logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Publicis Groupe CEE wzmacnia kompetencje technologiczne

  PR 26.01.2022, przeczytano 881 razy
ilustracja

Gabriel Zábušek, pełniący funkcję Chief Executive Officera (CEO) firmy KINDRED, należącej do Publicis Groupe Czechy, awansował na stanowisko Chief Technology Officera (CTO) Publicis Groupe w regionie Europy środkowej i wschodniej (CEE). Gabriel Zábušek dołączył do zespołu Le Pont, utworzonej w ubiegłym roku platformy Publicis Groupe CEE, oferującej całościowe rozwiązania digital-first. Na nowym stanowisku będzie kierował rozwojem technologii na 15 rynkach Publicis Groupe CEE, pełniąc jednocześnie funkcję CEO KINDRED.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/publicis-groupe-cee-wzmacnia-kompetencje-technologiczne,394545,artykul.html

Nominacja ma związek ze strategicznym celem Publicis Groupe polegającym na łączeniu i wzmacnianiu kompetencji technologicznych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Gabriel Zábušek, podlegający bezpośrednio Heldze Sasdi i Konradowi Dorabialskiemu, współzarządzającym Le Pont, a także pośrednio Tomášowi Lauko, prezesowi (CEO) Publicis Groupe CEE, będzie zarządzał zasobami technologicznymi Grupy na 15 rynkach, w tym w Polsce, Rosji, na Węgrzech, w Grecji, Serbii, Rumunii, Bułgarii, Macedonii Północnej, Chorwacji, Słowenii, na Łotwie, Litwie, Ukrainie i Słowacji. W platformie Le Pont, Gabrielowi powierzono zadanie zarządzania portfolio usług technologicznych i zwiększaniu ich efektywności.

Le Pont, wprowadzona przez Publicis Groupe CEE w grudniu ubiegłego roku, jest wirtualną platformą oferującą marketerom kompleksowe rozwiązania digital-first oraz łatwy dostęp do wiedzy 600 ekspertów pracujących w trzech centrach kompetencyjnych: w Polsce (commerce, produkcja), w Czechach (CRM, dane, technologia) oraz na Węgrzech (content, dynamiczna kreacja).   

- Technologia jest siłą napędową wielu rozwiązań przyszłości, które stają się kluczowe dla naszych klientów już teraz. W ciągu ostatnich lat mocno inwestowaliśmy w zasoby technologiczne w obrębie całej Publicis Groupe CEE. Nominacja Gabriela wynika z naszej konsekwencji w dążeniu do zapewnienia bliskiej współpracy, szybszej skalowalności wiedzy i narzędzi technologicznych w całym regionie oraz zapewnienia ich synchronizacji i łatwej dostępności, aby pomagać naszym klientom w najbardziej zaawansowanych realizacji rozwiązań - mówi Tomáš Lauko, CEO Publicis Groupe CEE.

- Rola Gabriela w strukturze Le Pont jest nie do przecenienia. Jego ogromna wiedza techniczna i biznesowa, doskonałe zrozumienie technologii, aplikacji biznesowych i zarządzania ludźmi, bez wątpienia pomogą wprowadzić nasze możliwości technologiczne na nowy poziom – powiedziała Helga Sasdi.  

Konrad Dorabialski dodaje: - Informacja o nominacji Gabriela nie mogła przyjść w lepszym dla nas momencie. Po wprowadzeniu Le Pont w grudniu zeszłego roku, udało nam się pozyskać nowych partnerów, co jest silnym potwierdzeniem wartości, jaką Le Pont oferuje. Dołączenie Gabriela do Le Pont pozwoli nam „odpalić” potencjał technologiczny, którego potrzebujemy, aby zmaksymalizować moc naszej oferty.

Na nowym stanowisku Gabriel będzie nadzorował wszystkie zasoby technologiczne Publicis Groupe CEE, począwszy od rozwoju oprogramowania i wdrażania rozwiązań w chmurze po integrację platform, a także współpracę z dostawcami. Do jego priorytetów należeć będzie zacieśnianie współpracy z wyspecjalizowanymi zespołami w regionie i na całym świecie, a także wzmacnianie współpracy przy istniejących i przyszłych projektach. Ponadto, będzie również skupiał się na rozpropagowywaniu know-how i narzędzi na wszystkich rynkach.

Gabriel Zábušek rozpoczynał jako architekt oprogramowania, przez wiele lat zdobywając doświadczenie w tworzeniu stron internetowych i aplikacji, już na początku swojej kariery pracując w firmie Bose w Stanach Zjednoczonych. Obecnie w Publicis Groupe w Czechach jest CEO jej działu danych i technologii KINDRED, który specjalizuje się w cyfrowej transformacji przedsiębiorstw. W tym czasie kierował dużymi projektami dla takich gigantów jak Procter & Gamble, ČSA, Cisco, Pernod Ricard i ERDF.

- Wśród priorytetów w naszej długoterminowej wizji jest partnerstwo z naszymi klientami przy największych projektach w obszarze transformacji cyfrowej i marketingowej. Ściślejsza współpraca naszych zespołów technologicznych pozwoli oferować ich specjalistyczne usługi w całym regionie i lepiej wykorzystywać ich możliwości. Będziemy w stanie obsługiwać nawet duże projekty, a klienci otrzymają dostęp do jeszcze lepszych usług. Jako Publicis Groupe chcemy również stać się atrakcyjnym pracodawcą dla talentów dążących do realizacji ciekawych, międzynarodowych projektów - powiedział Gabriel Zábušek.

Źródło: Publicis Groupe

www.publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764