logo
WIADOMOŚCI

Public relations praktycznie – nowy podręcznik już na polskim rynku wydawniczym

Mateusz Zawiślak  PR 06.12.2017, przeczytano 247 razy
ilustracjastrzałka

Na rynku ukazała się nowa książka z zakresu budowania wizerunku i relacji. Public relations praktycznie to publikacja autorstwa dr. hab. Dariusza Tworzydło z Uniwersytetu Warszawskiego. Wzbogacona została wieloma praktycznymi przykładami, które są ważne nie tylko w procesie edukacji, ale również doskonalenia pozyskanego już warsztatu praktycznego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/public-relations-praktycznie-–-nowy-podrecznik-juz-na-polskim-rynku-wydawniczym,34742,artykul.html

Cechą charakterystyczną Public relations praktycznie jest kompleksowe podejście do problematyki PR. Książka rozpoczyna się od zdefiniowania najważniejszych pojęć oraz sfer zadaniowych public relations. Autor zwraca uwagę czytelnika na istotę prowadzenia badań i analiz. Wskazuje przy tym szereg metod i technik, a także konkretne narzędzia wykorzystywane w analizie sytuacji wyjściowej i pomiarze efektów. Przypomina też o obowiązku badań i pomiarze efektów działań public relations. Pozostałe kwestie, które zostały szczegółowo omówione w podręczniku, to m.in.: system identyfikacji wizualnej, planowanie strategiczne i operacyjne, zarządzanie kryzysowe i antykryzysowe, relacje z mediami, komunikacja wewnętrzna oraz zasady budowy wizerunku osobistego. Książkę można zakupić w księgarni internetowej pod adresem: www.wydawnictwo.newsline.pl.

Jak wskazuje prof. dr hab. Jerzy Olędzki z Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, recenzent publikacji, książka stanowi kompendium praktycznych porad i obserwacji rynku marketingowego, osobistych doświadczeń, wskazówek i autorskich sugestii, co i jak należy zrobić i jak komunikować aby zasłużyć na opinię dobrego profesjonalisty i konsultanta public relations. Drugi recenzent, dr hab. prof. nadzw. Waldemar Rydzak z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, zaznacza, iż syntetyczny sposób prezentowania zagadnień powoduje, że niektóre treści w niezmienionej formie można przenieść do praktyki biznesowej. Jego zdaniem, książka ta powinna stać się obowiązkową lekturą dla menedżerów czy słuchaczy studiów MBA.

Jak podkreślają recenzenci, układ podręcznika umożliwia wybiórczą lekturę poszczególnych rozdziałów, ale stanowi też zbiór praktycznych case study i wskazówek konkretnych działań z zakresu PR.

Dr hab. Dariusz Tworzydło, działa w branży public relations już od 20 lat. Pracuje jako Kierownik Katedry Komunikacji Społecznej i Public Relations na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Jest autorem licznych publikacji, strategii i analiz, realizował również wiele projektów badawczych. Jest także prezesem Exacto sp. z o.o. Od 17 lat organizuje Kongres Profesjonalistów Public Relations, cykliczne wydarzenie branżowe dla ekspertów naukowych oraz praktyków PR, którzy wymieniają się wzajemnie swoimi doświadczeniami oraz spostrzeżeniami.

Książka została wydana przy współpracy Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydawnictwa Newsline. Partnerami merytorycznymi projektu są Press-Service Monitoring Mediów oraz Agencja Partner of Promotion.

Źródło: EXACTO

www.exacto.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
piątek 20.07.2018, 174 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone