logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Publicis Groupe Polska hubem digitalowym koncernu Stellantis w regionie

  PR 11.05.2021, przeczytano 710 razy

Interdyscyplinarny zespół One Team Stellantis, utworzony w ramach Publicis Groupe Polska, będzie odpowiadał za szeroko pojęte działania digitalowe koncernu Stellantis. Obsługą Stellantis na rynki Polski, Węgier, Czech, Słowacji i Serbii zajmą się eksperci z agencji Starcom, Performics i Leo Burnett.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/publicis-groupe-polska-hubem-digitalowym-koncernu-stellantis-w-regionie,391409,artykul.html

Decyzja Stellantis o zmianie partnera biznesowego w obszarze digitalu została podjęta w efekcie przetargu i podyktowana była chęcią większej synergii pomiędzy mediami, technologią, kreacją i działaniami w mediach cyfrowych. Pierwsze wspólne projekty zaczęły być realizowane już w kwietniu br.

- Idea tego przetargu jest spójna z naszym myśleniem o roli nowoczesnej agencji marketingowej w rozwijaniu biznesu Klientów. Cieszymy się, że możemy wziąć odpowiedzialność za budowanie pozytywnych doświadczeń z markami Stellantis w tak wielu obszarach, od mediów, poprzez kreację digitalową, SEM i SEO, po CRM i serwisy internetowe. W ten sposób możemy udowodnić skuteczność współpracy naszych Agencji, działających w modelu operacyjnym Power of One, z tak wymagającym klientem jak Stellantis. Jeszcze raz dziękuję Klientowi za zaufanie i gratuluję całemu zespołowi One Team Stellantis tak fascynujących wyzwań – komentuje Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe w Polsce, na Ukrainie i w krajach bałtyckich.

Zespół One Team Stellantis w zakresie mediów obsługiwał będzie wszystkie aktywne marki Stellantis w Polsce (min. Jeep, Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo, Abarth, Maserati, Citroën, DS Automobiles, Opel, Peugeot, Free2Move, Spoticar).

W zakresie SEM/SEO, CRM, kreacji do digitalu i obsługi social mediów oraz stron internetowych Jeep, Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo, Abarth. Dotychczas zajmowała się tym firma Accenture.

Obsługą mediową koncernu Stellantis zajmować się będzie Starcom, który od 2016 roku pracuje dla FCA, a teraz przejmie również budżet mediowy PSA od agencji mediowej MediaCom Warszawa.

Agencja Leo Burnett Warszawa od 2004 roku odpowiada za działania marketingowe z obszaru ATL i BTL marek FCA (Fiat, Fiat Professional, Jeep oraz Abarth). Obecnie przejmując realizację kampanii digitalowych (kampanie display, web, social media, CRM) obsługuje dotychczas prowadzone marki oraz dodatkowo Alfa Romeo i Mopar.

Źródło: Publicis Groupe

www.publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764