logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Public Dialog rozpoczyna współprace z Forbet

  PR 08.02.2017, przeczytano 579 razy

Agencja Public Dialog rozpoczęła 1 lutego b.r. współpracę z ForBET, jednym z liderów wśród polskich firm bukmacherskich działających w Internecie. W ramach podpisanej umowy agencja zajmie się doradztwem w obszarze komunikacji korporacyjnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/public-dialog-rozpoczyna-wspolprace-z-forbet,31359,artykul.html

Projekt ForBET ze strony agencji będzie obsługiwany przez Annę Drzewiecką (Senior Account Manager) i Sławomira Kulińskiego (Senior Account Executive). Konsultanci Public Dialog będą odpowiedzialni za opracowanie i realizację strategii PR, prowadzenie biura prasowego oraz doradztwo strategiczne i kryzysowe. Umowa na świadczenia została podpisana w wyniku działań new business agencji i będzie obowiązywać przez rok.

ForBET to młoda polska firma należąca do spółki Casino Games Sp. z o.o.. Świadczy swoje usługi w Internecie i jest jednym z 7 legalnie działających bukmacherów w Polsce. Największymi zaletami wyróżniającymi firmę na tle konkurentów są atrakcyjne bonusy, brak podatku od wniesionej stawki oraz rozbudowana oferta na krajowe rozgrywki ligowe. ForBET jako polska firma dba o rozwój krajowego sportu. Obecnie jest sponsorem Plus Ligi – najwyższej klasy rozgrywkowej w siatkówce mężczyzn w Polsce oraz drużyny piłkarskiej ŁKS Łódź.

Źródło: Public Dialog

www.publicdialog.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764