logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Publicis Consultants wzmacnia dział komunikacji korporacyjnej

  PR 20.12.2023, przeczytano 1383 razy
ilustracja

Zespół Publicis Consultants powiększył się o dwie ekspertki, które wzmocniły praktykę PR korporacyjnego i B2B. W grudniu do agencji dołączyła Ewelina Wojtysiak-Sowa, która jako Account Director będzie kierować pracą dla kluczowych klientów. Od lipca w Publicis Consultants jest również Elżbieta Pietrzak, która objęła funkcję Senior Account Managerki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/publicis-consultants-wzmacnia-dzial-komunikacji-korporacyjnej,402532,artykul.html

Nowa dyrektor, Ewelina Wojtysiak-Sowa, od ponad 15 lat jest związana z komunikacją i PR. Doświadczenia zawodowe zdobywała zarówno w agencjach komunikacyjnych jak i po stronie biznesu. Poprzednio pracowała dla Made in PR, gdzie jako Client Service Director, odpowiadała m.in. za koordynację współpracy w ramach międzynarodowych projektów oraz rozwój standardów jakości obsługi klienta. Specjalizuje się w komunikacyjnym doradztwie strategicznym, działaniach B2B i zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi. W swojej dotychczasowej praktyce zawodowej odpowiedzialna była także za realizację zintegrowanych kampanii komunikacyjnych.

Dotąd pracowała m.in. dla klientów z sektora FMCG, rolno-spożywczego, finansowego, retail oraz technologicznego. W Publicis Consultants będzie odpowiedzialna za wsparcie strategiczne dla klientów korporacyjnych, jak również za dalszy rozwój zespołu agencji oraz rozbudowę portfolio klienckiego.

W codziennej pracy stawiam na strategiczne podejście do komunikacji i wspieranie celów biznesowych klientów. Dlatego cieszę się, że mogę połączyć siły z jedną z najdynamiczniej rozwijających się agencji na rynku. Jestem przekonana, że czerpiąc z naszych potencjałów: z jednej strony mierzalnych narzędzi i danych, na których opiera się Publicis Consultants, z drugiej – mojego doświadczenia w realizacji zintegrowanych kampanii komunikacyjnych, zyskamy nowe perspektywy do dalszego rozwoju oraz w pełni odpowiemy na wyzwania, jakie staną przed naszymi Klientami w nadchodzących latach – powiedziała Wojtysiak-Sowa.

ilustracjastrzałka

W agencji od lipca pracuje również Elżbieta Pietrzak, która jako Senior Account Manager realizuje projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej i CSR. Pietrzak posiada ponad 8-letnie doświadczenie w branży PR. Specjalizuje się w długofalowym budowaniu i wdrażaniu strategii komunikacji dla firm i marek, uwzględniając komunikację korporacyjną i wewnętrzną, CSR oraz działania w social mediach
i organizację eventów. Jej doświadczenie obejmuje współpracę z markami z branż: FMCG, ubezpieczeniowej, bankowej, transportowej czy technologicznej.

Niezmiernie cieszę się, że do Publicis Consultants dołączyły ekspertki z tak bogatym doświadczeniem. Od kilku lat konsekwentnie i bardzo świadomie rozwijamy nasz zespół, wzmacniając kompetencje w kluczowych obszarach i poszerzając portfolio świadczonych usług. Dzięki temu udało nam się zbudować zaangażowany zespół o komplementarnych doświadczeniach, który cieszy się zaufaniem klientów. Jestem przekonana, że doświadczenie Eweliny i Elżbiety pozwoli nam dalej się rozwijać
i zrealizować kolejne, wyróżniające się kampanie, które będą odpowiadać na potrzeby naszych klientów, zapewniając im mierzalne efekty i wspierając ich biznes
 – powiedziała Daria Tworek, Managing Partner Publicis Consultants.

Agencja Publicis Consultants jest aktualnie jedną z najdynamiczniej rozwijających się agencji PR w Polsce. Firma od trzech lat notuje stabilny wzrost fee income na poziomie 40-60%.

Źródło: Publicis Consultants

publicis-consultants.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Paulina Lewandowska dołączyła do zespołu PR Group One
Paulina Lewandowska dołączyła do zespołu PR Group One, obejmując stanowisko PR & Marketing Managera dedykowanego spółce Salestube. W nowej roli odpowiada za rozwój wizerunku marki i budowanie jej rozpoznawalności na rynkach międzynarodowych. Istotnym elementem jej pracy będzie także koordynacja kampanii marketingowych i wizerunkowych oraz współpraca z kluczowymi partnerami...
Dawid Pożoga szefem marketingu w STS
Z początkiem grudnia Dawid Pożoga dołączył jako Chief Marketing Officer do STS, lidera rynku bukmacherskiego w Polsce. Zastąpił Pawła Rabantka, który odszedł z firmy po 11 latach pracy.
Rafał Szafraniec dołącza do Value Media
W grudniu do zespołu Value Media (Group One) w roli Business Directora dołączył Rafał Szafraniec, który będzie odpowiadać za rozwój współpracy pomiędzy agencją a Orange Polska, pracę dedykowanego zespołu współpracującego z klientem w zakresie rekomendacji biznesowych, kompleksowej obsługi mediowej oraz realizacji strategii marketingowych...
Do dentsu Polska dołączył Bartosz Malina
Do dentsu Polska dołączył Bartosz Malina i objął stanowisko Head of AI. Głównym zadaniem Bartosza będzie rozwijanie tego obszaru, budowanie zespołu konsultantów oraz wspieranie klientów dentsu w implementacji narzędzi AI oraz wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań, które odpowiadają na zmieniające się potrzeby rynku zarówno w Polsce, jak i w całym...
Rafał Kaniecki dołącza do Salestube
Rafał Kaniecki, po ponad 10 latach pracy dla gigantów technologicznych takich jak Meta i TikTok, dołączył do Salestube jako Paid Social & Partnerships Director. W nowej roli będzie łączył działania kreatywne z technologicznymi, koncentrując się na opracowywaniu i wdrażaniu innowacyjnych narzędzi oraz strategii, które umożliwią klientom Salestube pełne...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764