Zespół Publicis Consultants powiększył się o dwie ekspertki, które wzmocniły praktykę PR korporacyjnego i B2B. W grudniu do agencji dołączyła Ewelina Wojtysiak-Sowa, która jako Account Director będzie kierować pracą dla kluczowych klientów. Od lipca w Publicis Consultants jest również Elżbieta Pietrzak, która objęła funkcję Senior Account Managerki.
Nowa dyrektor, Ewelina Wojtysiak-Sowa, od ponad 15 lat jest związana z komunikacją i PR. Doświadczenia zawodowe zdobywała zarówno w agencjach komunikacyjnych jak i po stronie biznesu. Poprzednio pracowała dla Made in PR, gdzie jako Client Service Director, odpowiadała m.in. za koordynację współpracy w ramach międzynarodowych projektów oraz rozwój standardów jakości obsługi klienta. Specjalizuje się w komunikacyjnym doradztwie strategicznym, działaniach B2B i zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi. W swojej dotychczasowej praktyce zawodowej odpowiedzialna była także za realizację zintegrowanych kampanii komunikacyjnych.
Dotąd pracowała m.in. dla klientów z sektora FMCG, rolno-spożywczego, finansowego, retail oraz technologicznego. W Publicis Consultants będzie odpowiedzialna za wsparcie strategiczne dla klientów korporacyjnych, jak również za dalszy rozwój zespołu agencji oraz rozbudowę portfolio klienckiego.
W codziennej pracy stawiam na strategiczne podejście do komunikacji i wspieranie celów biznesowych klientów. Dlatego cieszę się, że mogę połączyć siły z jedną z najdynamiczniej rozwijających się agencji na rynku. Jestem przekonana, że czerpiąc z naszych potencjałów: z jednej strony mierzalnych narzędzi i danych, na których opiera się Publicis Consultants, z drugiej – mojego doświadczenia w realizacji zintegrowanych kampanii komunikacyjnych, zyskamy nowe perspektywy do dalszego rozwoju oraz w pełni odpowiemy na wyzwania, jakie staną przed naszymi Klientami w nadchodzących latach – powiedziała Wojtysiak-Sowa.
W agencji od lipca pracuje również Elżbieta Pietrzak, która jako Senior Account Manager realizuje projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej i CSR. Pietrzak posiada ponad 8-letnie doświadczenie w branży PR. Specjalizuje się w długofalowym budowaniu i wdrażaniu strategii komunikacji dla firm i marek, uwzględniając komunikację korporacyjną i wewnętrzną, CSR oraz działania w social mediach
i organizację eventów. Jej doświadczenie obejmuje współpracę z markami z branż: FMCG, ubezpieczeniowej, bankowej, transportowej czy technologicznej.
Niezmiernie cieszę się, że do Publicis Consultants dołączyły ekspertki z tak bogatym doświadczeniem. Od kilku lat konsekwentnie i bardzo świadomie rozwijamy nasz zespół, wzmacniając kompetencje w kluczowych obszarach i poszerzając portfolio świadczonych usług. Dzięki temu udało nam się zbudować zaangażowany zespół o komplementarnych doświadczeniach, który cieszy się zaufaniem klientów. Jestem przekonana, że doświadczenie Eweliny i Elżbiety pozwoli nam dalej się rozwijać
i zrealizować kolejne, wyróżniające się kampanie, które będą odpowiadać na potrzeby naszych klientów, zapewniając im mierzalne efekty i wspierając ich biznes – powiedziała Daria Tworek, Managing Partner Publicis Consultants.
Agencja Publicis Consultants jest aktualnie jedną z najdynamiczniej rozwijających się agencji PR w Polsce. Firma od trzech lat notuje stabilny wzrost fee income na poziomie 40-60%.
Źródło: Publicis Consultants