logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Publicis Groupe przejmuje Vivnetworks

  PR 14.11.2022, przeczytano 431 razy

Publicis Groupe ogłosiła przejęcie VIVnetworks, wiodącej agencji marketingu afiliacyjnego w Europie Środkowej i Wschodniej. ViVnetworks zostanie zintegrowana z platformą marketingu efektywnościowego Publicis Groupe - CJ.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/publicis-groupe-przejmuje-vivnetworks,397966,artykul.html

Marketing afiliacyjny jest ważną częścią ekosystemu commerce, dzięki połączeniu technologii i partnerstw biznesowych, które umożliwiają tworzenie angażujących doświadczeń zakupowych. Globalne wydatki na reklamę w obszarze marketingu afiliacyjnego wynoszą obecnie 14 miliardów dolarów i rosną, a w 2024 roku mają wynieść 15,7 miliarda dolarów.

VIVnetworks z portfolio ponad 900 sprzedawców w 27 krajach, pomaga markom e-commerce w skalowaniu działań marketingowych, wspierając wzrost sprzedaży online i rozwój biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej i na świecie. Agencja zostanie zintegrowana z globalną platformą marketingu efektywnościowego Publicis Groupe – CJ. W efekcie powstanie największa na świecie platforma performance marketingu wykorzystująca afiliacje. Wykorzystanie synergii VIVnetworks i CJ z niedawno nabytymi przez Publicis Groupe podmiotami Profitero i CitrusAd oraz Epsilonem, pozwoli pogłębić wiedzę o konsumencie i produktach, co przełoży się na możliwość dokładniejszej personalizacji benefitów marki we wszystkich punktach styku na ścieżce zakupowej i dzięki temu jeszcze bardziej wzmocni ofertę Grupy w dziedzinie e-commerce. Publicis Groupe, działając w modelu operacyjnym Power of One, zapewni swoim klientom szybki i prosty dostęp do najlepszych rozwiązań, usług i technologii w dziedzinie marketingu afiliacyjnego.

Połączenie możliwości CJ i VIVnetworks, które współpracują ze sobą z sukcesem od dziesięciu lat, ma pozwolić globalnym markom i wydawcom szybciej rozwijać się na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej i jednocześnie firmom z tego regionu ułatwić ekspansję międzynarodową. Centrum kompetencji marketingu afiliacyjnego Publicis Groupe CEE będzie wspierać klientów wiedzą strategiczną, analityczną, produktową oraz pomagać zapobiegać nieuczciwym praktykom.

VIVnetworks zostanie zintegrowane z CJ w Europie kontynentalnej i będzie działać pod kierownictwem Tobiasa Allgeyera, Senior Vice Presidenta CJ na region EMEA, z siedzibą w Monachium. Założyciele VIVnetworks, Vladan Hejnic, CEO i Robert Studený, COO, dołączą do kadry zarządzającej CJ na Europę Środkową i Wschodnią.

 - CJ rozpoczął współpracę z VIVnetworks dziesięć lat temu, korzystając z ogromnego doświadczenia agencji w marketingu afiliacyjnym w Europie Środkowo-Wschodniej. Dzisiaj mogę tylko potwierdzić, że jest to ogromny sukces. VIVnetworks rozwinęła się i zbudowała doświadczenie nie tylko w tym regionie, ale osiągnęła dojrzałość na tle całego rynku afiliacyjnego na świecie. Teraz, łącząc siły pod wspólnym parasolem CJ, będziemy pomagać naszym klientom, wydawcom oraz agencjom, osiągać sukces w działaniach commerce’owych, bazując na unikatowej, regionalnej i globalnej ekspertyzie w zakresie marketingu efektywnościowego, wspieranego analityką, technologią i partnerstwami biznesowymi - powiedział Mayuresh Kshetramade, CEO CJ.

- Integracja VIVnetworks w ramach CJ oznacza połączenie ogromnego doświadczenia i kompetencji. CJ jest globalną siecią performance marketingu i platformą technologiczną z doświadczeniem na lokalnych rynkach w skali globalnej. Dołączając do CJ, zespół VIVnetworks wzmocni tę ekspertyzę, stając się główną siłą w Europie Środkowo -Wschodniej, co przyniesie korzyści VIVnetworks, CJ i globalnym klientom Publicis Groupe. Nasi reklamodawcy będą mogli korzystać nie tylko ze sprawdzonych w działaniu, opartych na najbardziej aktualnych tendencjach insightów, najlepszych praktyk i wiedzy z lokalnych rynków całego świata, ale także z bogatego doświadczenia Publicis Groupe w obszarze transformacji commerce, którą eksperci CJ posiadają w obszarach data science, produktów, rozwoju wydawców i prewencji nieuczciwym praktykom – powiedział Vladan Hejnic, założyciel i  CEO VIVnetworks.

Źródło: Publicis Groupe

www.publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764