logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Publicis Groupe wprowadza na rynek markę Yotta

  PR 21.09.2022, przeczytano 823 razy

Publicis Groupe tworzy nową kategorię firm zajmujących się doradztwem i wdrożeniami rozwiązań wspierających rozwój biznesu przedsiębiorstw, przez wykorzystanie danych i technologii. Yotta oferuje klientom dostęp do wiedzy, doświadczenia i narzędzi, tworzonych przez kilkanaście lat, z których dotychczas korzystały firmy współpracujące z agencjami Publicis Groupe. Dyrektorką generalną agencji Yotta jest Anna Sakowicz, Chief Data & Analytics Officer w Publicis Groupe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/publicis-groupe-wprowadza-na-rynek-marke-yotta,397283,artykul.html

Utworzenie agencji Yotta jest odpowiedzią na rosnący popyt na kompleksowe usługi związane z wykorzystaniem danych i technologii w działaniach marketingowych oraz jednocześnie naturalną konsekwencją dynamicznego rozwoju kompetencji analityczno-badawczych w Publicis Groupe.

– Nasi klienci wiedzą, że dogłębna wiedza na temat biznesu, komunikacji, marki i konsumentów, jest fundamentem wszystkich działań, które dla nich realizujemy. Zdajemy sobie sprawę, jak ogromnym wyzwaniem dla firm jest osiągnięcie dojrzałości w wykorzystaniu digitalu, analityki, danych i technologii w marketingu i sprzedaży. Jednocześnie wiemy, że innej drogi do rozwoju biznesu po prostu nie ma, dlatego w ostatnich latach tak mocno postawiliśmy na rozwój własnych kompetencji w tych dziedzinach. Cieszę się, że dzisiaj procentuje to narodzinami agencji Yotta, która ma ambicje kształtować rynek analityki, badań i technologii w marketingu – mówi Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe w Polsce, krajach bałtyckich i w Ukrainie.

Yotta to niemal stuosobowy zespół konsultantów, analityków, badaczy oraz specjalistów od technologii marketingowych i reklamowych, posiadających wieloletnie doświadczenie w pracy dla najbardziej wymagających polskich i międzynarodowych klientów.

- Yotta tworzy nową kategorię agencji doradczo-wdrożeniowych. Oferujemy nie tylko doradztwo biznesowe, ale bierzemy odpowiedzlaność za wdrożenia tych rekomendacji. Jako praktycy potrafimy nie tylko doradzić, co powinno być zrobione, ale jesteśmy w stanie taki projekt przenieść na poziom operacyjny – mówi Anna Sakowicz, Chief Data & Analytics Officer i Dyrektorka Generalna w Yotta oraz dodaje – I mamy konkretne dowody, że takie podejście jest skuteczne. Zarząd firmy otrzyma od nas rekomendacje strategicznych kierunków rozwoju, dowie się co należy zrobić w krótkiej i długiej perspektywie. Wskażemy w co inwestować, jak zwiększyć efektywność działań komunikacyjnych, jakie technologie wdrożyć, jakie dane monitorować, jak je łączyć, gdzie i jaką wiedzę pozyskać o konsumencie oraz jak te punkty połączyć w spójną całość, przekładającą się na pożądane efekty biznesowe. Z wnioskami przyjdziemy do konkretnych działów i specjalistów, gotowi by wspólnie z nimi wdrażać uzgodnione z zarządem rozwiązania.

Oferta agencji Yotta stworzona została wokół wyzwań, z jakimi muszą mierzyć się prezesi, szefowie marketingu czy technologii, w następujących kategoriach:

