logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Publicis Groupe wzmacnia zespół Investment & Trading

  PR 13.03.2024, przeczytano 776 razy
ilustracja

Katarzyna Cycoń - Kościówko i Krzysztof Wus, dołączyli do zespołu Investment & Trading, zajmującego się realizacją strategii handlowych i inwestycyjnych dla klientów agencji mediowych Publicis Groupe oraz analityką biznesową w obszarze mediów i reklamy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/publicis-groupe-wzmacnia-zespol-investment-and-trading,403451,artykul.html

Krzysztof Wus, na stanowisku Trading Directora, będzie kierował teamem odpowiedzialnym za współpracę z agencjami Zenith oraz Spark Foundry w obszarze wszystkich mediów, raportując bezpośrednio do Bartosza Sieradzkiego, Investment & Trading Directora Publicis Groupe.

Katarzyna Cycoń - Kościówko, dołącza do zespołu Małgorzaty Bartoszewicz – Świątek, Trading Director i jako Digital Trading Manager, będzie odpowiadać za strategie handlowe w mediach cyfrowych dla agencji Starcom. 

Krzysztof Wus pracuje w branży marketingowej od ponad dziesięciu lat. Był związany z agencjami mediowymi MEC i Carat, a przez ostatnie pięć lat Mindshare i GroupM. Odpowiadał za planowanie i strategię TV dla klientów agencji, stojąc na czele specjalistycznej komórki w ramach nowych struktur. Doświadczenie zawodowe zdobywał w pracy dla takich firm jak Kompania Piwowarska, Mondelez, Mattel czy TK Maxx.

Katarzyna Cycoń - Kościówko, przez osiemnaście lat była związana z IPG Mediabrands. Zaczynała pracę w agencji mediowej UM, w której odpowiadała za obszar digital dla takich klientów jak między innymi: Polkomtel, Polpharma, Grupa OLX, PLL LOT, Mastercard czy Orkla Care. W 2020 r. dołączyła do zespołu trade, jako Digital Trading Manager.

Zespół Investment & Trading, kierowany przez Bartosza Sieradzkiego, jest częścią ponad 100 osobowego departamentu PMX, którym zarządza Iwona Jaśkiewicz - Kundera, chief investment officer Publicis Groupe Polska. Eksperci PMX tworzą i realizują strategie negocjacyjne i handlowe, budują portfolio własnych produktów mediowych dla agencji i klientów Publicis Groupe (APEX), zajmują się działaniami reklamowymi w modelu programmatikowym (PM Precission) oraz realizują bezpośredni zakup kampanii telewizyjnych dla wybranych reklamodawców (BET).

Źródło: Publicis Groupe

publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marta Kordowska business managerem w Value Media
Do zespołu Pauliny Przetackiej [business director] w agencji mediowej Value Media dołączyła Marta Kordowska, która objęła stanowisko business managera. Będzie odpowiedzialna za wsparcie biznesowe, strategiczne i mediowe 360 klienta TVP oraz koordynowanie pracy dedykowanego zespołu. 
YOC Poland wzmacnia dział Studio
Do zespołu YOC Poland dołączyły Magdalena Grosz-Górska i Karolina Bloch, wzmacniając dział Studio, odpowiedzialny za tworzenie high impactowych kreacji reklamowych dla klientów prowadzących z YOC swoje kampanie mobile/digital. Jednocześnie pracę w firmie zaczyna też Maciej Krupa, który na stanowisku Junior Publisher Manager będzie odpowiedzialny...
Klaudia Klimek wzmacnia zespół B2B w Good One PR
Agencja Good One PR rozwija kompetencje w obszarze komunikacji B2B i public affairs. Do zespołu kierowanego przez Michała Zębika dołączyła Klaudia Klimek, specjalistka PR oraz PA. Nowa członkini zespołu wnosi bogate doświadczenie w pracy z sektorem energetycznym i administracją publiczną, z naciskiem na działania związane ze zrównoważonym rozwojem.
Grzegorz Pawlak dołączył do Newline Interactive
Od marca 2025 roku Grzegorz Pawlak dołączył do zespołu Newline Interactive obejmując stanowisko Business Development Managera. Jest odpowiedzialny za utrzymywanie relacji z partnerami i klientami końcowymi marki. W warszawskim Showroomie Newline udziela merytorycznego wsparcia podczas prezentacji, szkoleń i webinarów, z dużą swobodą poruszając się po zagadnieniach...
Biuro ZFPR z nowym Dyrektorem
Od 1 kwietnia br. następują zmiany personalne w Biurze Związku Firm Public Relations. Dotychczasowa Dyrektorka Katarzyna Rudzik pełni swoją funkcję do końca miesiąca, przekazując w tym czasie obowiązki nowemu Dyrektorowi Cezaremu Nowakowi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764