logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Publicis Groupe pierwsi w Polsce z certyfikacją Tiktok Academy 2021

  PR 14.06.2021, przeczytano 842 razy

Ponad 170 pracowników Agencji i praktyk biznesowych Publicis Groupe Polska, jako pierwszych w kraju, ukończyło globalny program edukacyjny "TikTok Academy". To kolejny krok w zacieśnianiu partnerstwa biznesowego Grupy Publicis z jedną z najdynamiczniej rozwijających się platform społecznościowych na świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/publicis-groupe-pierwsi-w-polsce-z-certyfikacja-tiktok-academy-2021,391900,artykul.html

- Cieszymy się, że eksperci Publicis Groupe dostrzegli nasz wyjątkowy program "TikTok Academy" i ukończyli go z sukcesem, otrzymując certyfikaty. W trakcie trzech intensywnych dni spotkań zespół TikToka podzielił się z nimi wiedzą z zakresu wprowadzenia marki na platformę, bezpieczeństwa, najlepszych praktyk, produktów, narzędzi i case studies, a także opowiedział o reklamach aukcyjnych. Pozwoli im to w pełni wykorzystać możliwości platformy i zapewnić markom jak najlepsze wyniki, jednocześnie dbając o najlepsze doświadczenia użytkowników platformy. Po pierwszych spotkaniach skierowanych do zespołów Httpool Regionu Europy Centralnej oraz Publicis Groupe Polska, chcemy rozwijać nasz program i zapraszać do udziału w nim kolejne agencje – komentuje Sylwia Chada, General Manager, TikTok w Polsce i Europie Centralnej.

Program TikTok Academy przeznaczony jest dla wybranych, czołowych agencji marketingowych na świecie. Ma na celu zapewnienie kompleksowej wiedzy i wsparcie w prowadzeniu komunikacji i działań reklamowych dopasowanych do specyfiki kanału oraz oczekiwań użytkowników TikToka. Za działania paid social odpowiada w Grupie Publicis agencja marketingu efektywnościowego Performics. TikTok Academy to cykl interaktywnych warsztatów przeznaczonych dla zespołów strategicznych, mediowych oraz kreatywnych, dlatego program szkoleniowy TikToka objął całą Publicis Groupe Polska – agencje kreatywne, mediowe i praktyki biznesowe tj. Data Science.

Spotkania z Publicis Group obejmowały trzy dni szkoleń. Każdy dzień podzielony był na sekcje tematyczne. Marketerzy mieli rownież okazję wykorzystać wiedzę budowania strategii w praktyce podczas warsztatów kreatywnych. W ostatnim dniu Akademii marketerzy podeszli do testu wiedzy oraz certyfikacji "TikTok Academy". Certyfikaty zostały przyzane 171 pracowikom Grupy Publicis.

- Partnerstwa ze światowymi gigantami społecznościowymi dają realne korzyści dla nas i naszych Klientów w postaci dostępu w pierwszej kolejności do technologicznych nowości tzw. „bet”, analityki, szkoleń i warsztatów. W taki sposób od lat budujemy nasze partnerstwo m.in. z Facebookiem, a teraz intensywnie rozwijamy z TikTokiem. Realizowane przez nas kampanie uznawane są za jedne z najlepszych zarówno przez Facebooka jak i TikToka i publikowane w formie referencyjnych case study na obu platformach – komentuje Jakub Bielerzewski, Dyrektor Generalny Performics.

W 2020 roku, jako pierwsza agencja na polskim rynku, Performics został Partnerem Premium (najwyższe wyróżnienie) w programie Facebook Marketing Partners.

Źródło: Publicis Groupe

www.publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764