logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Public Dialog rozpoczyna współprace z Forbet

  PR 08.02.2017, przeczytano 581 razy

Agencja Public Dialog rozpoczęła 1 lutego b.r. współpracę z ForBET, jednym z liderów wśród polskich firm bukmacherskich działających w Internecie. W ramach podpisanej umowy agencja zajmie się doradztwem w obszarze komunikacji korporacyjnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/public-dialog-rozpoczyna-wspolprace-z-forbet,31359,artykul.html

Projekt ForBET ze strony agencji będzie obsługiwany przez Annę Drzewiecką (Senior Account Manager) i Sławomira Kulińskiego (Senior Account Executive). Konsultanci Public Dialog będą odpowiedzialni za opracowanie i realizację strategii PR, prowadzenie biura prasowego oraz doradztwo strategiczne i kryzysowe. Umowa na świadczenia została podpisana w wyniku działań new business agencji i będzie obowiązywać przez rok.

ForBET to młoda polska firma należąca do spółki Casino Games Sp. z o.o.. Świadczy swoje usługi w Internecie i jest jednym z 7 legalnie działających bukmacherów w Polsce. Największymi zaletami wyróżniającymi firmę na tle konkurentów są atrakcyjne bonusy, brak podatku od wniesionej stawki oraz rozbudowana oferta na krajowe rozgrywki ligowe. ForBET jako polska firma dba o rozwój krajowego sportu. Obecnie jest sponsorem Plus Ligi – najwyższej klasy rozgrywkowej w siatkówce mężczyzn w Polsce oraz drużyny piłkarskiej ŁKS Łódź.

Źródło: Public Dialog

www.publicdialog.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764