logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Publicon z czterema wygranymi w konkursie PR Wings

  PR 20.09.2021, przeczytano 308 razy
ilustracjastrzałka

Wrocławska agencja w nowym konkursie dla branży public relations wygrała z aż trzema projektami. Na oficjalnej gali podczas Kongresu Profesjonalistów w Rzeszowie 16 września zostały rozdane statuetki. Łącznie przyznano nagrody w 12 kategoriach, 25 wyróżnień i Nagrodę Specjalną od społeczności Stowarzyszenia Agencji Public Relations, czyli organizatora konkursu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/publicon-z-czterema-wygranymi-w-konkursie-pr-wings,393051,artykul.html

Wydarzenie ma na celu promocję etycznych, ambitnych i kreatywnych praktyk w komunikacji. W pierwszej edycji konkursu zgłoszono aż 80 projektów. W niezależnym jury zasiadało 27 ekspertów z branży – wykwalifikowanych specjalistów, którzy mogą poszczycić się wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu różnorodnych projektów PR.

Kampania Happy Mother's Day, Belarus – białoruska rewolucja kobiet

Co istotne, w każdej kategorii z trzech nominowanych projektów wygrywał wyłącznie jeden. Wrocławska agencja uzyskała nagrody w aż czterech kategoriach. W pierwszej z nich – Public Affairs i Lobbying – zwyciężyła realizowana przez Publicon kampania  „Happy Mother's Day, Belarus – białoruska rewolucja kobiet”. Wykorzystywała ona białoruski dzień matki, aby stworzyć okazję do komunikowania o bieżących problemach kraju. Jak zaznaczają pomysłodawcy, rewolucja zapoczątkowana w 2020 roku po sfałszowanych wyborach ma twarz kobiety. To właśnie one odważnie wychodziły na ulicę, manifestowały o wolności.

Ambasadorzy Nowej Bankowości

Z kolei w kategorii PR innowacja roku – kampania następnej generacji zwyciężył projekt realizowany dla Aion Banku – Ambasadorzy Nowej Bankowości. To program, który powstał, aby wesprzeć launch Aion Banku w Polsce. Zgromadziliśmy ambasadorów nowego banku, którzy – mimo braku możliwości komunikowania o przedmiocie współpracy, nie mając do czynienia z samym produktem – wyczekiwali, by rozpocząć budowanie wizerunku rewolucyjnego banku wśród Polaków. Zespołowi udało się utrzymać zainteresowanie prawie 700 osób przez 6 miesięcy – bez żadnych wniosków o rezygnację.

Współpraca z Aion Bankiem zaowocowała także drugą nagrodą, w kategorii PR Produktowy.

Kampania Poznaj Polskę z Travelist

Ostatnia z nagród dotyczy kategorii Komunikacja w social media i influencer marketing. Zwyciężyła w niej kampania, którą Publicon realizował wspólnie ze swoim klientem, portalem rezerwacyjnym Travelist.pl. To przykład dogłębnego zrozumienia potrzeb i sytuacji klienta oraz odważnego wykorzystania rynkowego kryzysu na jego korzyść. Paulina i Tomek Torres – będący na fali popularności po udziale w telewizyjnym show – wspólnie z redakcją Magazynu Travelist i zespołem fotografów ruszyli w trasę po kraju, odwiedzając kilkanaście najpopularniejszych polskich miast i regionów.

Efektem każdej z wizyt były vlogi, artykuły podróżnicze, relacje w mediach społecznościowych, newslettery, przewodniki turystyczne oraz przepiękne sesje zdjęciowe – także z użyciem drona. O akcji można było przeczytać i usłyszeć m.in. w Dzień Dobry TVN, magazynie Co Za Tydzień oraz w dwutygodniku Gala.

To nie jedyne nagrody na koncie agencji, która w tym roku obchodzi swoje 15-lecie. Publicon może poszczycić się dziesięcioma statuetkami w branżowym konkursie Złote Spinacze, nagrodą PR Daily Awards oraz nominacją do międzynarodowej nagrody EMEA SABRE Awards.

Źródło: Publicon

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Graduation Projects 2021 - zgłoszenia do końca miesiąca
Zapraszamy do wzięcia udziału w 20. edycji przeglądu najlepszych prac dyplomowych z grafiki użytkowej i wzornictwa z Krajów Wyszehradzkich. Prace w postaci ilustracji i krótkiego opisu można wgrywać do 31 października 2021 roku za pomocą formularza zgłoszeniowego.
The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o. nagrodzi autorów najciekawszych ekspozycji dla swoich produktów
Do rywalizacji w konkursie „Create Tomorrow – zaprojektuj ekspozycję przyszłości” mogą przystąpić studenci kierunków artystycznych, technicznych oraz marketingowych, ale także osoby kreatywne, interesujące się szeroko pojętym projektowaniem użytkowym, designem i marketingiem. Zadaniem konkursowym jest zaprojektowanie nowoczesnej ekspozycji dla...
Konkurs na okładkę książki uszlachetnioną w technologii 3D Touch
2. edycja Konkursu na okładkę książki uszlachetnioną w technologii 3D Touch za nami. 14 października br. ogłoszono wyniki konkursu skierowanego do grafików - osób zarówno profesjonalnie zajmujących się projektowaniem graficznym, jak i amatorów. Główną nagrodę w postaci 5 tys. przyznano Antoninie Janus-Szybist za pracę pn. Solaris.
W konkursie Power of Content Marketing Awards 2021, organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska, ING otrzymał Grand Prix. Bank został uznany za trendsettera technologii, formatów i contentu oraz otrzymał 9 nagród, w tym aż 7 złotych. Nagrody za najlepsze strategie oraz działania contentmarketingowe wręczono już po raz trzynasty.
Globalny konkurs Samsung #Bespokedesignedbyyou rozstrzygnięty – zobacz zwycięskie projekty
Zadaniem dla uczestników globalnego konkurs Samsung #BespokeDesignedByYou, który wystartował 7 lipca br., było stworzenie własnej wersji modułowej lodówki Bespoke. Wyniki konkursu zostały ogłoszone 12 pażdziernika w mediach społecznościowych marki. Na drugim miejscu, na ponad 1581 nadesłanych zgłoszeń, znalazła się projektantka z Polski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764