logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Puckie Hospicjum rusza z kampanią Ostatnie Chwile Szczęścia

  PR 11.06.2019, przeczytano 152 razy

Niemal co drugi Polak unika tematu śmierci, zarówno swojej, jak i swoich bliskich – to wyniki najnowszego Raportu o dobrym umieraniu. Badania przeprowadzone na zlecenie Puckiego Hospicjum pw. św. Ojca Pio pokazują, jaki stosunek do odchodzenia mają Polacy. We wtorek, 11 czerwca odbędzie się konferencja prasowa inaugurująca ogólnopolską kampanię społeczną „Ostatnie Chwile Szczęścia”, której celem jest zwiększenie świadomości dotyczącej dobrego umierania oraz rozpoczęcie ogólnopolskiej dyskusji na ten temat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/puckie-hospicjum-rusza-z-kampania-ostatnie-chwile-szczescia,382846,artykul.html

Kampania „Ostatnie Chwile Szczęścia” ma na celu pokazanie, że umieranie to etap życia, tak samo ważny jak każdy inny. Jakie mamy marzenia i pragnienia w obliczu śmierci? Co i w jaki sposób powiedzieć umierającemu? Jak ogromne znaczenie ma nasza uważność na potrzeby osób w ostatniej drodze życia? Planowane działania mają na celu edukację na temat wagi medycyny i opieki paliatywnej, a także niwelowanie błędnych przekonań związanych z rolą i działaniem współczesnych hospicjów. Organizatorzy akcji pragną, aby Polacy dostrzegli wysoki standard opieki hospicyjnej w naszym kraju oraz zrozumieli ideę „dobrego umierania”.

- Bardzo ważną częścią naszych działań, było stworzenie Raportu o dobrym umieraniu. Jestem głęboko przekonana, że jest bardzo potrzebny w naszych czasach. To pierwsze takie wydawnictwo w Polsce, narzędzie do rozpoczęcia rozmowy i refleksji dotyczącej potrzeb ludzi umierających. Jak bardzo jest to ważne, wiemy z całym Zespołem Puckiego Hospicjum, towarzysząc chorym i ich bliskim już od 15 lat, codziennie dostrzegając ich potrzeby, możliwości i ostatnie marzenia - mówi Anna Jochim-Labuda, Dyrektor Puckiego Hospicjum.

Pod wspólnym hasłem kampanii planowanych jest wiele działań, z wykorzystaniem nieoczywistych narzędzi komunikacji, jakich wymagają trudne tematy tabu.

Istotnym wydarzeniem będzie premiera filmu dokumentalnego pt. „Jeszcze zdążę”, w reżyserii Aleksandry Kutz, zainspirowanej prywatną historią odchodzącego w Puckim Hospicjum przyjaciela - filmowca i artysty Jacka Szymczaka. To emocjonalne, szczere rozmowy z umierającymi ludźmi, w ostatnich momentach ich życia.

- To film pełen radości i przestrogi oraz humoru i awangardy. Film, jakiego nie ma na świecie. Nikt nie opowiada o umieraniu tak, by innym chciało się żyć. Oto moje zdanie  – mówi Aleksandra Kutz, autorka filmu.

Premiera filmu planowana jest na jesień br.

Za działania PR-owe, komunikowanie kampanii w mediach oraz organizację konferencji prasowych odpowiada agencja 38 Content Communication.

Źródło: 38PR & Content Communication

www.38pr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

B-life Botanicals z niecodzienną kampanią outdoorową
W czerwcu ruszyła kampania outdoorowa nowych warzonych napojów B-Life Botanicals. Na nośnikach reklamowych można zobaczyć niecodzienne elementy 3D – puszki i liście. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
„Żubr zaprasza na Podlasie” w nowej kampanii marki
Tym razem nie strażnik Puszczy i opiekun jej mieszkańców, ale gospodarz i przewodnik – w taką rolę wciela się Żubr w najnowszym spocie „Żubr zaprasza na Podlasie”. Marka prezentuje walory swojego macierzystego regionu, chcąc odwdzięczyć mu się w ten sposób i zachęcić do przyjazdu turystów.
Mrożone Danonki w letniej kampanii
Marka Danonki rusza z nową kampanią, która łączy promowanie mrożenia Danonków jako sposobu na letni przysmak dla dzieci z edukacyjnym tematem przewodnim - poznawaniem zwierząt zmieniających barwy. Oczywiście w towarzystwie Danonka, sympatycznego bohatera marki oraz z zapasem Danonków – teraz z nowymi patyczkami zmieniającymi kolor.
PR-owcy dla NGO - Społeczna Pomoc Komunikacyjna pod patronatem PSPR
Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem Społeczną Pomoc Komunikacyjną – akcję skierowaną do organizacji społecznych i profesjonalistów komunikacji. W ramach burz mózgów organizowanych przez SPK specjalistki i specjaliści PR pomagają NGO-som w pokonywaniu komunikacyjnych wyzwań. Inicjatorem akcji jest Fundacja Głośniej.
Oknoplast rusza z kampanią reklamową okna Prismatic
OKNOPLAST rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową dotyczącą swojej tegorocznej premiery rynkowej – okna PRISMATIC. Stworzone na potrzeby akcji reklamowej spoty widzowie mogą zobaczyć już od 17 czerwca. Zapowiadają one wprowadzenie produktu, który w ofercie firmy pojawi się już niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764