logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Public Dialog z Grand Prix i złotem na Eventiada IPRA GWA 2018

  PR 07.12.2018, przeczytano 479 razy
ilustracjastrzałka
Paweł Bylicki z nagrodą Grand Prix

Grupa Hotelowa Orbis S.A., we współpracy z agencjami TheProduction, Public Dialog i VML, zostali wyróżnieni w tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu Eventiada IPRA GWA 2018. Wspólnie zrealizowana kampania “ibis. tu mieszka muzyka” okazała się najlepszą kampanią zdobywając Grand Prix  i złoto w kategorii „Most innovative campaign in approach and tools”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/public-dialog-z-grand-prix-i-zlotem-na-eventiada-ipra-gwa-2018,380444,artykul.html

Projekt został doceniony na innowacyjność i interesujące podejście do tematu promocji hoteli poprzez muzykę. Za ciekawe uznano także dobór narzędzi i kanałów komunikacji, w tym współpracę i wykorzystanie potencjału influencerki i ambasadorki kampanii – Sarsy.

Najbardziej innowacyjna kampania

Zgłoszony projekt "ibis. tu mieszka muzyka” został zrealizowany dla hoteli rodziny ibis. Celem było stworzenie przestrzeni komunikacji marki z grupą millenialsów. Na potrzeby kampanii przygotowano platformę ibis.com/tumieszkamuzyka, na której odbył się konkurs dla utalentowanych artystów z głosowaniem internautów.

Działaniom digitalowym towarzyszyły akcje w hotelach rodziny ibis, do których należało zbudowanie pierwszego w Europie, a prawdopodobnie także na świecie, studia nagraniowego w jednym z pokoi hotelu ibis oraz zorganizowanie koncertu finałowego zwycięzców z Sarsą. Komunikacja projektu była prowadzona w mediach społecznościowych, w kanałach własnych oraz zewnętrznych hoteli rodziny ibis, internecie, prasie oraz radiu.

Zaproponowane w kampanii treści okazały się atrakcyjne dla odbiorców, o czym świadczą osiągnięte wyniki: ponad 300 zgłoszonych utworów od muzyków, na których oddano na platformie ponad 60 tys. głosów.

Zasięg całkowity kampanii został oszacowany na ponad 10,8 mln, w tym 3,7 mln zasięgu w social media i 7,1 mln zasięgu w mediach tradycyjnych. 75% osób odwiedzających landing page ibis.com/tumieszkamuzyka stanowiła target grupa z przedziału wiekowego 18-34 lata.

- Grand Prix i złoto w największym konkursie w Europie Wschodniej to dla nas ogromne wyróżnienie.  Projekt był niezwykle ciekawym wyzwaniem intelektualnym i komunikacyjnym dla naszego zespołu, za co serdecznie dziękujemy AccorHotels. Myślę, że to dobry przykład jak marki mogą w , przeładowanej informacyjnie rzeczywistości angażować konsumentów i zapraszać do swojego świata – podsumował Paweł Bylicki, Prezes agencji Public Dialog.

ilustracjastrzałka

Nagrody IPRA

Eventiada IPRA Golden World Awards to jeden z najważniejszych i najbardziej prestiżowych konkursów komunikacyjnych w Europie Wschodniej. W tym roku zgłoszenia napłynęły aż z 14 krajów - Wielkiej Brytanii, Polski, Słowacji, Rosji, Białorusi, Ukrainy, Węgier, Bułgarii, Chorwacji, Estonii i Łotwy. Prace oceniane były przez międzynarodowe jury, pod przewodnictwem eksperta Barta de Vriesa, prezesa IPRA, a jednocześnie członka jury Golden World Awards. Przedsięwzięcie jest również częścią Leadership Dialogue Forum - największego w tym regionie szczytu ekspertów z branży komunikacji.

Źródło: Public Dialog

www.publicdialog.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds Pro oraz fotograficzne smartfony z serii P40 otrzymały prestiżową nagrodę Good Design Awards 2020. Urządzenia zostały uznane przez jury za jedne z najbardziej innowacyjnych produktów na świecie, które zapewniają użytkownikom doskonałe wrażenia i wyróżniają się pięknym designem.
Graduation Projects 2020 - kończą się zgłoszenia!
Zostało tylko kilka dni aby wziąć udział w 19. edycji przeglądu najlepszych prac dyplomowych z grafiki użytkowej i wzornictwa z Krajów Wyszehradzkich.
TTMM-S for Fitbit Versa z nagrodą Red Dot Award
Firma TTMM ogłasza czerwony alarm „smart art” z kilku powodów: (1) polska aplikacja TTMM-S for Fitbit Versa właśnie otrzymała prestiżową nagrodę Red Dot Award: Brands & Communication Design; (2) jednocześnie firma TTMM udostępniła nową wersję aplikacji z 12 „cyfro-blatami” dedykowanymi najnowszym smartwatch’om firmy Fitbit: Versa Sense i...
Rafał Wasyluk w jury The Extraordinary Awards
Rafał Wasyluk, head of EMEA Commerce Centre of Excellence w VMLY&R Poland, zasiadł w jury The Extraordinary Awards - nowego konkursu organizowanego przez holding WPP.
„Bank zielonych zmian” ze srebrną statuetką Mixx Awards 2020
"Bank zielonych zmian" - projekt zrealizowany dla BNP Paribas Bank przez Publicis, Havas Media (Havas Media Group), Sales&More, Point of View, VMLY&R Poland i Feeders Agency otrzymał srebrną statuetkę konkursu MIXX Awards w kategorii "Cross Media Integration".
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764