logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Publicis Commerce z międzynarodowym certyfikatem GS1

  PR 30.04.2021, przeczytano 252 razy

Publicis Commerce, jako pierwsza agencja w Polsce wyspecjalizowana w eCommerce, weszła w ścisłe partnerstwo z międzynarodową organizacją GS1, standaryzującą i certyfikującą procesy tworzenia materiałów na potrzeby działań eCommerce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/publicis-commerce-z-miedzynarodowym-certyfikatem-gs1,391282,artykul.html

Publicis Commerce, dzięki efektywnej współpracy i wymianie wiedzy z GS1 oraz ewaluacji procesów tworzenia materiałów eCommerce, będzie mógł zaoferować swoim Klientom produkcję materiałów na wszystkie dostępne kanały i platformy digitalowe z pełną certyfikacją GS1. Certyfikacja obejmować będzie tworzenie wszystkie typy zdjęć produktowych (primary, secondary oraz mobile hero) oraz zasady taksonomii i nazewnictwa plików.

- Współpraca z GS1 dopełnia wysokie kryteria jakościowe usług Publicis Commerce o gwarancję zgodności ze światowymi standardami tworzenie materiałów eCommerce. Dzięki partnerstwu z GS1 nasi Klienci zwiększają konwersję odwiedzin na kartach produktowych z jednoczesną redukcją współczynnika odrzuceń, zwiększą pozycje w rankingach wyszukiwania i rozpoznawalność marek. Dodatkową korzyścią jest re-używalność contentu pomiędzy rynkami – mówi Rafał Bauer, Group eCommerce Design Director w Publicis Commerce.

Publicis Commerce, jako partner GS1, będzie również uczestniczył w tworzeniu i wdrażaniu najważniejszych standardów dotyczących obecności produktów w środowisku online.

Publicis Commerce jest częścią Publicis Groupe w Polsce. Agencja zatrudnia blisko 400 osób i obsługuje z polskiego biura kilkudziesięciu największych, globalnych reklamodawców takich jak między innymi Unilever, Deimler, BP, Nivea, Microsoft, Mondelez, GSK, General Mills i kilkuset brandów, oferując im kompleksowe usługi eCommerce, poczynając od wsparcia strategicznego i konsultingowego, poprzez zarządzanie, audytowanie i optymalizację treści marek na platformach najważniejszych sklepów internetowych na świecie (Amazon, Walmart), po prowadzenie płatnych kampanii mediowych i aktywacji w obrębie platform eCommerce oraz retail SEO, Web/Mobile dev/ops i utrzymywanie treści w obrębie platform web’owych marek, UX i web design.

Źródło: Publicis Groupe

www.publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiana podejścia w branży pasmanteryjnej
Firmy korzystające z produktów pasmanteryjnych coraz częściej zmieniają swoje podejście zakupowe. Dotychczas bardzo popularne było korzystanie z e-sklepów pasmanteryjnych. Jednak zastanówmy się z czym wiąże się takie realizowanie zamówień na materiały tekstylne. Zaopatrując się w takim sklepie możemy jedynie wybierać spośród najczęściej...
Provident dodaje otuchy w reklamach od Mullenlowe Warsaw
Pod hasłem „Mam plan na szczęście” – przebiega kolejna odsłona kampanii reklamowej firmy pożyczkowej Provident. Za komunikację odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
Hisense rusza z kampanią #Upgradeyourhome w ramach UEFA Euro 2020
Hisense, jako Globalny Partner Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2020, rozpoczyna kampanię #UpgradeYourHome, aby zachęcić swoich klientów do letniej wymiany domowych urządzeń na nowe.
Rockstar na nowo zapala świat do wysiłku
Za pośrednictwem najnowszej międzynarodowej platformy pod nazwą „Rockstar. Przejmij scenę", marka napojów energetycznych Rockstar ponownie rozpala konsumentów na całym świecie. To pierwsza tak znacząca międzynarodowa inicjatywa Rockstar, odkąd w 2020 roku marka została przejęta przez PepsiCo, światowego lidera w produkcji żywności i napojów. Firma...
Oranżada Hellena Party to doskonały wybór na urodziny, domówkę, piknik czy super przyjęcie. Imprezowe spotkania w jej towarzystwie smakują najlepiej! Wiedzą to cenione wokalistki: Viki Gabor i Roxie Węgiel, występujące w kolejnej odsłonie kampanii wystrzałowego napoju o charakterystycznym landrynkowym smaku. Nastolatki przytaczają różne okazje spożycia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764