Ancymony wygrały przetarg na stałą obsługę Pudliszek w zakresie social media.
Pudliszki to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek spożywczych w Polsce, co roku pojawiająca się w prestiżowym rankingu Superbrands. Agencja Ancymony opracowała strategię komunikacji na Facebooku, która będzie osadzona w świecie marki, autentyczna, bliżej konsumenta i okraszona szczyptą humoru.
– To już nasz kolejny projekt z Ancymonami. Znają naszą markę od podszewki, więc naturalnym jest wykorzystanie tej wiedzy przy dialogu z konsumentem i kontynuacja budowy wizerunku ulubionej marki polskich rodzin w mediach społecznościowych – komentuje Pamela Przybył, Brand Build Lead, Pudliszki& Heinz.
– Niezmiernie się cieszę, że nasza przygoda z marką Pudliszki wchodzi na kolejny etap. Praca dla tak znanego i rozpoznawalnego brandu to czysta przyjemność. Jestem przekonany, że zaproponowana przez agencję wizja profilu społecznościowego Pudliszek przypadnie do gustu użytkownikom tej marki i jeszcze mocniej ich z nią zwiąże – komentuje Wojciech Papuziński, associate creative director, Ancymony.
To nie pierwsza współpraca Ancymonów z Pudliszkami. W zeszłym roku agencja opracowała kreację kampanii pod hasłem „Tak od 100 lat smakują dobre chwile” z okazji setnej rocznicy istnienia marki na rynku. Kampania telewizyjna uzupełniona była działaniami digitalowymi.
Agencja odpowiada za obsługę, content i moderację profilu marki na Facebooku. Za media odpowiada Carat Polska.
Źródło: Ancymony