logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Publicis Groupe wzmacnia zespół Investment & Trading

  PR 13.03.2024, przeczytano 367 razy
ilustracja

Katarzyna Cycoń - Kościówko i Krzysztof Wus, dołączyli do zespołu Investment & Trading, zajmującego się realizacją strategii handlowych i inwestycyjnych dla klientów agencji mediowych Publicis Groupe oraz analityką biznesową w obszarze mediów i reklamy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/publicis-groupe-wzmacnia-zespol-investment-and-trading,403451,artykul.html

Krzysztof Wus, na stanowisku Trading Directora, będzie kierował teamem odpowiedzialnym za współpracę z agencjami Zenith oraz Spark Foundry w obszarze wszystkich mediów, raportując bezpośrednio do Bartosza Sieradzkiego, Investment & Trading Directora Publicis Groupe.

Katarzyna Cycoń - Kościówko, dołącza do zespołu Małgorzaty Bartoszewicz – Świątek, Trading Director i jako Digital Trading Manager, będzie odpowiadać za strategie handlowe w mediach cyfrowych dla agencji Starcom. 

Krzysztof Wus pracuje w branży marketingowej od ponad dziesięciu lat. Był związany z agencjami mediowymi MEC i Carat, a przez ostatnie pięć lat Mindshare i GroupM. Odpowiadał za planowanie i strategię TV dla klientów agencji, stojąc na czele specjalistycznej komórki w ramach nowych struktur. Doświadczenie zawodowe zdobywał w pracy dla takich firm jak Kompania Piwowarska, Mondelez, Mattel czy TK Maxx.

Katarzyna Cycoń - Kościówko, przez osiemnaście lat była związana z IPG Mediabrands. Zaczynała pracę w agencji mediowej UM, w której odpowiadała za obszar digital dla takich klientów jak między innymi: Polkomtel, Polpharma, Grupa OLX, PLL LOT, Mastercard czy Orkla Care. W 2020 r. dołączyła do zespołu trade, jako Digital Trading Manager.

Zespół Investment & Trading, kierowany przez Bartosza Sieradzkiego, jest częścią ponad 100 osobowego departamentu PMX, którym zarządza Iwona Jaśkiewicz - Kundera, chief investment officer Publicis Groupe Polska. Eksperci PMX tworzą i realizują strategie negocjacyjne i handlowe, budują portfolio własnych produktów mediowych dla agencji i klientów Publicis Groupe (APEX), zajmują się działaniami reklamowymi w modelu programmatikowym (PM Precission) oraz realizują bezpośredni zakup kampanii telewizyjnych dla wybranych reklamodawców (BET).

Źródło: Publicis Groupe

publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Malwina Pająk w El Padre
Do zespołu El Padre, po zakończonym pomyślnie okresie próbnym, dołącza Malwina Pająk obejmując nowo utworzone stanowisko Communication Manager.
Zmiany na czele Agencji Kreacji Filmu i Serialu Telewizji Polskiej
Telewizja Polska S.A. w likwidacji zmienia model funkcjonowania Agencji Kreacji Filmu i Serialu. Zmianie ulegnie m.in. proces zamawiania, budżetowania oraz nadzoru nad produkcją filmów i seriali. Zlikwidowane zostanie również stanowisko jednego z wicedyrektorów.
Paulina Chylewska wraca do TVP
Paulina Chylewska – znana i lubiana dziennikarka i prezenterka po siedmiu latach wraca do TVP. Na antenie TVP1 zobaczymy ją już 31 maja. Gwiazda otworzy i poprowadzi pierwszy dzień 61. Krajowego Festiwalu  Polskiej Piosenki, a w najbliższym czasie będzie pracować przy dwóch najważniejszych imprezach sportowych TVP: Euro 2024 oraz Letnie Igrzyska Olimpijskie w...
Monika Młynarczyk dyrektorem marketingu w firmie Wiśniowski
Od 1 kwietnia stanowisko dyrektora marketingu w firmie WIŚNIOWSKI objęła Monika Młynarczyk, awansując w ramach zmian w wewnętrznej strukturze.
Ewelina Puławska dyrektor zarządzającą Good One PR
W maju br. Ewelina Puławska awansowała w strukturach Good One PR, obejmując nowo utworzone stanowisko managing director.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764