logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Publicon rozwija Publicon.AI

  PR 14.05.2025, przeczytano 259 razy
ilustracja

Na polskim rynku technologii sztucznej inteligencji debiutuje nowy podmiot Publicon.AI, który oferuje kompleksowe strategie wdrażania AI dla sektora publicznego i prywatnego. Choć wywodzi się z doświadczeń agencji Publicon, firma działa samodzielnie, koncentruje się na dynamicznie rosnącym obszarze AI i łączy usługi doradztwa z wdrożeniami technologicznymi. Organizację rozwija Tomasz Bryja - wcześniej związany z takimi markami jak Microsoft, dobreprogramy, Wirtualna Polska, DOMODI, Diablo Chairs, a obecnie również Executive Chairman w IDEA commerce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/publicon-rozwija-publicon.ai-,408798,artykul.html

Za powstaniem Publicon.AI stoją trzej eksperci łączący doświadczenie na styku nowych technologii, biznesu i komunikacji społecznej: Tomasz Bryja, który obejmuje funkcję CEO i partnera, odpowiada za strategiczne kierunki rozwoju firmy. Michał Ulidis, również partner, specjalizuje się we planowaniu strategicznym, insightach oraz w tworzeniu rozwiązań marketingowych opartych na technologii. Trzeci z partnerów, Szymon Sikorski, odpowiada za rozwój biznesu oraz ekspansję rynkową spółki. Choć Publicon.ai korzysta z dorobku i wiedzy wyniesionej z agencji Publicon, funkcjonuje jako autonomiczny byt, koncentrując się na praktycznych zastosowaniach AI w organizacjach i instytucjach.

Tym samym nowa spółka rozwija portfolio grupy: Publicon Services zajmuje się PR, PA, brandingiem i komunikacją, Publicon Sport - marketingiem sportowym, a Publicon.AI skupi się na rozwoju technologicznym. To dobra synergia.

Oferta dopasowana do potrzeb organizacji

Od kilkunastu lat zajmujemy się doradztwem biznesowym. Budowaliśmy rynek Public Relations, uczyliśmy organizacje komunikowania online - wiemy więc jak wprowadzić organizację w świat technologii. Nie skupiamy się tylko na wdrożeniach prostych nowalijek marketingowych, ale przede wszystkim na usprawnieniu procesów i wykorzystaniu AI dla rozwoju firmy i organizacji w każdym obszarze” - mówi Szymon Sikorski, jeden z założycieli firmy.

Od blisko 20 lat pracuję w obszarach nowych technologii, mediów cyfrowych oraz e-commerce i nie przypominam sobie tak rewolucyjnej i dynamicznej zmiany, jaka może być udziałem AI. Wiemy, że to może być niesamowity dopalacz dla gospodarki i jesteśmy przekonani, że rozwój kompetencji w tym obszarze stanowi obecnie podstawę przewagi rynkowej.” - dodaje Tomasz Bryja, Partner Zarządzający w Publicon.AI.

"Publicon.AI to nie tylko technologia – ale przede wszystkim doświadczenie i wynikająca z niego umiejętność właściwej diagnozy potrzeb oraz szans danej organizacji w celu dopasowania rozwiązań AI do specyfiki konkretnego biznesu czy rynku. Rozwiązania szyte na miarę. Naszym celem jest wspieranie naszych partnerów w świadomym i efektywnym korzystaniu z technologii. Chcemy przekształcać wyzwania w realne przewagi konkurencyjne." — Michał Ulidis, Partner w Publicon.AI

Publicon.AI oferuje szeroki i kompleksowy zakres usług, w tym: szyte na miarę strategie AI (analiza procesów biznesowych i rekomendacje wdrożeń w różnych obszarach organizacji, np. sprzedaży, marketingu, produkcji, HR, finansach, IT czy logistyce), szkolenia z efektywnego wykorzystania narzędzi AI (m.in. ChatGPT, MidJourney, Runway, Replit, N8N), rekomendacje wykorzystania technologii w celu optymalizacji kosztów i podniesienia sprawności operacyjnej oraz wdrożenia technologiczne, w tym RPA wspierane przez sztuczną inteligencję.

Źródło: Publicon.AI

publicon.ai

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764