logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Publicis Warsaw uruchamia Team Promo

  PR 14.05.2025, przeczytano 288 razy
ilustracja

W odpowiedzi na potrzeby klientów oraz wyzwania rynkowe agencja Publicis Warsaw (d. Publicis Worldwide Poland) uruchamia Team Promo, specjalizujący się w tworzeniu innowacyjnych aktywacji konsumenckich typu „buy & get”, konkursów oraz loterii łączących kreatywność z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, w tym AI. Na czele zespołu stoi Bartłomiej Radtke, Integrated Communication Director Publicis Warsaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/publicis-warsaw-uruchamia-team-promo,408800,artykul.html

Team Promo dysponuje zaawansowanymi narzędziami, które, w połączeniu z zapleczem prawnym oraz doświadczonym zespołem, umożliwiają kompleksową realizację aktywacji konsumenckich: od briefu, przez przygotowanie strategii, wdrożenie, realizację i optymalizację do analizy rezultatów. Dzięki szerokiemu badaniu rynku zrealizowanemu przez należącą do Publicis Groupe agencję doradczo-wdrożeniową YOTTA zespół w oparciu o jego wyniki oraz analizy rekomenduje klientom optymalne działania. Autorska platforma wykorzystująca AI oferuje m.in. inteligentny system skanowania paragonów, obsługę zgłoszeń, wysyłkę nagród i zwrotów gotówkowych, komunikację instant messaging, raportowanie w czasie rzeczywistym, umożliwiające oraz szybkie podejmowanie decyzji w oparciu o aktualne analizy online.

Dotychczas Team Promo zrealizował aktywacje konsumenckie dla klientów takich jak Kärcher, 7 Days czy Bausch + Lomb. Ponadto dla CMO, dyrektorów i managerów marketingu oraz promocji, 21 maja odbędzie się webinar o akcjach konsumenckich, poparty wynikami autorskiego badania ekspertów Publicis Warsaw oraz YOTTA.

Powstanie Teamu Promo to nasza odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie rynku na efektywne i angażujące kampanie promocyjne. Dzięki synergii naszego doświadczenia, kreatywności oraz technologii AI możemy oferować rozwiązania, które nie tylko przyciągają uwagę, ale także budują trwałe relacje marek z klientami" mówi Bartłomiej Radtke, Integrated Communication Director Publicis Warsaw.

Źródło: Publicis Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Carlsberg partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025
Marka Carlsberg została oficjalnym partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025, jednego z najpopularniejszych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce. Przez całe wakacje piwo Carlsberg będzie obecne na festiwalowej trasie ze swoją strefą, która stanie się przestrzenią spotkań, relaksu i dobrej zabawy w duchu hasła „Wszystko co najlepsze zaczyna się od ciekawości?...
Biedronka i marka Polaris wspierają młodych piłkarzy ręcznych
Biedronka, która już od ubiegłego roku wspiera polską piłkę ręczną, rozszerza współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Woda Polaris, dostępna wyłącznie w sklepach sieci, została Oficjalną Wodą Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn do lat 21, a sieć Biedronka - „Narodowym Dostawcą” mistrzostw. Inauguracja rozgrywek najlepszych młodych piłkarzy...
Krzysztof Ibisz i Awantura o kasę w kampanii Plusha
Rozpoczyna się najnowsza kampania Plusha, który wjechał na plan teleturnieju „Awantura o kasę”. Drużyna Miśtrzów przebiła uczestników… milionem gigabajtów.
CAMINO A ESPANA - warszawska opowieść o hiszpańskim wzornictwie
11 czerwca 2025 roku Warszawa na kilka godzin przeniosła się na Półwysep Iberyjski. Wszystko za sprawą wydarzenia „SPAIN IS IN - CAMINO A ESPAÑA", które po raz drugi odbyło się w stolicy Polski. Inicjatywa ICEX España Exportación e Inversiones, Ambasady Hiszpanii i agencji OKK! PR ponownie przyciągnęła architektów,...
Kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”
16 czerwca wystartowała kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”, organizowana przez All About Parenting. Jej celem jest zwrócenie uwagi rodziców na to, jak codzienne słowa wpływają na emocje i rozwój dzieci oraz zachęcenie ich do refleksji nad tym, co sami słyszeli w dzieciństwie i jak dziś komunikują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764