  1. Biznes – gdzie YOTTA przedstawiać będzie rekomendacje i wdrożenia oparte o technologie i dane, dopasowane do potrzeb biznesowych klientów, pozwalające skutecznie wyprzedzić konkurencję
  2. Marka – w tym obszarze przedstawiane będą rekomendacje i wdrożenia mające pozytywny wpływ na brand, na budowanie jego siły oraz atrybutów, rozwiązania pozwalające na monitorowanie i reagowanie na zmieniające się trendy, postawy i zachowania konsumentów.
  3. Komunikacja – tworzone będą rekomendacje i wdrożenia mające na celu zmaksymalizowanie zwrotu z inwestycji, dzięki przeanalizowaniu i zrozumieniu wpływu poszczególnych elementów komunikacji marketingowej na cele biznesowe.
  4. Konsument – Yotta koncentrować się będzie w tym obszarze na rekomendacjach i wdrożeniach poprawiające jakość prowadzonej komunikacji z konsumentami, wpływające w efekcie na ich doświadczenia z marką marki i przynoszące poprawę wszystkich KPI biznesowych.

– Oczywiście na rynku działają firmy, specjalizujące się w poszczególnych tematach, którymi my się zajmujemy, ale to my te specjalizacje w unikatowy sposób połączyliśmy. Jesteśmy częścią Publicis Groupe, od lat stanowimy centrum działań analitycznych, badawczych i technologicznych prowadzonych dla klientów agencji mediowych, kreatywnych, performence’owych, commerce’owych, digitalowych, influencerskich i PRowych. Dzięki temu Yotta potrafi patrzeć na biznes z tych wszystkich perspektyw, łączyć je i potęgować wiedzę z nich płynącą. Przez lepsze zrozumienie ludzkich zachowań oraz wdrażanie adekwatnych rozwiązań technologicznych mamy realny wpływ na wzrost biznesu klientów – dodaje Anna Sakowicz

Yotta, jako agencja doradczo-wdrożeniowa, będzie nową marką w portfolio Publicis Groupe w Polsce obok innych agencji działających w kluczowych dla marketingu obszarach kompetencyjnych: Creative & Content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious) oraz Investment.

Źródło: Publicis Groupe

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IAB HowTo: AI in action. Zastosowanie sztucznej inteligencji w marketingu
Digital marketing zdążył już polubić się z AI na dobre – personalizacja, automatyzacja, chatboty, to tylko część narzędzi rewolucjonizujących sposoby prowadzenia kampanii. Sztuczna inteligencja nie przestaje jednak rzucać marketerom wyzwań i budzić wątpliwości, szczególnie w czasie nowych regulacji związanych z postępującą ekspansją AI. Konferencja IAB HowTo...
Cukier Królewski i Fundacja Weź Pomóż łączą siły
Mija już rok od kiedy marka Cukier Królewski i Fundacja Weź Pomóż uruchomiły 5 lodówek społecznych. Charakterystyczne zielono-czerwone jadłodzielnie działają w województwie dolnośląskim i opolskim. Teraz „Królewski” i wrocławska fundacja ponownie łączą siły, aby pomagać. Do 15 grudnia potrwa akcja „Obudź w sobie...
Raport This Year Next Year: GroupM o rynku reklamy 2025
GroupM (część WPP), w swoim cyklicznym raporcie „This Year Next Year”, podsumowującym mijający rok i prognozującym trendy na kolejny, opublikowało najnowsze prognozy dla światowych rynków reklamowych. Szacowana dynamika rynku reklamowego w 2024 roku to aż 9,5%, a dzięki temu jego wartość wzrosła w 2024 r. globalnie do ponad 1 biliona dolarów (i to...
Woda opadła, psy zostały. Jak pomóc?
Nie udało nam się niczego uratować, z wyjątkiem naszych podopiecznych”. To głos schronisk, które ucierpiały najbardziej podczas powodzi. Potrzeby są ogromne, szczególnie w obliczu zimy, która jest najtrudniejszym czasem w roku dla bezdomnych zwierząt. Ruszyła akcja „Woda opadła, psy zostały.”. Pomóc można, wspierając zbiórkę na...
Teatr KTO wykorzystał awarię Facebooka do promocji spektaklu
Użytkownicy Facebooka, Messengera, Instagrama i Whatsappa w środę wieczorem masowo zaczęli zgłaszać awarię platform. Zbiegło się to w czasie z premierą „Teorii zmęczenia” w reżyserii Bartłomieja Juszczaka w krakowskim Teatrze KTO.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764