logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Public Management uzyskuje wpis do rejestru lobbystów

  PR 25.07.2023, przeczytano 371 razy
Adam Bak

Public Management, agencja specjalizująca się w obszarze public relations, komunikacji kryzysowej, public affairs oraz doradztwa strategicznego, uzyskuje wpisu do rejestru podmiotów wykonujących zawodową działalność lobbingową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/public-management-uzyskuje-wpis-do-rejestru-lobbystow,400891,artykul.html

- Rosnące zapotrzebowanie firm na profesjonalne usługi dialogu z władzami publicznymi wynika z coraz ostrzejszych regulacji, którym muszą sprostać. Skomplikowane procesy legislacyjne wymagają odpowiedniej komunikacji z rządem i administracją publiczną, a wynik tegorocznych wyborów parlamentarnych może przynieść kolejną turę zmian legislacyjnych, dlatego już przygotowujemy się do ewentualnego wsparcia naszych obecnych i przyszłych klientów w nowej rzeczywistości - komentuje Adam Bak, założyciel i właściciel Public Management.

Wpis do rejestru to kolejny krok w karierze zawodowej założyciela i właściciela agencji Public Management, Adama Baka, który posiada bogate doświadczenie w obszarze public affairs, zdobywane wcześniej między innymi przy projektach z sektorów energetycznego, budowlanego, nowych mediów. Obecnie Bak, oprócz prowadzenia agencji, personalnie świadczy usługi z zakresu public affairs w branżach ochrony środowiska, chemicznej, crop science oraz rozrywkowej.

Lobbing to legalne oddziaływanie na decyzje podejmowane przez organy władzy publicznej, procesy zmian legislacyjnych istniejących przepisów oraz tworzenie nowych regulacji. Stanowi istotną działalność w demokratycznym społeczeństwie, która umożliwia przedsiębiorcom i organizacjom wyrażanie swoich interesów oraz przekazywanie ważnych informacji decydentom na poziomie rządowym i instytucjonalnym.

Rejestr podmiotów wykonujących zawodową działalność lobbingową prowadzony jest przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji.

Źródło: Public Management

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe powstają w Polsce od 2015 roku. Przedstawiamy najnowszy raport o stanie powstających i obowiązujących uchwał krajobrazowych, w ośmiu największych miastach Polski (G8). Ten raport będzie szczególny, ponieważ po ponad 8-miu latach oczekiwania uzyskaliśmy odpowiedź na pytanie – czy ustawa jest zgodna z konstytucją?
Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764