logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Publicis Groupe z partnerami rozpoczynają kampanię „Working with Cancer”

  PR 01.02.2023, przeczytano 228 razy
ilustracja

„Working with Cancer”, to międzybranżowa koalicja firm, utworzona przez Fundację Publicis w celu eliminacji stygmatyzowania pracowników chorych na raka. W ramach inicjatywy, rozpoczyna się globalna kampania, której celem jest zwrócenie uwagi na potrzebę empatii i wsparcia wobec współpracowników, u których zdiagnozowano nowotwór.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/publicis-groupe-z-partnerami-rozpoczynaja-kampanie-_working-with-cancer_,398830,artykul.html

W ubiegłym roku na raka zachorował i leczył się Arthur Sadoun, CEO Publicis Groupe, który powstanie inicjatywy „Working with Cancer” ogłosił 17 stycznia br., podczas Światowego Forum Ekonomicznego w Davos. Do programu dołączyło już wiele najbardziej wpływowych firm na świecie, które wspólnie zobowiązały się do budowania w swoich organizacjach kultury wspierającej osoby dotknięte chorobą nowotworową i nastawionej na pomoc pracownikom w powrocie do zdrowia. Wśród partnerów założycieli „Working with Cancer” są między innymi: Abbvie, Adobe, Bank of America, BNP Paribas, BT, Citi, Google, Haleon, Labcorp, L'Oréal, Lloyd's, LVMH, Marriott, McDonald's, Meta, Mondelez, Microsoft, MSD, Nestlé, Omnicom, Pepsico, Renault Group, Sanofi, Toyota, Unilever, Verizon oraz Walmart, największy prywatny pracodawca na świecie.

- Walmart z dumą współpracuje z organizacją „Working with Cancer”, by wyeliminować stygmatyzację osób chorych na raka w miejscu pracy. Naszym celem jest pomaganie ludziom w oszczędzaniu pieniędzy i lepszym życiu, a wspieranie zdrowia i dobrego samopoczucia naszych pracowników, w tym tych, u których zdiagnozowano raka, jest kwintesencją tego celu. Razem możemy uczynić miejsce pracy lepszym dla osób żyjących z rakiem i pozytywnie wpływać na jakość życia społeczeństw – powiedział Doug McMillon, Prezes i CEO Walmart.

W związku ze zbliżającym się Światowym Dniem Walki z Rakiem (4 lutego), przesłanie „Working with Cancer” ma teraz dotrzeć do ludzi na całym świecie. W tym celu uruchomiona zostanie globalna kampania reklamowa, której centralnym punktem jest film „Monday”, wyreżyserowany przez Elenę Petitti Di Roreto i Martina de Thuraha. Wielu członków ekipy produkcyjnej doświadczyło raka we własnym życiu, co dodaje przekazowi autentyczności i pokazuje jak uniwersalny jest to problem. Według najnowszych prognoz naukowych, nawet u co drugiej osoby na świecie zostanie zdiagnozowana choroba nowotworowa.

Wprowadzanie zmian społecznych trwa latami, dlatego aby je przyspieszyć Publicis Groupe wykorzystuje siłę swoich talentów kreatywnych i masowych mediów. Wartość w pełni zintegrowanej kampanii wyniesie 100 milionów dolarów, przekazanych  na ten cel przez takich partnerów jak: Disney/ABC, NBCU, Warner Bros Discovery, Paramount, Fox, Roku, Snap, iHeart, Tiktok, YouTube, NCM, Screenvision, Clear Channel, Lamar, Zeta i Meta, dzięki czemu spot osiągnie miliard wyświetleń. Przyczyni się do tego również emisja filmu podczas tegorocznej transmisji Super Bowl, a Publicis Groupe będzie pierwszą grupą reklamową na świecie, która zainwestowała w reklamę podczas tego widowiska.

- Dzięki partnerom, którzy dotychczas dołączyli do naszej inicjatywy oraz wsparciu Światowego Forum Ekonomicznego, przesłanie „Working with Cancer” pozytywnie wpływa już na życie 20 milionów osób. Stale zapraszamy kolejne firmy do naszej koalicji. Równie ważna jest jednak rola, jaką może odegrać każdy z nas, okazując wsparcie naszym współpracownikom chorym na raka. Właśnie dlatego zamierzamy nie tylko budować świadomość tego problemu społecznego, ale także zachęcać wszystkich do zmiany zachowań w organizacjach – dodaje Arthur Sadoun, CEO Publicis Groupe.

ilustracjastrzałka

Źródło: Publicis Groupe

www.publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mobile Vikings rośnie dzięki poleceniom, a nie reklamie
Wielcy Operatorzy inwestują budżety w reklamy z celebrytami.  Tymczasem Mobile Vikings - społecznościowy operator komórkowy - rośnie dzięki aktywności użytkowników. Jak to możliwe? Aż 8 na 10 Vikingów wskakuje na pokład z polecenia znajomego. Ich motywacją jest rekomendowanie tego, co dobre. Umożliwia to program poleceń. Działa od początku istnienia...
Heinz stworzył wyspę Fortnite
Heinz stworzył grę,  której celem jest rzucenie światła na pogarszający się stan zdrowia gleby na świecie.
Raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022”
Skuteczne budowanie przewag konkurencyjnych wiąże się z dziś wykorzystywaniem najnowocześniejszych dostępnych narzędzi. Jednymi z najpopularniejszych w ostatnim czasie stają się rozwiązania z dziedziny AI, które wspierają biznesy na przeróżnych frontach. Tematyce tej poświęcony jest raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022” przygotowany we...
Bartosz Walat prelegentem konferencji I love Marketing & Technology
Bartosz Walat, senior copywriter w VMLY&R Poland, poprowadzi prezentację w bloku I love seo & content. W prezentacji pod tytułem "Już wystarczy tego contentu, naprawdę" Bartosz poruszy temat nadprodukcji treści, czyli pułapki, w którą sami czasem wpadamy.
Ultraszybki internet 5G od Plusa
Plus w ramach nowej platformy komunikacyjnej opublikował nowy spot z udziałem Anny Smołowik, Filipa Orlińskiego i Wojciecha Mecwaldowskiego. Zgodnie z założeniami platformy, spot w lekkim i swobodnym stylu pokazuje praktyczne możliwości 5G – tym razem pokazujemy jak 5G sprawdza się w grach. „Dźwignie wszystko i nie laguje” – czyli wszystko, czego potrzebują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764