logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Publicis Groupe pierwsi w Polsce z certyfikacją Tiktok Academy 2021

  PR 14.06.2021, przeczytano 290 razy

Ponad 170 pracowników Agencji i praktyk biznesowych Publicis Groupe Polska, jako pierwszych w kraju, ukończyło globalny program edukacyjny "TikTok Academy". To kolejny krok w zacieśnianiu partnerstwa biznesowego Grupy Publicis z jedną z najdynamiczniej rozwijających się platform społecznościowych na świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/publicis-groupe-pierwsi-w-polsce-z-certyfikacja-tiktok-academy-2021,391900,artykul.html

- Cieszymy się, że eksperci Publicis Groupe dostrzegli nasz wyjątkowy program "TikTok Academy" i ukończyli go z sukcesem, otrzymując certyfikaty. W trakcie trzech intensywnych dni spotkań zespół TikToka podzielił się z nimi wiedzą z zakresu wprowadzenia marki na platformę, bezpieczeństwa, najlepszych praktyk, produktów, narzędzi i case studies, a także opowiedział o reklamach aukcyjnych. Pozwoli im to w pełni wykorzystać możliwości platformy i zapewnić markom jak najlepsze wyniki, jednocześnie dbając o najlepsze doświadczenia użytkowników platformy. Po pierwszych spotkaniach skierowanych do zespołów Httpool Regionu Europy Centralnej oraz Publicis Groupe Polska, chcemy rozwijać nasz program i zapraszać do udziału w nim kolejne agencje – komentuje Sylwia Chada, General Manager, TikTok w Polsce i Europie Centralnej.

Program TikTok Academy przeznaczony jest dla wybranych, czołowych agencji marketingowych na świecie. Ma na celu zapewnienie kompleksowej wiedzy i wsparcie w prowadzeniu komunikacji i działań reklamowych dopasowanych do specyfiki kanału oraz oczekiwań użytkowników TikToka. Za działania paid social odpowiada w Grupie Publicis agencja marketingu efektywnościowego Performics. TikTok Academy to cykl interaktywnych warsztatów przeznaczonych dla zespołów strategicznych, mediowych oraz kreatywnych, dlatego program szkoleniowy TikToka objął całą Publicis Groupe Polska – agencje kreatywne, mediowe i praktyki biznesowe tj. Data Science.

Spotkania z Publicis Group obejmowały trzy dni szkoleń. Każdy dzień podzielony był na sekcje tematyczne. Marketerzy mieli rownież okazję wykorzystać wiedzę budowania strategii w praktyce podczas warsztatów kreatywnych. W ostatnim dniu Akademii marketerzy podeszli do testu wiedzy oraz certyfikacji "TikTok Academy". Certyfikaty zostały przyzane 171 pracowikom Grupy Publicis.

- Partnerstwa ze światowymi gigantami społecznościowymi dają realne korzyści dla nas i naszych Klientów w postaci dostępu w pierwszej kolejności do technologicznych nowości tzw. „bet”, analityki, szkoleń i warsztatów. W taki sposób od lat budujemy nasze partnerstwo m.in. z Facebookiem, a teraz intensywnie rozwijamy z TikTokiem. Realizowane przez nas kampanie uznawane są za jedne z najlepszych zarówno przez Facebooka jak i TikToka i publikowane w formie referencyjnych case study na obu platformach – komentuje Jakub Bielerzewski, Dyrektor Generalny Performics.

W 2020 roku, jako pierwsza agencja na polskim rynku, Performics został Partnerem Premium (najwyższe wyróżnienie) w programie Facebook Marketing Partners.

Źródło: Publicis Groupe

www.publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TikTok, jako platforma rozrywkowa zachęcająca społeczność do kreatywnej i autentycznej ekspresji, stale udostępnia twórcom nowe narzędzia pomagające w nawiązywaniu więzi z ich widzami. Jednym z nich jest TikTok LIVE – transmisje na żywo zapewniające dodatkowe możliwości dotarcia do swoich odbiorców. Platforma udostępniła również nowe funkcje...
Dlaczego Polacy wybierają webinary?
Webinary, czyli internetowe szkolenia, cieszą się w ostatnim czasie bardzo dużą popularnością. Co zachęca do wzięcia w nich udziału? Jak się okazuje, najważniejszy dla uczestników jest rozwój, a pandemia nie ma wpływu na wybranie webinarów jako formy szkolenia – tak twierdzi 76% ankietowanych z badania home.pl. Prawie jedna trzecia z ankietowanych...
„Lex TVN” może zaszkodzić polskiej polityce zagranicznej
Sejm już w środę może się zająć projektem ustawy określanej jako „Lex TVN”, zgodnie z którą media w Polsce nie będą mogły należeć do podmiotów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Komentatorzy oceniają, że projekt nowych przepisów, wymierzonych w TVN i amerykański koncern medialny Discovery, będzie mieć wpływ na politykę zagraniczną...
Branża gier wideo jest jedną z najbardziej dynamicznych gałęzi polskiego przemysłu. W 2020 r. suma wydatków poniesionych na gry wideo  w Polsce osiągnęła poziom 3,2 mld zł, rosnąc w skali roku o 7%. W 2020 r. kryzys COVID-19 dwutorowo wpłynął na wartość polskiego rynku gier. Na plus z pewnością zadziałała społeczna izolacja i większa ilość czasu poświęcana...
W środę, 28 lipca 2021 r. o godz. 7:00 rano „Gazeta Wyborcza” uruchomi serwis internetowy poświęcony Rybnikowi i okolicom. To kolejne miejsce w Polsce, w którym obecni będą dziennikarze Wyborcza.pl - zespół w Rybniku stworzą Adrian Karpeta oraz Arkadiusz Biernat, wspierani przez redakcję „Gazety Wyborczej Katowice”. Wcześniej w tym roku ruszyły...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764