Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła platforma PuchPuchGo.
PushPushGo to zgodna z RODO platforma do wysyłania powiadomień web i mobile push na urządzenia stacjonarne i mobilne. Pozwala na segmentację i targetowanie, umożliwia automatyzację marketingu (ratowanie porzuconych koszyków, cross i up-selling itp.) i śledzenie analityki. PushPushGo oferuje spersonalizowane pakiety usług, które pozwalają jak najlepiej dopasować się do potrzeb klientów. Współpracuje z firmami z branży e-commerce, wydawniczej, finansowej, telekomunikacyjnej i podróżniczej.
- Coraz szybszy rozwój narzędzi do wspierania komunikacji omnichannel jest jednym z głównych trendów marketingowych w ostatnich latach. Do tej grupy zalicza się także powiadomienia push. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę ze skuteczności takich metod docierania do klientów. PushPushGo to jedna z najszybciej rozwijających się platform do wysyłki i automatyzacji notyfikacji push – zarówno web i mobile. Współpraca w ramach IAB to dla nas wielka przyjemność. Liczymy, że w ramach tej platformy wymiany wiedzy i doświadczeń do spółki z partnerami wypracujemy najlepsze praktyki w marketingu internetowym. Pozwoli nam to wspólnie kształtować rynek w pozytywnym kierunku. – mówi Arkadiusz Gugała, Country Manager Poland, PushPushGo.
Źródło: IAB Polska