logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Publicis Groupe wprowadza na rynek markę Yotta

  PR 21.09.2022, przeczytano 526 razy

Publicis Groupe tworzy nową kategorię firm zajmujących się doradztwem i wdrożeniami rozwiązań wspierających rozwój biznesu przedsiębiorstw, przez wykorzystanie danych i technologii. Yotta oferuje klientom dostęp do wiedzy, doświadczenia i narzędzi, tworzonych przez kilkanaście lat, z których dotychczas korzystały firmy współpracujące z agencjami Publicis Groupe. Dyrektorką generalną agencji Yotta jest Anna Sakowicz, Chief Data & Analytics Officer w Publicis Groupe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/publicis-groupe-wprowadza-na-rynek-marke-yotta,397283,artykul.html

Utworzenie agencji Yotta jest odpowiedzią na rosnący popyt na kompleksowe usługi związane z wykorzystaniem danych i technologii w działaniach marketingowych oraz jednocześnie naturalną konsekwencją dynamicznego rozwoju kompetencji analityczno-badawczych w Publicis Groupe.

– Nasi klienci wiedzą, że dogłębna wiedza na temat biznesu, komunikacji, marki i konsumentów, jest fundamentem wszystkich działań, które dla nich realizujemy. Zdajemy sobie sprawę, jak ogromnym wyzwaniem dla firm jest osiągnięcie dojrzałości w wykorzystaniu digitalu, analityki, danych i technologii w marketingu i sprzedaży. Jednocześnie wiemy, że innej drogi do rozwoju biznesu po prostu nie ma, dlatego w ostatnich latach tak mocno postawiliśmy na rozwój własnych kompetencji w tych dziedzinach. Cieszę się, że dzisiaj procentuje to narodzinami agencji Yotta, która ma ambicje kształtować rynek analityki, badań i technologii w marketingu – mówi Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe w Polsce, krajach bałtyckich i w Ukrainie.

Yotta to niemal stuosobowy zespół konsultantów, analityków, badaczy oraz specjalistów od technologii marketingowych i reklamowych, posiadających wieloletnie doświadczenie w pracy dla najbardziej wymagających polskich i międzynarodowych klientów.

- Yotta tworzy nową kategorię agencji doradczo-wdrożeniowych. Oferujemy nie tylko doradztwo biznesowe, ale bierzemy odpowiedzlaność za wdrożenia tych rekomendacji. Jako praktycy potrafimy nie tylko doradzić, co powinno być zrobione, ale jesteśmy w stanie taki projekt przenieść na poziom operacyjny – mówi Anna Sakowicz, Chief Data & Analytics Officer i Dyrektorka Generalna w Yotta oraz dodaje – I mamy konkretne dowody, że takie podejście jest skuteczne. Zarząd firmy otrzyma od nas rekomendacje strategicznych kierunków rozwoju, dowie się co należy zrobić w krótkiej i długiej perspektywie. Wskażemy w co inwestować, jak zwiększyć efektywność działań komunikacyjnych, jakie technologie wdrożyć, jakie dane monitorować, jak je łączyć, gdzie i jaką wiedzę pozyskać o konsumencie oraz jak te punkty połączyć w spójną całość, przekładającą się na pożądane efekty biznesowe. Z wnioskami przyjdziemy do konkretnych działów i specjalistów, gotowi by wspólnie z nimi wdrażać uzgodnione z zarządem rozwiązania.

Oferta agencji Yotta stworzona została wokół wyzwań, z jakimi muszą mierzyć się prezesi, szefowie marketingu czy technologii, w następujących kategoriach:

