logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Public Dialog rozpoczyna współpracę z AirHelp

  PR 13.06.2024, przeczytano 368 razy
ilustracja

Agencja Public Dialog rozpoczęła w czerwcu długofalową współpracę z AirHelp, firmy z branży tech travel, jednym największych ambasadorów praw pasażerów lotniczych na świecie. W ramach podpisanej umowy agencja zajmie się doradztwem w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz employer brandingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/public-dialog-rozpoczyna-wspolprace-z-airhelp,404629,artykul.html

Konsultanci Public Dialog będą odpowiedzialni za opracowanie i realizację strategii PR, prowadzenie biura prasowego, relacje z mediami oraz doradztwo w zakresie employer brandingu. Umowa na świadczenia została podpisana w wyniku rekomendacji. Strony nie ujawniają na jak długo została podpisana umowa.

AirHelp pomaga w uzyskaniu odszkodowań za opóźnione, odwołane czy przekierowane loty lub overbooking. Zapewnia jasny i przejrzysty proces ubiegania się o odszkodowanie dla tych, którzy nie znają pełni swoich praw lub nie mają czasu ani wiedzy, aby zrobić to samodzielnie. AirHelp została założona w 2013 roku jako start-up i szybko stała się jednym
z największych ambasadorów praw pasażerów lotniczych na świecie. Obecnie 6,5+ milionów pasażerów objętych jest ochroną dzięki AirHelp+. Do dziś 2,2+ miliony pasażerów otrzymało dzięki temu odszkodowania. AirHelp utrzymuje 60+ partnerstw z najbardziej znanymi markami usług turystycznych.

Źródło: Public Dialog

publicdialog.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764