logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Publicis Communications inwestuje w rozwój pracowników

  PR 17.05.2018, przeczytano 1046 razy

W maju br. do Publicis Communications w Polsce dołączyła Jolanta Zdrzałek, która jako Chief Talent Officer będzie odpowiadała za obszar HR i Talent Management w spółkach wchodzących w skład całej Grupy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/publicis-communications-inwestuje-w-rozwoj-pracownikow,36534,artykul.html

Jako CTO będzie sprawowała całościową opiekę nad relacjami z pracownikami, podnoszeniem poziomu ich satysfakcji z pracy oraz poczucia przynależności, wynikającego z bycia częścią Publicis Groupe, ściśle współpracując z Zarządem całej Grupy.

Do zadań Jolanty Zdrzałek należy rozwój i realizacja globalnej strategii Grupy Publicis w oparciu o obszary: Talent Acquisition, Talent Learning and Development, Employee Experience, Performance Management, Leadership Development oraz budowanie kultury firmy, która opiera się dzisiaj na racjonalnym wykorzystaniu wszystkich zasobów Grupy i ciągłym dostarczaniu klientom nowych rozwiązań, a której wartością jest przede wszystkim różnorodność i innowacyjne podejście to problemów transformacji marketingowej.

– Ludzie są istotą naszej firmy i bycie client-centric z perspektywy naszych zespołów oznacza bycie talent-centric. Jestem przekonany, że Jola Zdrzałek jest najlepszą osobą, aby wziąć pełną odpowiedzialność za transformację w obszarze HR, który tak silnie osadzony jest w kulturze biznesowej naszej organizacji – mówi Tomasz Pawlikowski, Chairman & CEO Publicis Communications w Polsce.

Ważnym aspektem pracy CTO Publicis Communications będzie tworzenie programów rozwojowych i monitoringowych oraz świadome tworzenie konkurencyjnego środowiska pracy. Zadaniem Jolanty Zdrzałek będzie także przyciąganie do agencji wchodzących w skład Publicis Communications najbardziej utalentowanych ekspertów z Polski i zagranicy. Menedżerowie HR z poszczególnych spółek będą ściśle z nią współpracowali.

– Bardzo się cieszę, że dołączam do najlepszych. Publicis Communications to organizacja oparta na kreatywności, która ma siłę, aby zmieniać ludzkie zachowania. Jestem przekonana, że dzięki możliwościom, jakie oferuje i koncentracji na nieustannym poszukiwaniu, przyciąganiu, zatrudnianiu i rozwijaniu najlepszych ludzi – talentów i barwnych osobowości – Grupa daje ludziom możliwość stałego rozwijania się i budowania kariery, również w środowisku międzynarodowym. Mam nadzieję, że moje doświadczenie zdobyte w różnych branżach będzie wartością dodaną – dodaje Jolanta Zdrzałek, nowa Chief Talent Officer Publicis Communications w Polsce.

Jolanta Zdrzałek ma wieloletnie doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania funkcją HR, a także sprzedaży i komunikacji marketingowej. Pracowała jako dyrektor personalny, biznespartner, konsultant i trener. Realizowała projekty tworzenia strategii HR, talent managementu, audytu kompetencji menedżerskich, transformacji kultury organizacyjnej, employer brandingu i CSR. Jest doświadczonym konsultantem w zakresie doradztwa personalnego i rekrutacji.  

W ostatnich latach specjalizowała się w projektach executive search dla sektora farmaceutycznego, bankowego, motoryzacyjnego, retailu i nowych technologii.

Jola Zdrzałek z wykształcenia jest ekonomistką z tytułem MBA oraz absolwentką Akademii Psychologii Przywództwa Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej.

Publicis Communications, jako jeden z kluczowych graczy na rynku reklamowym w Polsce i na świecie, jest nie tylko uczestnikiem, ale aktywnym współautorem i liderem transformacyjnych zmian, które dokonują się w obszarze szeroko rozumianej komunikacji marketingowej.

PUBLICIS GROUPE

Źródło: Publicis Communications

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy Agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard koncentrować się będą wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki. 
Autobus Popeyes wozi fanów na kurczaki
W minioną niedzielę, 21 kwietnia kilkudziesięciu fanów kurczaków w luizjańskim stylu odbyło niezwykłą kulinarną podróż. Autobusem Popeyes przejechali ponad 700 kilometrów, by skosztować słynnych dań sieci. To efekt nietypowej akcji, którą marka zorganizowała dla swoich najaktywniejszych fanów. Spośród wszystkich komentarzy na swoich social mediach Popeyes wyłonił 4...
Żubrówka - nowe etykiety, nowy slogan
Żubrowka, jedna z wiodących marek wódki na świecie 1 , pojawiła się na sklepowych półkach w nowej odsłonie. Dwa flagowe produkty, Żubrówka Bison Grass i Żubrówka Biała, zmieniły swoje etykiety. Odświeżonej identyfikacji wizualnej towarzyszy hasło kampanii...
NAV agency rozpoczyna współpracę z marką Stumbras
Z początkiem nowego roku agencja kreatywna NAV agency poszerzyła swoje portfolio klientów o markę wódki Stumbras z segmentu alkoholi premium.
Wirtualny influencer Pepsi w Polsce
Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero, który został wirtualnym ambasadorem marki. Idea aktywacji związana jest z globalnym rebrandingiem, który przyniósł m.in. zmianę Pepsi Max na Pepsi Zero. Kampania...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764