logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Publicis Groupe Polska hubem digitalowym koncernu Stellantis w regionie

  PR 11.05.2021, przeczytano 642 razy

Interdyscyplinarny zespół One Team Stellantis, utworzony w ramach Publicis Groupe Polska, będzie odpowiadał za szeroko pojęte działania digitalowe koncernu Stellantis. Obsługą Stellantis na rynki Polski, Węgier, Czech, Słowacji i Serbii zajmą się eksperci z agencji Starcom, Performics i Leo Burnett.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/publicis-groupe-polska-hubem-digitalowym-koncernu-stellantis-w-regionie,391409,artykul.html

Decyzja Stellantis o zmianie partnera biznesowego w obszarze digitalu została podjęta w efekcie przetargu i podyktowana była chęcią większej synergii pomiędzy mediami, technologią, kreacją i działaniami w mediach cyfrowych. Pierwsze wspólne projekty zaczęły być realizowane już w kwietniu br.

- Idea tego przetargu jest spójna z naszym myśleniem o roli nowoczesnej agencji marketingowej w rozwijaniu biznesu Klientów. Cieszymy się, że możemy wziąć odpowiedzialność za budowanie pozytywnych doświadczeń z markami Stellantis w tak wielu obszarach, od mediów, poprzez kreację digitalową, SEM i SEO, po CRM i serwisy internetowe. W ten sposób możemy udowodnić skuteczność współpracy naszych Agencji, działających w modelu operacyjnym Power of One, z tak wymagającym klientem jak Stellantis. Jeszcze raz dziękuję Klientowi za zaufanie i gratuluję całemu zespołowi One Team Stellantis tak fascynujących wyzwań – komentuje Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe w Polsce, na Ukrainie i w krajach bałtyckich.

Zespół One Team Stellantis w zakresie mediów obsługiwał będzie wszystkie aktywne marki Stellantis w Polsce (min. Jeep, Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo, Abarth, Maserati, Citroën, DS Automobiles, Opel, Peugeot, Free2Move, Spoticar).

W zakresie SEM/SEO, CRM, kreacji do digitalu i obsługi social mediów oraz stron internetowych Jeep, Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo, Abarth. Dotychczas zajmowała się tym firma Accenture.

Obsługą mediową koncernu Stellantis zajmować się będzie Starcom, który od 2016 roku pracuje dla FCA, a teraz przejmie również budżet mediowy PSA od agencji mediowej MediaCom Warszawa.

Agencja Leo Burnett Warszawa od 2004 roku odpowiada za działania marketingowe z obszaru ATL i BTL marek FCA (Fiat, Fiat Professional, Jeep oraz Abarth). Obecnie przejmując realizację kampanii digitalowych (kampanie display, web, social media, CRM) obsługuje dotychczas prowadzone marki oraz dodatkowo Alfa Romeo i Mopar.

Źródło: Publicis Groupe

www.publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764