  1. Biznes – gdzie YOTTA przedstawiać będzie rekomendacje i wdrożenia oparte o technologie i dane, dopasowane do potrzeb biznesowych klientów, pozwalające skutecznie wyprzedzić konkurencję
  2. Marka – w tym obszarze przedstawiane będą rekomendacje i wdrożenia mające pozytywny wpływ na brand, na budowanie jego siły oraz atrybutów, rozwiązania pozwalające na monitorowanie i reagowanie na zmieniające się trendy, postawy i zachowania konsumentów.
  3. Komunikacja – tworzone będą rekomendacje i wdrożenia mające na celu zmaksymalizowanie zwrotu z inwestycji, dzięki przeanalizowaniu i zrozumieniu wpływu poszczególnych elementów komunikacji marketingowej na cele biznesowe.
  4. Konsument – Yotta koncentrować się będzie w tym obszarze na rekomendacjach i wdrożeniach poprawiające jakość prowadzonej komunikacji z konsumentami, wpływające w efekcie na ich doświadczenia z marką marki i przynoszące poprawę wszystkich KPI biznesowych.

– Oczywiście na rynku działają firmy, specjalizujące się w poszczególnych tematach, którymi my się zajmujemy, ale to my te specjalizacje w unikatowy sposób połączyliśmy. Jesteśmy częścią Publicis Groupe, od lat stanowimy centrum działań analitycznych, badawczych i technologicznych prowadzonych dla klientów agencji mediowych, kreatywnych, performence’owych, commerce’owych, digitalowych, influencerskich i PRowych. Dzięki temu Yotta potrafi patrzeć na biznes z tych wszystkich perspektyw, łączyć je i potęgować wiedzę z nich płynącą. Przez lepsze zrozumienie ludzkich zachowań oraz wdrażanie adekwatnych rozwiązań technologicznych mamy realny wpływ na wzrost biznesu klientów – dodaje Anna Sakowicz

Yotta, jako agencja doradczo-wdrożeniowa, będzie nową marką w portfolio Publicis Groupe w Polsce obok innych agencji działających w kluczowych dla marketingu obszarach kompetencyjnych: Creative & Content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious) oraz Investment.

Źródło: Publicis Groupe

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Izabela Albrychiewicz awansuje na stanowisko CEO Groupm CEE
GroupM, medialna grupa inwestycyjna WPP, powołała Izabelę Albrychiewicz na stanowisko CEO GroupM CEE. Region, którym zarządzać będzie dotychczasowa CEO GroupM Poland, obejmuje 10 rynków: Chorwację, Czechy, Bośnię i Hercegowinę, Węgry, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię i Ukrainę.
Rankomat.pl promuje bezpieczne wakacje z polisą turystyczną
Przed nami rekordowe lato pod względem wakacyjnych wyjazdów. Od początku roku wycieczkę zagraniczną z biurem podróży kupiło o 40% osób więcej niż w tym samym okresie 2019 roku – ostatnim przed pandemią COVID-19. W odpowiedzi na wzmożone zainteresowanie wyjazdami, multiporównywarka ubezpieczeń i usług finansowych rankomat.pl startuje z wakacyjną...
Kampania Converse we współpracy ze społecznością LGBTQIA+
Converse zaprasza na wielką imprezę w warszawskim klubie Sogo. Streetwearowa marka po raz kolejny wypuszcza kolekcję Pride, której twarzami są osoby reprezentujące społeczność LGBTQIA+. Oprócz specjalnej kolekcji butów i ubrań, Converse zaplanował liczne inicjatywy i aktywacje skierowane do szerokiego grona odbiorców.
„Drugi człowiek zmienia wszystko”: kampania na rzecz osamotnionych seniorów z udziałem polskich gwiazd
Jak możemy pomóc samotnym osobom starszym? Stowarzyszenie mali bracia Ubogich odpowiada na to pytanie w jubileuszowej akcji pod hasłem “Drugi człowiek zmienia wszystko”. Na jubileuszowej stronie Stowarzyszenie opublikowało raport z najnowszego badania o samotności wśród osób 80+ oraz podcast z udziałem podopiecznych. W kampanii wzięli udział Edyta...
Cape Morris, agencja kreatywno-strategiczna nawiązała współpracę z marką Morliny, należącą do spółki Animex, polskiego producenta mięs i wędlin. Agencja odpowiedzialna będzie za wdrożenie nowej strategii komunikacji w social media od maja 2023 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764