logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pudliszki z nową komunikacją do branży foodservice

  PR 24.06.2021, przeczytano 214 razy

Marka Pudliszki startuje z nową komunikacją skierowaną do szefów kuchni i właścicieli punktów gastronomicznych. Punktem wyjścia do jej stworzenia było badanie opinii przeprowadzone wśród 500 szefów kuchni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pudliszki-z-nowa-komunikacja-do-branzy-foodservice,392011,artykul.html

Koncentrat pomidorowy to flagowy produkt marki, znany, używany i doceniany w całej Polsce zarówno w kuchniach domowych, jak i restauracjach. Nawet niewielka skaza na skórce pomidora może zepsuć smak koncentratu, dlatego do produktów marki Pudliszki trafiają tylko świeże i dojrzałe pomidory, z których usunięte zostają skórki oraz pestki i nadmiar pomidorowego soku. Koncentrat pomidorowy Pudliszki utrzymuje skład i smak na wysokim poziomie od początku istnienia marki, oferując naturalny produkt od ponad 100 lat.

Wyniki badania przeprowadzonego dla marki Pudliszki potwierdziły jakość oferowanego koncentratu pomidorowego - poleca go aż 88% szefów kuchni. W rozmowach ankietowani szefowie kuchni podkreślali wyjątkowy smak produktu.

- Można śmiało powiedzieć, że koncentrat pomidorowy Pudliszki to flagowy produkt marki, który utrzymuje wysoką jakość, podbija naturalnie pomidorowy smak przygotowywanych potraw oraz odznacza się wydajnością. Produkt w składzie posiada jedynie dojrzałe w słońcu pomidory, z których po odparowaniu powstaje gęsty i intensywnie czerwony koncentrat. Co ważne dla szefów kuchni, pomidory przed przygotowaniem koncentratu są bardzo dokładnie oczyszczane ze skórek oraz pestek, dzięki czemu produkt nie pozostawia posmaku goryczki. Nasza marka stawia na wygodę, oferując profesjonalistom opakowania szyte na miarę – puszki 2,5 oraz 4,1 kg, a także słoik 950 g, który po użyciu można zamknąć – mówi Paweł Biskupski, szef kuchni Kraft Heinz Foodservice.

Bardzo dobre wyniki badania wśród profesjonalistów stały się inspiracją do stworzenia nowej komunikacji. Wprowadzenie nowego key visuala to początek działań zaplanowanych przez Pudliszki. Marka, bazując na wynikach przeprowadzonych badań, zaplanowała aktywacje dla branży gastronomicznej.

Nowa komunikacja została stworzona z agencją KERRIS Group, która odpowiadała za wypracowanie strategii, stworzenie key visuali oraz zaproponowanie działań wspierających (badanie rynku foodservice i opracowanie raportu na jego bazie, akcje wspierające restauratorów).

Źródło: HJ Heinz Polska Spółka z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Lotna autorem konceptu kreatywnego dla wafli Fitos od Kupca
Agencja kreatywna Lotna stworzyła koncept kreatywny dla nowej linii produktów marki Kupiec – kukurydzianych i ryżowo-kukurydzianych wafli smakowych FITOS.
Nowa kampania świąteczna Hebe od ABC4Brands
Agencja reklamowa ABC4Brands po raz kolejny przygotowała kampanię świąteczną dla sieci drogerii Hebe pod hasłem „Piękne święta w prezencie”.
Z początkiem listopada Natalia Sikora objęła stanowisko Head of Marketing agencji More Bananas. To jednak nie koniec nowin - Piotr Siwiec awansował na stanowisko Digital Marketing Coordinator, a do bananowej ekipy, na stanowisko Marketing Strategist powrócił Jacek Szczepan.
W ciągu ostatnich osiemnastu miesięcy część strategii interakcji i sposobów angażowania kupujących musiała bezpowrotnie odejść do lamusa. Aby zadbać o odpowiedni poziom konkurencyjności, liderzy biznesowi byli zmuszeni przeprojektować całościowe podejście do klienta i oferowanego mu doświadczenia – wynika z raportu Global Marketing Trends 2022,...
Wystartowała świąteczna odsłona kampanii sieci sklepów Aldi
W te święta  ALDI ma to COŚ - świątecznego i magicznego dla swoich klientów – pod takim hasłem wystartowała kolejna odsłona kampanii ALDI, budująca wizerunek sklepu przyjaznego klientom, w którym zawsze znajdzie się coś świeżego, coś w super cenie, coś na obiad, coś dla każdego i na każdą okazję. Zaplanowane działania obejmują TV (emisja w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764