logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pudliszki i Morliny z grillową aktywacją dla konsumentów

  PR 08.05.2025, przeczytano 314 razy
ilustracjastrzałka

Pudliszki i Morliny wspólnie rozpoczynają sezon grillowy. Ten kluczowy okres dla obu firm stanowi okazję do zaprezentowania ich najnowszej oferty i wzmocnienia obecności na rynku. W ramach współpracy przewidziano serię wydarzeń w Szczecinie, Lesznie i Chorzowie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pudliszki-i-morliny-z-grillowa-aktywacja-dla-konsumentow,408701,artykul.html

Pudliszki wraz z Morlinami planują umocnienie świadomości swoich marek w rozpoczętym w majówkę sezonie grillowym. W tym celu wspólnie zorganizują trzy wydarzenia, a najbliższe z nich rozpocznie się już w nadchodzący weekend. W wybranych miastach stworzone zostaną specjalne strefy grillowe z przekąskami, grami i zabawami, a także konkursami z nagrodami.

Wydarzenia w Szczecinie, Lesznie i Chorzowie

Obie marki zapraszają już 10 maja na Piknik nad Odrą w Szczecinie, gdzie przygotowały specjalną strefę grillową. Uczestnicy będą mieli okazję skosztować zarówno klasycznych, jak i nowych produktów stworzonych z myślą o sezonie grillowym. Dla najmłodszych i ich opiekunów dostępne będą gry, a także konkursy z nagrodami. Na wszystkich gości będą czekać wygodne leżaki oraz klimatyczna muzyka.

W kolejnym miesiącu obie marki odwiedzą Chorzów (14.06) oraz Leszno (21.06), gdzie powstaną podobne strefy odpowiednio podczas Festiwalu Kolorów i Antidotum Airshow.

Jak pokazuje raport „Sezon grillowy w oczach Polaków”, przygotowany przez firmę Inquiry, Polacy nie wyobrażają sobie grilla bez ketchupu i kiełbaski. Dlatego cieszymy się ze współpracy z Morlinami. Nasze ketchupy i ich produkty to połączenie, które doskonale się uzupełnia, tworząc idealny duet na każdy grill – mówi Anna Bielecka-Bochenko, dyrektorka marketingu Kraft Heinz Polska, do którego należy marka Pudliszki.

Pudliszki i Morliny ze współpracą na sezon grillowy

Zaplanowane wydarzenia będą okazją do poznania oferty grillowej przygotowanej przez obie marki.

Wspólne działania z Pudliszkami to naturalna synergia marek, które wiedzą, czym jest prawdziwa przyjemność grillowania. Naszym wspólnym celem jest stworzenie niezapomnianych doznań smakowych. Razem z naszym partnerem dążymy do tego, aby nasze produkty były synonimem jakości i niezapomnianych chwil podczas każdego spotkania przy grillu – mówi Kinga Mędrzak, specjalistka ds. kategorii w Animex Foods.

Jak zapewniają przedstawiciele marek, każde z zaplanowanych wydarzeń to nie tylko szansa na poznanie produktów idealnych na grilla i chwilę relaksu, ale także okazja do spotkań w gronie rodziny lub przyjaciół. Pełną listę lokalizacji i terminów wydarzeń można znaleźć na stronie: widzimysienagrillu.pl.

Źródło: Kraft Heinz Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polak opakowuje wiedeński Ringturm
W tym roku wieżowiec Ringturm stoi pod znakiem Polski: krakowski artysta Marcin Maciejowski opakowuje biurowiec pracą „Linking Tales”. Na parterze można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Modernizm w Krakowie”.
Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764