polskiego Leasingu zrzesza 30 firm leasingowych oraz Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów. Jest członkiem Leaseurope – organizacji, w skład której wchodzi 46 związków z 34 krajów Europy. ZPL uczestniczy w pracach Grupy Sterującej ds. Motoryzacji, Grupy ds. Nieruchomości, a także współpracuje z innymi komitetami i grupami roboczymi w Leaseurope. Polska branża leasingowa ma także swojego reprezentanta w Radzie Dyrektorów Leaseurope, tj. zarządzie europejskiej federacji leasingowej.
Źródło: Public Dialog