Public Dialog został nagrodzony w międzynarodowym konkursie Platinum PR Awards organizowanym przez PR News. Wyróżnienie za projekt „Report: The role of corporate communication” przyznano agencji w kategorii „Pro Bono Campaign”.
Zgłoszony przez Public Dialog projekt to pionierskie badanie na temat roli komunikacji korporacyjnej w największych polskich i międzynarodowych firmach. Zostało ono przeprowadzone metodą CAWI przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. W badaniu wzięło udział 120 przedstawicieli firm: polskich (77) i międzynarodowych (43) zatrudniających minimum 250 osób. Respondentami były osoby odpowiedzialne w firmie za komunikację korporacyjną.
Platinum PR Awards to prestiżowy międzynarodowy konkurs branżowy, w ramach którego PR News nagradza najbardziej pomysłowe i innowacyjne projekty komunikacyjne. Tegoroczna gala rozdania nagród odbyła się 14 września w Nowym Jorku i zgromadziła przedstawicieli kilkudziesięciu agencji z całego świata. Oprócz Public Dialog wyróżniona została także inna polska agencja – Procontent, której projekt „Płuca Polski” zwyciężył w kategorii „Education Program”.
Źródło: Public Dialog