logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Publicis Communications wprowadza do Polski Prodigious

  PR 27.03.2017, przeczytano 696 razy
Tomasz Pawlikowski, Chairman & CEO Publicis Communications

Już w marcu, na polskim rynku pojawi się Prodigious – globalna struktura zajmująca się produkcją i adaptacją contentu, zarówno dla mediów tradycyjnych jak i digital. Spółka należy do Publicis Communications Poland, reklamowego ramienia holdingu Publicis Groupe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/publicis-communications-wprowadza-do-polski-prodigious,31949,artykul.html

Osobą zarządzającą Prodigious w Polsce została Katarzyna Lisicka, która będzie raportowała bezpośrednio do Marka Gargały w strukturze Publicis Communications. Obecnie Lisicka jest Dyrektorem produkcji w agencji Publicis Worldwide. Z firmą jest związana od 18 lat.

Prodigious – centrum produkcji contentu dla Publicis Communications Polska, powstaje w wyniku konsolidacji zdolności produkcyjnych, którymi dysponują obecnie poszczególne agencje: Leo Burnett, Publicis Worldwide oraz MSLGROUP.

Początkowo spółka skoncentruje się na się na DTP (obróbce graficznej/przygotowaniu do druku i Internetu), CGI (Computer Generated Imagery – filmowej animacji 3D) oraz na pozostałej post-produkcji filmowej. Docelowo jednak będzie oferowała klientom pełen content – od idei do egzekucji, tak jak odbywa się to w całej sieci Prodigious na świecie. 

- Publicis Communications Poland  budujemy w oparciu o filozofię „Power of One”. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostarczać naszym klientom jeszcze więcej kreatywnych, innowacyjnych i całościowych rozwiązań komunikacyjnych – od strategii, kreacji, public relations, shopper marketingu, e-commerce po działania produkcji contentu. Otwarcie Prodigiousa w Polsce, to kolejny ruch po relaunchu spółki Arc, który wzmacnia siłę naszej grupy o nowe kompetencje. – mówi Tomasz Pawlikowski, Chairman & CEO Publicis Communications Poland.

Celem Prodigious będzie dostarczenie klientom najlepszej jakości usług, za bardzo konkurencyjną cenę, w zestawieniu z pełną elastycznością jaką gwarantuje wykonanie wszystkich działań pod jednym dachem.

Źródło: Publicis Communications

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764