logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Publico24 Newsstand nawiązuje współpracę z Payback

  PR 27.11.2019, przeczytano 376 razy

Publico24 Newsstand dołączył do grona partnerów programu PAYBACK. To drugi największy w Polsce program, który angażuje i nagradza konsumentów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/publico24-newsstand-nawiazuje-wspolprace-z-payback,384882,artykul.html

Serwis Publico24 Newsstand przygotował specjalną ofertę dla klientów zbierających punkty w programie lojalnościowym PAYBACK. Mogą oni uzyskać dostęp do e-wydań tysięcy magazynów i gazet w kilku wariantach. Uzbierane punkty klienci mogą wymienić na 14, 30, 90, 180 lub 360-dniowy dostęp do aplikacji, w której znajduje się ponad 100 różnych tytułów prasowych.

PAYBACK to drugi największy w Polsce program bonusowy. Bierze w nim udział ponad 7 mln osób, które dokonały blisko 700 mln transakcji z wykorzystaniem karty lojalnościowej. Za każdy taki zakup, uczestnicy otrzymują punkty PAYBACK, które następnie mogą przeznaczyć na nagrody, płacić nimi za zakupy, a od listopada otrzymać dostęp do e-prasy.

- Widzimy duży potencjał dla naszego rozwiązania we współpracy z tak dużym partnerem. Liczymy na zainteresowanie ze strony użytkowników rozszerzoną ofertą czasową dostępną wyłącznie w PAYBACK. Jest to też okazja by sprawdzić czy czytelnik będzie wolał zapłacić za dostęp w złotówkach czy wymienić zebrane punkty – mówi Janusz Bulak, Prezes Zarządu.

Publico24 Newstand to serwis, która oferuje tysiące wydań magazynów i gazet. Podróże, sport, nowe technologie, biznes, opinie – czytelnik sam wybiera, o czym chce poczytać w danym momencie. Użytkownik ma do wyboru ponad 110 tytułów, m.in. Wprost, Men’s Health, Elle, Traveler, Women’s Health, Auto Motor i Sport, Runner’s, Glamour czy Gala. Co więcej, można pobrać ulubione tytuły, a później czytać je w dowolnym miejscu, bez konieczności łączenia się z Internetem. Aplikacja jest dostępna zarówna na App Store, jak i w Google Play.

Źródło: Publico24 Newstand

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764