logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Puckie Hospicjum rusza z kampanią Ostatnie Chwile Szczęścia

  PR 11.06.2019, przeczytano 196 razy

Niemal co drugi Polak unika tematu śmierci, zarówno swojej, jak i swoich bliskich – to wyniki najnowszego Raportu o dobrym umieraniu. Badania przeprowadzone na zlecenie Puckiego Hospicjum pw. św. Ojca Pio pokazują, jaki stosunek do odchodzenia mają Polacy. We wtorek, 11 czerwca odbędzie się konferencja prasowa inaugurująca ogólnopolską kampanię społeczną „Ostatnie Chwile Szczęścia”, której celem jest zwiększenie świadomości dotyczącej dobrego umierania oraz rozpoczęcie ogólnopolskiej dyskusji na ten temat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/puckie-hospicjum-rusza-z-kampania-ostatnie-chwile-szczescia,382846,artykul.html

Kampania „Ostatnie Chwile Szczęścia” ma na celu pokazanie, że umieranie to etap życia, tak samo ważny jak każdy inny. Jakie mamy marzenia i pragnienia w obliczu śmierci? Co i w jaki sposób powiedzieć umierającemu? Jak ogromne znaczenie ma nasza uważność na potrzeby osób w ostatniej drodze życia? Planowane działania mają na celu edukację na temat wagi medycyny i opieki paliatywnej, a także niwelowanie błędnych przekonań związanych z rolą i działaniem współczesnych hospicjów. Organizatorzy akcji pragną, aby Polacy dostrzegli wysoki standard opieki hospicyjnej w naszym kraju oraz zrozumieli ideę „dobrego umierania”.

- Bardzo ważną częścią naszych działań, było stworzenie Raportu o dobrym umieraniu. Jestem głęboko przekonana, że jest bardzo potrzebny w naszych czasach. To pierwsze takie wydawnictwo w Polsce, narzędzie do rozpoczęcia rozmowy i refleksji dotyczącej potrzeb ludzi umierających. Jak bardzo jest to ważne, wiemy z całym Zespołem Puckiego Hospicjum, towarzysząc chorym i ich bliskim już od 15 lat, codziennie dostrzegając ich potrzeby, możliwości i ostatnie marzenia - mówi Anna Jochim-Labuda, Dyrektor Puckiego Hospicjum.

Pod wspólnym hasłem kampanii planowanych jest wiele działań, z wykorzystaniem nieoczywistych narzędzi komunikacji, jakich wymagają trudne tematy tabu.

Istotnym wydarzeniem będzie premiera filmu dokumentalnego pt. „Jeszcze zdążę”, w reżyserii Aleksandry Kutz, zainspirowanej prywatną historią odchodzącego w Puckim Hospicjum przyjaciela - filmowca i artysty Jacka Szymczaka. To emocjonalne, szczere rozmowy z umierającymi ludźmi, w ostatnich momentach ich życia.

- To film pełen radości i przestrogi oraz humoru i awangardy. Film, jakiego nie ma na świecie. Nikt nie opowiada o umieraniu tak, by innym chciało się żyć. Oto moje zdanie  – mówi Aleksandra Kutz, autorka filmu.

Premiera filmu planowana jest na jesień br.

Za działania PR-owe, komunikowanie kampanii w mediach oraz organizację konferencji prasowych odpowiada agencja 38 Content Communication.

Źródło: 38PR & Content Communication

www.38pr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Apptension buduje własny Dział Kreatywny
Apptension – software house, współpracujący z inwestorami, startupami i agencjami –  od początku września uruchomił w swoich strukturach Dział Kreatywny. Na jego czele stanął Michał Gutkowski, związany z firmą od 2014 roku. Do głównych zadań zespołu należy eksplorowanie nowych technologii, takich jak AR czy VR w kontekście wyzwań, przed...
Oki na targach Festiwaldruku.pl 2019
Najmniejsza na rynku kolorowa drukarka A3 z serii C800, najnowsza pięciotonerowa cyfrowa drukarka etykiet LED OKI Pro1050 (CMYK + biały), pokaz druku na kopertach z wykorzystaniem innowacyjnej technologii białego tonera z OKI Pro9542, druk termotransferowy  z OKI Pro8432WT i ekosolwentowy ploter M-64s z serii ColorPainter – to tylko niektóre propozycje z bogatej oferty OKI, którą...
Nowa kampania reklamowa „Bez nonsensów” w T‑mobile skierowana do firm
T‑Mobile rozpoczyna kampanię reklamową promującą ofertę MagentaBIZNES oraz smartfon Samsung Galaxy S10e w supercenie.
Zintegrowana kampania Captain Jack Pirate Orange
Niespełna rok od rynkowego debiutu Captain Jack stał się drugim najlepiej sprzedającym się piwem w kategorii piw o smaku alkoholi mocnych. Teraz, do standardowego wariantu dołącza nowy, o smaku rumu i pomarańczy.
Mural inspirowany fotografiami Krzysztofa Millera na siedzibie „Gazety Wyborczej”
W poniedziałek, 9 września br. odbyło się oficjalne odsłonięcie muralu nawiązującego do twórczości fotoreportera „Gazety Wyborczej” Krzysztofa Millera. Malowidło ścienne autorstwa Bruna Althamera, powstałe na jednej z bocznych ścian budynku Agory w Warszawie, przedstawia wybrane postacie ze zdjęć Millera dokumentujących wydarzenia historyczne i konflikty...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764