logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Publicis Warsaw z nową odsłoną kampanii Garnier Olia

  PR 10.06.2025, przeczytano 229 razy
ilustracja

„Zaufaj Olii” to hasło nowej odsłony kampanii farby do włosów Garnier Olia zrealizowanej przez Publicis Warsaw (d. Publicis Worldwide Poland). Jej lokalnymi ambasadorkami są Katarzyna Dowbor, Maria Dębska i Evelina Ross.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/publicis-warsaw-z-nowa-odslona-kampanii-garnier-olia,409206,artykul.html

Agencja Publicis Warsaw odpowiada przygotowanie kreacji, koordynację lokalnej produkcji, postprodukcji i sesji zdjęciowej z ambasadorkami. Kampania obejmuje spot telewizyjny 20” oraz kreacje digitalowe na platformy Meta i YouTube (spot oraz zdjęcia). Produkcją i postprodukcją kampanii zajął się Prodigious, również należący do struktur Publicis Groupe. Reżyserem spotu jest Paweł Księżopolski. Sesję zdjęciową wykonał Łukasz Pęcak. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Wavemaker. Za współpracę z ambasadorkami odpowiada agencja advocacy Enyo.

Link do spotów na YouTube: 

Źródło: Publicis Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
Zawodowy Wzrok: głos pacjentów w kampanii Optegry
Po sukcesie ubiegłorocznej odsłony, kampania „Zawodowy Wzrok” – realizowana przez sieć klinik okulistycznych Optegra – powraca w nowym, wzmocnionym formacie. Tegoroczna edycja została rozbudowana o działania PR i influencer marketing, a cały koncept opiera się na autentycznych insightach zaczerpniętych bezpośrednio od pacjentów.
DoubleVerify z Impact Plus zbadają ślad węglowy kampanii reklamowych
DoubleVerify ogłosiła partnerstwo z Impact Plus, czołową firmą technologiczną w obszarze zrównoważonego rozwoju, która wspiera marketerów w ograniczaniu śladu środowiskowego ich działań reklamowych. Dzięki tej współpracy marki mogą korzystać z narzędzia DV - Emissions Measurement, wspartego na rozwiązaniach Impact Plus, aby lepiej rozumieć i zarządzać śladem...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764