logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Public relations praktycznie – nowy podręcznik już na polskim rynku wydawniczym

  PR 06.12.2017, przeczytano 561 razy
ilustracjastrzałka

Na rynku ukazała się nowa książka z zakresu budowania wizerunku i relacji. Public relations praktycznie to publikacja autorstwa dr. hab. Dariusza Tworzydło z Uniwersytetu Warszawskiego. Wzbogacona została wieloma praktycznymi przykładami, które są ważne nie tylko w procesie edukacji, ale również doskonalenia pozyskanego już warsztatu praktycznego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/public-relations-praktycznie-%E2%80%93-nowy-podrecznik-juz-na-polskim-rynku-wydawniczym,34742,artykul.html

Cechą charakterystyczną Public relations praktycznie jest kompleksowe podejście do problematyki PR. Książka rozpoczyna się od zdefiniowania najważniejszych pojęć oraz sfer zadaniowych public relations. Autor zwraca uwagę czytelnika na istotę prowadzenia badań i analiz. Wskazuje przy tym szereg metod i technik, a także konkretne narzędzia wykorzystywane w analizie sytuacji wyjściowej i pomiarze efektów. Przypomina też o obowiązku badań i pomiarze efektów działań public relations. Pozostałe kwestie, które zostały szczegółowo omówione w podręczniku, to m.in.: system identyfikacji wizualnej, planowanie strategiczne i operacyjne, zarządzanie kryzysowe i antykryzysowe, relacje z mediami, komunikacja wewnętrzna oraz zasady budowy wizerunku osobistego. Książkę można zakupić w księgarni internetowej pod adresem: www.wydawnictwo.newsline.pl.

Jak wskazuje prof. dr hab. Jerzy Olędzki z Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, recenzent publikacji, książka stanowi kompendium praktycznych porad i obserwacji rynku marketingowego, osobistych doświadczeń, wskazówek i autorskich sugestii, co i jak należy zrobić i jak komunikować aby zasłużyć na opinię dobrego profesjonalisty i konsultanta public relations. Drugi recenzent, dr hab. prof. nadzw. Waldemar Rydzak z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, zaznacza, iż syntetyczny sposób prezentowania zagadnień powoduje, że niektóre treści w niezmienionej formie można przenieść do praktyki biznesowej. Jego zdaniem, książka ta powinna stać się obowiązkową lekturą dla menedżerów czy słuchaczy studiów MBA.

Jak podkreślają recenzenci, układ podręcznika umożliwia wybiórczą lekturę poszczególnych rozdziałów, ale stanowi też zbiór praktycznych case study i wskazówek konkretnych działań z zakresu PR.

Dr hab. Dariusz Tworzydło, działa w branży public relations już od 20 lat. Pracuje jako Kierownik Katedry Komunikacji Społecznej i Public Relations na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Jest autorem licznych publikacji, strategii i analiz, realizował również wiele projektów badawczych. Jest także prezesem Exacto sp. z o.o. Od 17 lat organizuje Kongres Profesjonalistów Public Relations, cykliczne wydarzenie branżowe dla ekspertów naukowych oraz praktyków PR, którzy wymieniają się wzajemnie swoimi doświadczeniami oraz spostrzeżeniami.

Książka została wydana przy współpracy Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydawnictwa Newsline. Partnerami merytorycznymi projektu są Press-Service Monitoring Mediów oraz Agencja Partner of Promotion.

Źródło: EXACTO

www.exacto.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764