logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Public Dialog dla Związku Polskiego Leasingu

  PR 22.12.2017, przeczytano 761 razy

Związek Polskiego Leasingu (ZPL) przyjął strategię na lata 2018-2020. Nowa strategia polskiej organizacji leasingowej zakłada realizację złożonych projektów – w tym projektów z obszaru komunikacji. Rekomendowanym partnerem ZPL w strategicznym doradztwie w zakresie komunikacji będzie agencja Public Dialog, która została wybrana na drodze konkursu ofert.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/public-dialog-dla-zwiazku-polskiego-leasingu,34958,artykul.html

Strategia definiuje na nowo misję ZPL, opierając ją na 5 filarach, wśród których należy wyróżnić: rozwój, bezpieczeństwo, wizerunek, jedność, platforma. Wśród obszarów priorytetowych dla polskiej branży leasingowej znalazły się działania odnoszące się do digitalizacji procesu leasingowego, projektów badawczych, motoryzacji czy otwarcia się na nowe trendy.

Ze strony Związku Polskiego Leasingu za współpracę z agencją odpowiada Anna Polak. Po stronie agencji realizację projektów będzie wspierał zespół koordynowany przez Miłosza Kozickiego. Agencja Public Dialog została wybrana w kilkuetapowym procesie konkursowym, a współpraca będzie miała charakter projektowy. Do konkursu ofert zostało zaproszonych kilka firm.

Związek Polskiego Leasingu zrzesza 30 firm leasingowych oraz Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów. Jest członkiem Leaseurope – organizacji, w skład której wchodzi 46 związków z 34 krajów Europy. ZPL uczestniczy w pracach Grupy Sterującej ds. Motoryzacji, Grupy ds. Nieruchomości, a także współpracuje z innymi komitetami i grupami roboczymi w Leaseurope. Polska branża leasingowa ma także swojego reprezentanta w Radzie Dyrektorów Leaseurope, tj. zarządzie europejskiej federacji leasingowej.

Źródło: Public Dialog

www.publicdialog.pl

Dodatkowe informacje:

Public Dialog jest firmą doradczą oferującą szeroki zakres efektywnych rozwiązań w obszarze komunikacji korporacyjnej. Agencja ma bogate doświadczenie we wspieraniu polskich i zagranicznych firm, instytucji publicznych, stowarzyszeń, a także organizacji branżowych. Na swoim koncie ma liczne branżowe nagrody i wyróżnienia m.in.: Złoty Spinacz (2013, 2016, 2017), IPRN Project of the Year (2014), Magellan Award (2014 i 2015), IPRA (2015) oraz Mercury Excellence Awards (2016).

Public Dialog jako jedyna agencja z Polski należy do International Public Relations Network (IPRN) jednej z najstarszych i największych na świecie niezależnych sieci skupiających agencje PR. Organizacja pokrywa zasięgiem rynki w Ameryce Północnej i Południowej, Zachodniej i Wschodniej Europie, na Bliskim i Dalekim Wschodzie oraz Australię. Łączny przychód z fee członków IPRN wynosi 200 mln USD. W zrzeszonych firmach pracuje ponad 5000 specjalistów z obszaru komunikacji. Public Dialog należy również do Związku Firm Public Relations (ZFPR), największej polskiej organizacji zrzeszającej profesjonalne agencje PR.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764