logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Publicis Groupe wśród zaawansowanych partnerów Google

  PR 21.11.2023, przeczytano 443 razy

Publicis Groupe uzyskało certyfikację wszystkich głównych narzędzi Google w obszarze Google Marketing Platform, dołączając tym samym do wąskiego grona najbardziej zaawansowanych partnerów tej platformy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/publicis-groupe-wsrod-zaawansowanych-partnerow-google,402156,artykul.html

Publicis Groupe Polska jest równocześnie pierwszą międzynarodową grupą reklamową w regionie EMEA, która uzyskała wszystkie najważniejsze certyfikacje: Google Analytics, Conversion Optimization, Campaign Manager, Creative, Display Video 360 oraz Search Ads 360.

- Certyfikaty, które właśnie otrzymaliśmy, potwierdziły naszą zaawansowaną ekspertyzę nie tylko w wykorzystaniu platformy GMP w zakupie i optymalizacji kampanii. Dowodzimy również umiejętności w obszarze szeroko pojętego konsultingu technologicznego i nowoczesnych rozwiązań analitycznych – mówi Rafał Muciński, programmatic & platforms strategy director w Publicis Groupe - To jest kolejny, ważny krok w rozwoju kompetencji technologicznych naszej organizacji. Jednocześnie już rozpoczęliśmy proces certyfikacji w obszarze Google Cloud Platform, a dzięki łatwemu dostępowi do globalnych zasobów i doświadczenia Publicis Groupe, już dziś jesteśmy strategicznym partnerem Google w Polsce i regionie EMEA.

W proces certyfikacji zaangażowani byli eksperci ze wszystkich agencji i praktyk Publicis Groupe, w tym między innymi PMX, Yotta, Zenith, Performics, Starcom, Leo Burnett i Spark Foundry.

- Publicis Groupe zawsze wyróżniał najwyższy poziom dostarczanych usług z obszaru digital i analytics. Cieszymy się, że teraz znalazło to potwierdzenie również w postaci certyfikacji. Doceniamy, że Publicis Groupe konsekwentnie realizuje swoją strategie bycia partnerem dla klienta w biznesie przez zdobywanie kluczowych kompetencji jutra – dodaje Damian Huba, Head of GMP Partnerships w regionie CEE.

Google Marketing Platform to narzędzie reklamy i analityki online, które pomaga łączyć każdy etap ścieżki cyfrowej użytkownika, tworzy jeden ekosystem do zarządzania zakupem mediów, analizą danych i pomiarem jakości kampanii. Platforma rozwiązuje przy tym współczesne wyzwania marketingu cyfrowego - automatyzacji działań marketingowych, pozyskiwania danych ze wszystkich kanałów sprzedaży przy jednoczesnym poszanowaniu prywatności użytkownika, ich segmentacji i analityki.

Źródło: Publicis Groupe Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764