logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Publicis Groupe CEE: kampania na rzecz równości płci w Międzynarodowy Dzień Kobiet

  PR 08.03.2023, przeczytano 460 razy
ilustracja

Publicis Groupe Central & Eastern Europe (CEE) ogłasza rozpoczęcie wspólnie z fundacją International Women’s Day działań pod hasłem #EmbraceEquity. Trzyetapowa inicjatywa będzie realizowana we wszystkich biurach Publicis Groupe w Europie Środkowo-Wschodniej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/publicis-groupe-cee%3A-kampania-na-rzecz-rownosci-plci-w-miedzynarodowy-dzien-kobiet,399221,artykul.html

#EmbraceEquity to wzmocnienie działań, traktujących równość płci, nie jako przywilej, a konieczność, która musi być głęboko osadzona w DNA każdego społeczeństwa. Kampania otwiera dyskusję "Dlaczego równe szanse to za mało".

W swoich działaniach Publicis Groupe CEE skupi się na tworzeniu inkluzywnej kultury pracy, w której kobiety mogą się rozwijać, a ich osiągnięcia są doceniane i celebrowane. Misja ta będzie realizowana trzech kluczowych płaszczyznach:

  • Świadomość (Dlaczego równe szanse to za mało) - upewnienie się, że społeczność Publicis Groupe CEE prawidłowo rozumie różnicę między równością, a sprawiedliwością.
  • Edukacja - wykorzystanie programów fundacji International Women’s Day "Lean in", aby edukować zespoły w zakresie tworzenia kultury miejsca pracy sprzyjającej integracji, oraz zapewnić kobietom mentoring i wsparcie, których potrzebują, aby osiągać swoje cele zawodowe.
  • Analiza i działanie - Przeprowadzenie analizy zróżnicowania wynagrodzenia (pay gap) ze względu na płeć w Publicis Groupe CEE, w celu sformułowania rekomendacji dalszych działań.

- W ciągu ostatnich dwóch lat, odkąd powstał nowy region Publicis Groupe CEE, podjęliśmy działania, mające na celu stworzenie jeszcze bardziej integracyjnego i różnorodnego środowiska pracy, dla naszych koleżanek. Choć obecnie mamy silne liderki i mocną grupę utalentowanych kobiet w naszych zespołach – co stwierdzam z niemałą satysfakcją – to jesteśmy świadomi, że trzeba zrobić jeszcze więcej. Dzięki tej nowej inicjatywie mamy nadzieję uczynić znaczący krok w kierunku stworzenia kultury i środowiska, które umożliwia i wzmacnia wszystkie nasze talenty - to dopiero początek tego, co planujemy w nadchodzących dniach i latach – powiedział Tomas Lauko, Chief Executive Officer, Publicis Groupe Central & Eastern Europe.

Równolegle z inicjatywą równości płci, organizacja uruchomi pierwszą serię inspirujących rozmów "Publicis Groupe CEE Lioness" na wewnętrznej platformie Marcel. Nazwa serii „Lioness” pochodzi od symbolu lwa, używanego w tożsamości marki Publicis Groupe i będzie prezentować liderki z regionu Europy Środkowo-Wschodniej, celebrując ich historie i sukcesy zawodowe.

- Mamy nadzieję, że seria Lioness dostarczy następnemu pokoleniu silnych kobiecych wzorców wśród liderek naszej branży, które już teraz są siłą napędową zachodzących w niej zmian – dodał Lauko.

  1. Maria Tudor – Chief Operating Officer, Publicis Groupe Central & Eastern Europe
  2. Veronika Borbas – Chief Talent Officer, Publicis Groupe Central & Eastern Europe
  3. Joana Andrade – Chief Financial Officer, Publicis Groupe Central & Eastern Europe
  4. Helga Sasdi – Chief Executive Officer, Publicis Groupe Hungary, Co-Lead, Publicis Le Pont
  5. Alla Malinovskaya – Chief Media Officer, Publicis Groupe Adriatic
  6. Dagmara Witek – Chief Creative Officer, Publicis Worldwide, Poland
  7. Alexandra Dimitriu – Chief Media Officer, Publicis Groupe Romania
  8. Aleksandra Dilevska - Chief Executive Officer, Publicis Groupe N. Macedonia & Croatia
  9. Vessela Apostolova - Chief Executive Officer, Publicis Groupe Bulgaria
  10. Elena Bakum-Ramola - Leader of Communication Business, Publicis Groupe Ukraine
  11. Barbara Grabiwoda - Chief Strategy Officer, Publicis Le Pont    
  12. Nikola Foktová - Creative Director, Leo Burnett & MSL Czech Republic

Źródło: Publicis Groupe

www.publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Big Picture wygrywa przetarg na obsługę marki Garnier
Do portfolio klientów beauty agencji Big Picture dołącza Garnier – jeden z największych, globalnych graczy wśród marek kosmetycznych. Współpraca obejmuje szerokie działania komunikacyjne wokół wszystkich trzech kategorii brandu: skin care, hair care i hair color. Wszystkie te obszary łączy Zielona Strategia pt. „Green Beauty”.
Mullenlowe Warsaw wzmocniła kreację i client service
Dział kreacji agencji MullenLowe Warsaw powiększył się o doświadczoną art director Joannę Jurczak oraz team kreatywny, który tworzą Maja Korzeniewska i Zofia Szozda. Agencja wzmocniła także client service, do którego dołączyła Aleksandra Zientara.
Agencja Garden of Words wzmacnia zespół PR
Agencja Garden of Words poszerza zespół PR i zatrudnia Martę Bełzę na stanowisku Head of Reputation Management. Marta Miller awansowała i od teraz jako Head of Corporate odpowiadać będzie za rozwój agencji w zakresie pozyskiwania i prowadzenia projektów z obszaru komunikacji korporacyjnej.
Wśród projektów uchwał na Walne Zgromadzenie znajduje się zmiana firmy spółki na Fabrity Holding S.A. w związku z wiodącym udziałem biznesu software oraz przeglądem opcji strategicznych spółek marketingowych. Zarząd rekomenduje Walnemu Zgromadzeniu wypłatę łącznie 14,5 mln zł dywidendy, co oznacza 6 zł na akcję (2 zł zostało już zaliczkowo...
Pepsi we współpracy z Bedoesem 2115 tworzą nowatorską kampanię
Pepsi, w ramach swojej najnowszej kampanii Pepsi Space, postanawia oddać - tak jak żadna inna marka dotąd - przestrzenie reklamowe młodym. Aktywacja jest odpowiedzią na kreatywne wrzenie w Generacji Z, której przedstawiciele chcą ze swoją twórczą ekspresją trafić do szerszego grona odbiorców. Ambasadorem kampanii jest jeden z najpopularniejszych raperów...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764