logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Public Policy rozszerza działalność o social media i digital

  PR 15.08.2022, przeczytano 622 razy
ilustracja

Public Policy rozbudowało zakres świadczonych usług o działania z obszaru social media i digital. Do zespołu agencji dołączył Rafał Wasilczyk, który jest odpowiedzialny za tworzenie strategii komunikacji i kompleksową obsługę klientów w mediach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/public-policy-rozszerza-dzialalnosc-o-social-media-i-digital,396903,artykul.html

Public Policy zostało założone w 2019 r. Realizuje projekty Public Affairs i Public Relations w dziedzinie ochrony zdrowia na rzecz przedsiębiorstw, ich związków, organizacji pozarządowych oraz eksperckich. Agencja wspiera w ramach projektów społecznych organizacje pozarządowe, zabiegające o poprawę opieki nad pacjentami zmagającymi się m.in. z chorobami onkologicznymi i rzadkimi.

– Social media i aktywności z obszaru digital stanowią obecnie nieodłączny element nowoczesnych i skutecznych działań komunikacyjnych. Mając to na uwadze, postanowiliśmy podjąć współpracę z Rafałem. Jestem przekonany, że jego bogate doświadczenie przyczyni się do wsparcia komunikacyjnego naszych klientów. Stale się rozwijamy i zwiększamy zakres kompetencji, które kompleksowo uzupełniają nasze działania w pozostałych obszarach – mówi Wojciech Wiśniewski, Założyciel i Prezes Zarządu Public Policy Sp. z o.o.

Rafał Wasilczyk jest od ponad 14 lat związany z marketingiem, specjalizując się w działaniach z zakresu social media i digital. Doświadczenie zdobywał pracując w firmach z sektora retail, FMCG, wydawniczego czy ubezpieczeniowego, gdzie był odpowiedzialny za działania promocyjne, budowanie marek i ich komunikację w środowisku online. Jest również ekspertem z zakresu Google Ads i Facebook Ads, czego potwierdzenie stanowią prestiżowe certyfikaty Google oraz Meta. Rafał Wasilczyk jest także szkoleniowcem i popularyzatorem wiedzy z obszaru digital. Absolwent Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego na kierunku Zdrowie Publiczne.

Źródło: Public Policy

publicpolicy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764