logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Puchpuchgo w gronie firm członkowskich IAB Polska

  PR 18.02.2022, przeczytano 352 razy

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła platforma PuchPuchGo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/puchpuchgo-w-gronie-firm-czlonkowskich-iab-polska,394827,artykul.html

PushPushGo to zgodna z RODO platforma do wysyłania powiadomień web i mobile push na urządzenia stacjonarne i mobilne. Pozwala na segmentację i targetowanie, umożliwia automatyzację marketingu (ratowanie porzuconych koszyków, cross i up-selling itp.) i śledzenie analityki. PushPushGo oferuje spersonalizowane pakiety usług, które pozwalają jak najlepiej dopasować się do potrzeb klientów. Współpracuje z firmami z branży e-commerce, wydawniczej, finansowej, telekomunikacyjnej i podróżniczej.

- Coraz szybszy rozwój narzędzi do wspierania komunikacji omnichannel jest jednym z głównych trendów marketingowych w ostatnich latach. Do tej grupy zalicza się także powiadomienia push. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę ze skuteczności takich metod docierania do klientów. PushPushGo to jedna z najszybciej rozwijających się platform do wysyłki i automatyzacji notyfikacji push – zarówno web i mobile. Współpraca w ramach IAB to dla nas wielka przyjemność. Liczymy, że w ramach tej platformy wymiany wiedzy i doświadczeń do spółki z partnerami wypracujemy najlepsze praktyki w marketingu internetowym. Pozwoli nam to wspólnie kształtować rynek w pozytywnym kierunku. – mówi Arkadiusz Gugała, Country Manager Poland, PushPushGo.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764