logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Publicis Commerce wprowadza na rynek CORD

  PR 22.05.2020, przeczytano 199 razy

Publicis Commerce, wchodząca w skład Publicis Groupe, stworzyła usługę i narzędzie o nazwie CORD, służące do zarządzania i moderacji pytań oraz recenzji konsumentów, które pojawiają się w kanałach e-commerce. CORD (Customers’ Opinions & Reviews Data) umożliwia wchodzenie w dialog z konsumentami, którzy dokonali już zakupu lub go rozważają, co pozwala zwiększyć widoczność kart produktowych, a tym samym stymulować sprzedaż.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/publicis-commerce-wprowadza-na-rynek-cord,387121,artykul.html

Głównym powodem niedomkniętej sprzedaży online są pytania i wątpliwości dotyczące produktu, na które konsument poszukuje odpowiedzi. Moderacja opinii i recenzji, może dostarczyć wartościowych insightów na temat produktów, ewentualnych braków lub mocnych stron, które można wykorzystać w komunikacji. Dodatkowo stymulowanie konwersacji w ramach kart produktowych pozwala na zwiększenie ich widoczności na listingach marketplace i eRetailerów.

Sposób działania CORD opiera się na analizie recenzji i pytań dokonywanej przez moderatorów, którzy oceniają charakter opinii, czy ma ona wydźwięk negatywny czy pozytywny oraz czy wymagana jest reakcja ze strony marki. Na podstawie pracy zespołu moderatorów przygotowywane są dashboardy z ilościową i jakościową analizą danych, dzięki czemu klient może monitorować jak na przestrzeni czasu zmieniają się oceny konsumentów oraz planować potencjalne kierunki rozwoju.

- CORD to narzędzie przeznaczone dla każdej marki, dla której e-commerce jest ważnym kanałem sprzedaży. To, co nas wyróżnia na tle innych rozwiązań, to usługa moderacji i czynnik ludzki – dysponujemy międzynarodowym zespołem moderatorów doświadczonych w pracy z platformami e-commerce, dzięki czemu każda recenzja jest analizowana przez człowieka. Algorytm wykorzystujemy jedynie do wstępnej oceny sentymentu. Najważniejsze jest to, że na wszystkie wpisy wymagające reakcji marki natychmiast pojawiają się stosowne odpowiedzi.  CORD jest naturalną kontynuacją obranej przez Publicis Commerce ścieżki rozwoju technologii i usług wspierających naszych klientów w przestrzeni eCommerce. Dzięki temu możemy oferować naszym klientom jeszcze bardziej komplementarny wachlarz usług. – mówi Krzysztof Andrzejczak Chief Commerce Officer Publicis Groupe Polska.

Narzędzie CORD zostało w całości stworzone przez Publicis Groupe, a usługa realizowana jest wewnętrznie. Licencja obejmuje narzędzie oraz obsługę projektu z analityką opartą o dane ilościowe i jakościowe pochodzące z zespołu moderacji. Miesięczny koszt usługi uzależniony od zakresu prac oraz zainteresowania samymi produktami ze strony konsumentów, co gwarantuje klientowi transparentność wydatków.

Pierwsze projekty z wykorzystaniem CORD rozpoczęły się na początku roku. Obecnie wspierana jest komunikacja z konsumentami na kilku kluczowych rynkach Europejskich między innymi z kategorii consumer electronic. W drugiej połowie roku planowane jest uruchomienie usługi na kolejnych poza Amazonem platformach e-retailowych oraz objąć ma ponad 20 kluczowych rynków na świecie.

Źródło: Publicis Groupe

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kino Polska zaprasza na Długi weekend na legalu. W dniach 11-13 czerwca br. stacja zaprezentuje widzom takie hity polskiej kinematografii, jak Ogniem i mieczem, Pitbull i Uwikłanie, a połowę przychodów z reklam wyemitowanych przy tych filmach przekaże Fundacji Legalna Kultura.
Od 1 czerwca program Małgorzaty Ohme #zostajęwdomu z Onet zmienia tytuł, tematykę i częstotliwość. #Latowdomu z Onet – będzie emitowany trzy razy w tygodniu: w poniedziałki, środy i piątki o godz. 12.30 na żywo w Onecie oraz na Facebooku. W letniej odsłonie programu prowadząca Małgorzata Ohme wraz z gośćmi podpowie, jak spędzić letni czas zachowując dobry humor i jak...
„Karmię piersią, naturalnie!” – nowa akcja edukacyjna M jak mama
Startuje kampania edukacyjna „Karmię piersią, naturalnie!”, mająca na celu propagowanie karmienia piersią wśród młodych mam i kobiet w ciąży, a także wspieranie karmiących mam.
W piątek 29 maja 2020 r.  wraca „Ligowy weekend”, popularny wśród kibiców dodatek do „Przeglądu Sportowego”.
Wirtualna gala 5. edycji plebiscytu „Superbohaterka Wysokich Obcasów”
Zespół „Wysokich Obcasów” zaprasza na wyjątkową galę plebiscytu „Superbohaterka Wysokich Obcasów”, która w tym roku odbędzie się wirtualnie, w nowoczesnym, multimedialnym studiu we wtorek, 2 czerwca. Podczas wydarzenia, transmitowanego na żywo na Facebooku, widzowie poznają wybór jury i czytelników oraz dowiedzą się...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764