logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Publicis Groupe wśród zaawansowanych partnerów Google

  PR 21.11.2023, przeczytano 639 razy

Publicis Groupe uzyskało certyfikację wszystkich głównych narzędzi Google w obszarze Google Marketing Platform, dołączając tym samym do wąskiego grona najbardziej zaawansowanych partnerów tej platformy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/publicis-groupe-wsrod-zaawansowanych-partnerow-google,402156,artykul.html

Publicis Groupe Polska jest równocześnie pierwszą międzynarodową grupą reklamową w regionie EMEA, która uzyskała wszystkie najważniejsze certyfikacje: Google Analytics, Conversion Optimization, Campaign Manager, Creative, Display Video 360 oraz Search Ads 360.

- Certyfikaty, które właśnie otrzymaliśmy, potwierdziły naszą zaawansowaną ekspertyzę nie tylko w wykorzystaniu platformy GMP w zakupie i optymalizacji kampanii. Dowodzimy również umiejętności w obszarze szeroko pojętego konsultingu technologicznego i nowoczesnych rozwiązań analitycznych – mówi Rafał Muciński, programmatic & platforms strategy director w Publicis Groupe - To jest kolejny, ważny krok w rozwoju kompetencji technologicznych naszej organizacji. Jednocześnie już rozpoczęliśmy proces certyfikacji w obszarze Google Cloud Platform, a dzięki łatwemu dostępowi do globalnych zasobów i doświadczenia Publicis Groupe, już dziś jesteśmy strategicznym partnerem Google w Polsce i regionie EMEA.

W proces certyfikacji zaangażowani byli eksperci ze wszystkich agencji i praktyk Publicis Groupe, w tym między innymi PMX, Yotta, Zenith, Performics, Starcom, Leo Burnett i Spark Foundry.

- Publicis Groupe zawsze wyróżniał najwyższy poziom dostarczanych usług z obszaru digital i analytics. Cieszymy się, że teraz znalazło to potwierdzenie również w postaci certyfikacji. Doceniamy, że Publicis Groupe konsekwentnie realizuje swoją strategie bycia partnerem dla klienta w biznesie przez zdobywanie kluczowych kompetencji jutra – dodaje Damian Huba, Head of GMP Partnerships w regionie CEE.

Google Marketing Platform to narzędzie reklamy i analityki online, które pomaga łączyć każdy etap ścieżki cyfrowej użytkownika, tworzy jeden ekosystem do zarządzania zakupem mediów, analizą danych i pomiarem jakości kampanii. Platforma rozwiązuje przy tym współczesne wyzwania marketingu cyfrowego - automatyzacji działań marketingowych, pozyskiwania danych ze wszystkich kanałów sprzedaży przy jednoczesnym poszanowaniu prywatności użytkownika, ich segmentacji i analityki.

Źródło: Publicis Groupe Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agata Palmowska w agencji Garden of Words  Group
Do zespołu Garden od Words Groups dołączyła Agata Palmowska, liderka kreatywna z ponad 17-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Będzie odpowiedzialna za rozwój działu kreacji jako Head of Creative Team w digitalowej spółce Great Minds, należącej do Garden of Words Group. 
Krzysztof Mocek z nową funkcją w dentsu Central Europe
Dentsu ogłasza powołanie zintegrowanego zespołu kreatywnego dla Europy Centralnej – obejmującej byłe regiony CEE i DACH – jako część ogłoszonej w grudniu 2024 strategii integracji struktur, kierowanej przez Sławomira Stępniewskiego, CEO Central Europe & Poland.
Bartosz Majkowski dołącza do Prodigious Poland
Do zespołu produkcji Prodigious Poland dołączył Bartosz Majkowski. Na stanowisku Production Managera odpowiadać będzie za realizację produkcji wideo oraz sesji fotograficznych.
Grupa Agora zmienia zarządy Wyborczej i Eurozetu
Grupa Agora wprowadza zmiany w zarządach swoich dwóch kluczowych obszarów mediowych – Wyborczej i Grupy Eurozet. Dotychczasowi prezesi spółek przechodzą do nowych rad nadzorczych, oddając stery operacyjne doświadczonym menedżerom z wewnątrz organizacji. To kolejny etap procesu dostosowywania modelu zarządzania do skali i różnorodności...
Katarzyna Tymczyszyn-Bębenek Dyrektorem ds. Produkcji w Empik Go
Od czerwca 2025 do zespołu Empik Go na stanowisku Dyrektora ds. Produkcji dołączyła Katarzyna Tymczyszyn-Bębenek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764