logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Publicis Groupe z certyfikatem Google – Digital TV

  PR 21.06.2024, przeczytano 234 razy
ilustracja

Najnowszy certyfikat w ramach programu Google Marketing Partner potwierdza ekspertyzę Publicis Groupe w zakresie wsparcia klientów w adaptacji do dynamicznych zmian sposobu oglądania telewizji i wykorzystywania możliwości reklamy wideo w całym ekosystemie digitalowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/publicis-groupe-z-certyfikatem-google-%E2%80%93-digital-tv,404737,artykul.html

- Przechodzenie użytkowników z telewizji linearnej na cyfrową nabiera coraz większego tempa wraz ze wzrostem popularności usług strumieniowego przesyłania sygnału. W Publicis Groupe mamy ogromne doświadczenie w tworzeniu strategii i realizacji kampanii z wykorzystaniem wszystkich platform video online, które efektywnie realizują cele biznesowe i komunikacyjne naszych klientów. Cieszymy się, że jako pierwsza firma w regionie CEE zdobyliśmy certyfikat Google Digital TV, który potwierdza naszą ekspertyzę w tym obszarze – mówi Rafał Muciński, Platforms Strategy and Precision Director Publicis Groupe.

Publicis Groupe Polska jest jednocześnie pierwszą międzynarodową grupą komunikacyjną w regionie EMEA, która wcześniej uzyskała wszystkie najważniejsze certyfikaty Google Marketing Platform: Google Analytics, Conversion Optimization, Campaign Manager, Creative, Display & Video 360 oraz Search Ads 360. Jako Google Marketing Partner, Publicis Groupe Polska ma dostęp do wszystkich narzędzi, szkoleń i wsparcia, które pomagają tworzyć skuteczne i innowacyjne kampanie dla klientów w ekosystemie digitalowym. 

Źródło: Publicis Groupe Polska

publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Interia i Polsat partnerami PKOl i Olimpijskiej Reprezentacji Polski
Wspólne wartości i jedna pasja. Interia i Polsat dołączają do Rodziny Olimpijskiej jako partnerzy medialni Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Media z Grupy Polsat Plus wspierają polskie nadzieje medalowe razem z milionami telewidzów oraz internautów odliczających dni do tegorocznych Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Umowa zawarta...
Kampania reklamowa Polsat Box Go 140 kanałów
Ruszyła nowa kampania reklamowa promująca bogatą ofertę 140 kanałów telewizyjnych, dostępną w serwisie streamingowym Polsat Box Go. Cały wachlarz popularnych stacji: sportowych, informacyjnych, filmowych, serialowych, rozrywkowych, edukacyjnych, dla dzieci czy ogólnotematycznych można oglądać na wielu różnych urządzeniach. To idealna propozycja dla tych, którzy potrzebują...
TVN Warner Bros. Discovery liderem branży w pierwszej poł. 2024 r.
W pierwszej połowie 2024 roku TVN Warner Bros. Discovery zdominował konkurencję w pełni wykorzystując całe swoje portfolio, obejmujące telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych. W okresie styczeń-czerwiec grupa utrzymała przewagę rynkową, osiągając średni udział w grupie komercyjnej na poziomie 23,7%. Stacja TVN zajęła pierwsze miejsce w rankingu wszystkich...
Komunikat TVP w sprawie wszczęcia śledztwa przez Prokuraturę Okręgową w Warszawie
Telewizja Polska Spółka Akcyjna w likwidacji informuje, że na skutek złożonego w dniu 8 lipca 2024 roku przez TVP S.A. w likwidacji zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa Prokuratura Okręgowa w Warszawie wszczęła śledztwo w sprawie dotyczącej wyrządzenia TVP S.A. w likwidacji szkody majątkowej w wielkich rozmiarach w latach 2018 – 2024 przez osoby zajmujące się...
Większa widownia przychody – TVP podsumowuje Euro 2024
Podczas zakończonych właśnie mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zgromadziła przed telewizorami 2,6 miliona widzów oraz 800 tys. e-widzów więcej niż podczas poprzedniego turnieju – Euro 2020. W mediach społecznościowych TVP pokonało wszystkie inne serwisy sportowe. Wyniki widowni przełożyły się na wzrost przychodów komercyjnych o 12%.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764