logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Publicis Groupe uruchomił program szkoleniowy Think Data

  PR 04.02.2022, przeczytano 405 razy

Publicis Groupe wprowadził wewnętrzny, autorski program szkoleniowy Think Data, który ma na celu wzmocnienie kompetencji Talentów w zakresie danych, badań oraz analityki. Inicjatywa stworzona i prowadzona przez zespół Data Science Publicis Groupe przeznaczona jest dla wszystkich pracowników Grupy w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/publicis-groupe-uruchomil-program-szkoleniowy-think-data,394648,artykul.html

Program szkoleniowy Think Data powstał w odpowiedzi na potrzeby agencji i ich Klientów oraz jest wynikiem konsultacji i współpracy pomiędzy agencjami z Grupy, a zespołami Data Science Publicis Groupe i Capability (odpowiedzialnym za programy szkoleniowe w Grupie Publicis).

- Zgodnie z ideą Data@Heart, budujemy w Publicis Groupe kulturę pracy i realizacji projektów w oparciu o szeroko rozumiane dane i kompetencje analityczne. Dążymy do tego, żeby absolutnie każdy z blisko 1500 Talentów pracujących w Grupie miał świadomość, na jakie wyzwania biznesowe naszych Klientów może szybko odpowiedzieć wykorzystując źródła danych i dostępne narzędzia. Program Think Data składa się w tym momencie z pięciu modułów, ale trwają już pracę nad kolejnymi, dostosowanymi do zmieniających się potrzeb rynku, poziomu zaawansowania wiedzy i ścieżki kariery pracownika oraz oczekiwań naszych klientów - mówi Anna Sakowicz, Chief Data & Analytics Officer w Publicis Groupe.

Think Data podzielony jest obecnie na pięć obszarów merytorycznych, które obejmują moduły przeznaczone zarówno dla początkujących, jak i osób wykorzystujących już dane w codziennej pracy. Uczestnicy szkoleń zapoznają się z całym ekosystemem danych, dowiadują, gdzie ich szukać, jak interpretować i pokazywać, poznają podstawy badań i analityki, otrzymują również praktyczną wiedzę, jak rozwiązywać problemy Klientów przy pomocy danych. Osobną sekcję stanowi wiedza na temat elementów ekosystemu Google oraz podstawy AdTech i MarTech.

W programie może wziąć udział każdy spośród blisko 1500 Publicis Groupe, zarówno w agencjach kreatywnych (Leo Burnett, Saatchi&Saatchi, Publicis Worldwide, LiquidThread), mediowych (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), PR (MSL, Publicis Consultance), commerce’owo – produkcyjnych (Publicis Commerce & Production, Prodigious), jak i departamentach specjalistycznych, takich jak PMX. Think Data jest częścią kompleksowego programu rozwoju kompetencji Publicis Groupe, tworzonego lokalnie i globalnie (Marcel Classes), łącznie obejmującego kilkaset kursów w różnych dziedzinach marketingu i biznesu.

Źródło: Publicis Groupe

www.publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764